Pawel060 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam Podczepiam się do prośby silver_leona. U mnie wygląda to tak: kupiłem a4, świeciła się kontrolka ESP. Błąd - G85. Sprzedający dał mi ślizg na kierownicę. Trzeba wymienić i będzie OK. Więc usiadłem, wymieniłem i.... świeci się ESP i AIR BEG. Prawdopodobnie jest uszkodzona taśma w ślizgu. Podobno można ją zerwać jak się źle założy. Obejrzałem taśmę w "starym" ślizgu, wygląda OK, nic nie jest zerwane. Sprawdzę ją miernikiem, czy nie ma przerwy. Czy ktoś robił już coś takiego?? Pozdrawiam Wszystkich
domjenick Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam Podczepiam się do prośby silver_leona. U mnie wygląda to tak: kupiłem a4, świeciła się kontrolka ESP. Błąd - G85. Sprzedający dał mi ślizg na kierownicę. Trzeba wymienić i będzie OK. Więc usiadłem, wymieniłem i.... świeci się ESP i AIR BEG. Prawdopodobnie jest uszkodzona taśma w ślizgu. Podobno można ją zerwać jak się źle założy. Obejrzałem taśmę w "starym" ślizgu, wygląda OK, nic nie jest zerwane. Sprawdzę ją miernikiem, czy nie ma przerwy. Czy ktoś robił już coś takiego?? Pozdrawiam Wszystkich ja tak mialem w B6 ,kiedy probowalem odpowietrzyc pompe ABS i zostal zerwany kontakt ze sterownikiem-zadnych bledow,Vag nic nie pokazywal,wiec zglupialem...wylaczylem silnik i "napompowalem" hamulce i odpalilem silnik-kontrolki zgasly,a co do tasmy,to jak zalozysz nowa,to pokrec kiera w jedna i w druga,podepnij Vaga,jesli bedzie przerwa w sygnale Vag pokaze,jesli nie,to przyczyna musi lezec gdzie indziej...pokasuj bledy przed wszystkim i zobaczysz ,co znow "wywala" Vag
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się