Skocz do zawartości
IGNOROWANY

B5 quattro hebel 330mm z tyłu.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie. Niedawno wrzuciłem heble 345 na przód, lada dzień będę brał się za montaż 330 z tyłu. Czy ktoś z forum jest mi w stanie podpowiedzieć jak wygląda kwestia linek od ręcznego i tarcz kotwicznych w przypadku montażu tarcz 330 z S4 B8 i zacisków z T5 na jarzmie z A6 C6? Linki trzeba w jakiś sposób przedłużać? Jakies większe osłony podejdą do B5 czy zostawia się seryjne? Wiem, że w B6 wrzuca się po prostu osłony z S4 B6/B7 ale brak info odnośnie B5. Będę wdzięczny za jakieś podpowiedzi.

Opublikowano

tarcze z S4 B8, jarzma z S4 B6/7 + adapter + sruby

linki trzeba zamawiac w LINEXIE

osłony trzeba kombinowac, najlepiej z przednich z B6/7

Opublikowano (edytowane)

Dzięki za odpowiedź.

W zamówionym komplecie są jarzma z a6c6 plus do tego sprężynki zmieniające średnicę śrub tak żeby było p&p do zwrotnicy. Nie będą pasowały?

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Na tych jarzmach nie wyjdzie Ci 330 tylko 324

Opublikowano (edytowane)

Pewnie dlatego rs dziadek chciał ode mnie tarcze do toczenia:-) Linki ręcznego faktycznie nie pasują? Zdania są podzielone.

Edytowane przez Randor
Opublikowano
1 minutę temu, Randor napisał:

Linki ręcznego faktycznie nie pasują? Zdania są podzielone.

Bedziesz miec wlasne jak zalozysz zaciski

Opublikowano

Ok.

Opublikowano
W dniu 21.08.2019 o 23:06, Dev napisał:

tarcze z S4 B8, jarzma z S4 B6/7 + adapter + sruby

linki trzeba zamawiac w LINEXIE

osłony trzeba kombinowac, najlepiej z przednich z B6/7

Linki starcza. A tarcze można dać z A6 330 i dystansów nie trzeba o ile siądzie ma zwrotnicy

Osłony jeszcze nie kombinowałem ?

Opublikowano (edytowane)

W końcu siadł hebel z tyłu. Na razie prowizorycznie bo nie wymieniałem ani łożysk ani osłon tarcz (została seria). Osłony przednie z B6 nie pasują w ogóle, tak samo tylne z s4 b6. Tarcze z s4 b8 miały bicie takie samo po obu stronach 0,05. Piasty maks 0,01 więc z tyłem miałem fart. Póki co docieram heble. Musze chyba jeszcze raz wszystko odpowietrzyć bo po włożeniu tyłu pedał zrobił się dość miękki i za głęboko w pada.

 

IMG_20190907_154145.jpg

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, Randor napisał:

W końcu siadł hebel z tyłu. Na razie prowizorycznie bo nie wymieniałem ani łożysk ani osłon tarcz (została seria). Osłony przednie z B6 nie pasują w ogóle, tak samo tylne z s4 b6. Tarcze z s4 b8 miały bicie takie samo po obu stronach 0,05. Piasty maks 0,01 więc z tyłem miałem fart. Póki co docieram heble. Musze chyba jeszcze raz wszystko odpowietrzyć bo po włożeniu tyłu pedał zrobił się dość miękki i za głęboko w pada.

 

IMG_20190907_154145.jpg

nikt nie powiedział ze osłony beda pasowac, tylko ze sobie dosztukujesz

tylne zaciski odpowietrza sie w rekach a nie na jarzmach

aaa... i jarzma masz odwrotnie zamontowane, ten kieł musi isc do dołu

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

No wiem, że była mowa o rzeźbie osłon ale kiepsko to widzę. Według mnie seryjna osłona ma większe pokrycie tarczy niż przednia z b6.

Tzn jak zaciski odpowietrza się w rękach? po zamontowaniu nie będę w stanie ich poprawnie odpowietrzyć? Gdybyś mógł DEV napisz jak się to robi.

Z jarzmami wyszły niezłe jaja w takim układzie:) Myślałem, ze kieł ma iść do góry:p

Edytowane przez Randor
Opublikowano
2 minuty temu, Randor napisał:

po zamontowaniu nie będę w stanie ich poprawnie odpowietrzyć?

nie

Opublikowano (edytowane)

To wszystko tłumaczy. Jak to zrobić poprawnie? Mam je zdemontować i w jakiś sposób przekręcić?

Edytowane przez Randor
Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Randor napisał:

To wszystko tłumaczy. Jak to zrobić poprawnie? Mam je zdemontować i w jakiś sposób przekręcić?

tłoczek musi byc wysuniety z zacisku na jakies 10mm i zablokowany

kilka razy nim potrzasnij, noga na hamulec i odpowietrznik i tak kilka razy

Edytowane przez Dev
  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

Dzięki. Jarzma i tak do przełożenia więc przy okazji odpowietrzę to jak trzeba.

Opublikowano

DEV dostałem info, że jarzma pasują w jedną i drugą stronę. Kwestia gustu. Prawda to? W sumie tak jak sa teraz pasują bez problemów. Jakieś przeciwwskazania?

Opublikowano
49 minut temu, Randor napisał:

DEV dostałem info, że jarzma pasują w jedną i drugą stronę. Kwestia gustu.

Myslisz ze producent kieruje się gustem przy konstruowaniu hamulców? Zmień informatora bo podaje źle informacje.

Opublikowano (edytowane)

Pewnie nie ale byłem ciekaw powodów. Tak czy inaczej je zamienię. Dostałem info, że jarzmo pasuje w dwie strony i w sumie to prawda bo mam kieł do góry i wszystko siadło ok.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

Jarzma zamienione stronami. Odpowietrzałem zaciski w rekach machając nimi jak pojebany (tłoczek wysunięty jakieś 15mm). Przy odkręceniu odpowietrznika nie było nawet grama powietrza. Po kilku próbach i spuszczeniu 0,5l płynu zamontowałem zaciski w jarzma i spróbowałem jeszcze raz. Z jednego zeszło powietrze i wszystko działa jak należy. Ogólnie tył robi mega robotę. Jeszcze się nie ułożył a już czuć różnice. Swap samego przodu nie ma żadnego sensu.

Opublikowano (edytowane)

DEV jak jest z klockami DS na tył do mojego swapu? Występują? Mają jakieś minusy?  Są głośniejsze itp? Wiem, że na przód są. Korci mnie żeby wrzucić sobie komplet.

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...