Skocz do zawartości
IGNOROWANY

MULTITRONIC falujace obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

pacjent to b6 2,4 170km bdv, skrzynia multitronic, Benzyna + LPG

objawy są takie ze podczas jazdy ze stała predkościa z lub bez tempomatu delikatnie faluja obroty, w zakresie +/- 50 obrotow, powyżej 2000 obrotów problem znika i wskazowka stoi rowno. Falowania nie czuc podczas jazdy, czasami tylko jest takie uczucie jakby auto lekko przyspieszylo i zaraz wrocilo do poprzedniej predkosci.

Olej zmieniony 30 tys. temu przez poprzedniego wlasciciela, jest takei delikatne pocenie ale naprawde delikatne.

pod górke mi nie zjedza, czsami tylko chwile sie zastanawia przy ruszaniu jak zmienie z R na D i pozniej ladnie pelza.

Czasami jest delikatne szarpniecie podczas ruszania, ale byc moze to problem z ukladem zaplonowym bo kable bykly zmienione na NGK a podobno powinny byc BERU.

Ogólnie jezdzi plynnie, podczas jazdy nie ma zadnych stukow, szarpniec itd., jezdzi sie przyjemnie.

Tylko to falowanie... nie wiem czy to poczatek jakiegos konca tej skrzynki?

To moj pierwszy automat i nie wiem od czego zaczac.

Prosze o jakie porady.

Opublikowano

Według mnie coś z układem paliwowym a nie multitroniciem. 

Opublikowano
W dniu 30.08.2019 o 15:26, mac12311 napisał:

Witam,

 

pacjent to b6 2,4 170km bdv, skrzynia multitronic, Benzyna + LPG

objawy są takie ze podczas jazdy ze stała predkościa z lub bez tempomatu delikatnie faluja obroty, w zakresie +/- 50 obrotow, powyżej 2000 obrotów problem znika i wskazowka stoi rowno. Falowania nie czuc podczas jazdy, czasami tylko jest takie uczucie jakby auto lekko przyspieszylo i zaraz wrocilo do poprzedniej predkosci.

Olej zmieniony 30 tys. temu przez poprzedniego wlasciciela, jest takei delikatne pocenie ale naprawde delikatne.

pod górke mi nie zjedza, czsami tylko chwile sie zastanawia przy ruszaniu jak zmienie z R na D i pozniej ladnie pelza.

Czasami jest delikatne szarpniecie podczas ruszania, ale byc moze to problem z ukladem zaplonowym bo kable bykly zmienione na NGK a podobno powinny byc BERU.

Ogólnie jezdzi plynnie, podczas jazdy nie ma zadnych stukow, szarpniec itd., jezdzi

Ale co by było z układem paliwowym? Dzieje się tak i na benzynie i na gazie.

Ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Opublikowano

Nikt nic nie pomoże?

Opublikowano

Witam odgrzeje temat,

powiedz mi czy rozwiązałeś problem ?

Opublikowano

Witam, podłączam się do pytania.

Audi a4 b6 multitronic benzyna+lpg, to samo co kolega wyżej, podczas jazdy lekko falujące obroty od 1 tysiąca do 2 tysięcy, powyżej 2 tysięcy problem znika oraz podczas ruszania lekkie szarpanie. Podpinane pod komputer brak błędów zarówno jak w silniku i skrzyni.

Ktoś miał coś podobnego i sobie poradził z tym?

 

Opublikowano

Siema Panowie, u mnie okazało się że winowajcą była skrzynia, po naprawie wszystko ustapilo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...