Ziombek Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Opublikowano 28 Sierpnia 2019 Witam mam ogromy problem z mocą w A4 B5 1.9 110KM mianowicie samochód kompletnie nie ma mocy turbina bardzo powoli wstaje doładowanie przy 2 tys wynosi jedynie 0.3 bar, został podmieniony zawór N75, EGR zaślepiony, przepływka jak i turbo podmienione z prywatnego samochodu na starym (po regeneracji było lekko ponad 0.2 bar) to co zauważyłem to że po odpaleniu gruszka od turbiny nie jest zassysana do góry tylko zostaje w dole, i nic nie pomaga jedynie zmiana na inny sterownik powoduje to że gruszka jest zasysana ale na tym drugim sterowniku zadane ciśnienie doładowania nie przekracza 1300mbar.
Hezen Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Układ podciśnienia sprawdzałeś? Jak grucha nie jest zasysana to albo nieszczelny układ podciśnienia albo nieszczelna grucha turbiny.
Mordeliuss Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Sprawdzaleś N75, wężyki podciśnienia, robiłeś test sztangi w BS? Może wrzuć tu jakieś logi z 003,008,011 to coś więcej powiemy.
Ziombek Opublikowano 20 Października 2019 Autor Opublikowano 20 Października 2019 Problem już rozwiązany
adek1983 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 19 godzin temu, Ziombek napisał: Problem już rozwiązany To chociaż napisz co było przyczyną.
Misioo86 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Witam Panowie, podepne sie pod temat , mam także problem z mocą, jednak u mnie problem polega na tym, że jak silnik złapie temperaturę, zgasze go to po ponownym odpaleniu na dosłownie sekundę dwie wskakuje na 2000 obrotów po czym wraca do normy. Jednak mocy brakk totalnie. Wyczytalem ze problem moze lezec w czujniku temperatury i/lub w czujniku regulującym dopływ paliwa na pompie wtryskowej (n109 bodajze). Co o tym Panowie myślicie ? Komputer dopiero podepnę we środę :/
Hezen Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Misio, możemy obstawiać co jest nie tak ale najlepiej podłącz vaga i wrzuć błędy. Czujnik temperatury płynu chłodniczego, ma wpływ na odpalanie ale nie tylko on. N109 w pompie wtryskowej to zawór odcinający paliwo, jak immobiliser nie odczyta poprawnego "kluczyka" to ECU silnika nie poda napięcia na ten zawór i silnik nie odpali, bo ropka nie zostanie podana na wtryski. Ten zawór nic nie reguluje, albo jest otwarty albo zamknięty. 1
Langista Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Tu bardziej n75 będzie odpowiedzialny za moc, ale to wyjdzie po podłączeniu kompa i sprawdzeniu jak wygląda doładowanie.
Misioo86 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 To w takim układzie jak mówisz wstrzymam się do środy i zrobię komplet logów żeby mieć rozeznanie gdzie można szukać ewentualnej przyczyny
Misioo86 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 Jak tylko zrobię logi to je wrzucę I będzie można myśleć co dalej
Misioo86 Opublikowano 23 Października 2019 Opublikowano 23 Października 2019 dobra dziś byłem na komputerze i wyskoczył na dzień dobry błąd 01237-zawór odcinajacy paliwo N109 oraz 00575 - ciśnienie w kolektorów ssącym 17-10 różnica sporadyczna. Spróbuję przeczyscic ten zawór, bo rozglądam się po necie i jakiś nie mogę bo namierzyć
Misioo86 Opublikowano 28 Października 2019 Opublikowano 28 Października 2019 Cześć zawór n 109 wymieniony w sumie to stary wyczyszczony I auto śmiga jak dawniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się