alorzi12 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Opublikowano 23 Sierpnia 2019 Witam. Od jakiegoś czasu walczę z pewną dolegliwością, chodzi o utratę mocy, lub samoczynne odłączanie turbiny podczas jazdy. Problem pierwszy raz pojawił się rok temu, ale po kilku przypadkach przestało i przez rok był spokój. I teraz problem wrócił, najpierw stopniowo raz na jakiś czas traciłem moc podczas jazdy, potem coraz częściej, aż w końcu mocy nie było od początku odpalenia auta. Po podpięciu pod komputer wyskakiwał błąd 17957 zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy. Wymieniony został czujnik n75 i wężyki bo były poprzecierane i problem znów zniknął na miesiąc, aż do teraz. Wczoraj wymieniono znów czujnik n75, usunięty błąd z komputera i zapierdzielał, aż miło- do dziś ?. Wjechałem na autostradę, chciałem go troszkę przegonić i nagle bum, znów utrata mocy. Co teraz począć? VAGa nie mam, jest Delphi, można jakieś testy porobić aby rozwiać wątpliwości? Jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę? Nie mam już sił, pomóżcie ?
kamil-vag Opublikowano 24 Sierpnia 2019 Opublikowano 24 Sierpnia 2019 To raczej wina instalacji niż zaworka N75... przejrzyj dokładnie wiązkę, czy nie przetarta, czy gdzieś nie styka za mocno do konstrukcji... Jak poruszali, mogło być chwilę dobrze...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się