mac12311 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Witam, pacjent to b6 2,4 170km bdv, skrzynia multitronic, Benzyna + LPG objawy są takie ze podczas jazdy ze stała predkościa z lub bez tempomatu delikatnie faluja obroty, w zakresie +/- 50 obrotow, powyżej 2000 obrotów problem znika i wskazowka stoi rowno. Falowania nie czuc podczas jazdy, czasami tylko jest takie uczucie jakby auto lekko przyspieszylo i zaraz wrocilo do poprzedniej predkosci. Olej zmieniony 30 tys. temu przez poprzedniego wlasciciela, jest takei delikatne pocenie ale naprawde delikatne. pod górke mi nie zjedza, czsami tylko chwile sie zastanawia przy ruszaniu jak zmienie z R na D i pozniej ladnie pelza. Czasami jest delikatne szarpniecie podczas ruszania, ale byc moze to problem z ukladem zaplonowym bo kable bykly zmienione na NGK a podobno powinny byc BERU. Ogólnie jezdzi plynnie, podczas jazdy nie ma zadnych stukow, szarpniec itd., jezdzi sie przyjemnie. Tylko to falowanie... nie wiem czy to poczatek jakiegos konca tej skrzynki? To moj pierwszy automat i nie wiem od czego zaczac. Prosze o jakie porady.
H4mm3R Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Opublikowano 30 Sierpnia 2019 Według mnie coś z układem paliwowym a nie multitroniciem.
mac12311 Opublikowano 31 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 31 Sierpnia 2019 W dniu 30.08.2019 o 15:26, mac12311 napisał: Witam, pacjent to b6 2,4 170km bdv, skrzynia multitronic, Benzyna + LPG objawy są takie ze podczas jazdy ze stała predkościa z lub bez tempomatu delikatnie faluja obroty, w zakresie +/- 50 obrotow, powyżej 2000 obrotów problem znika i wskazowka stoi rowno. Falowania nie czuc podczas jazdy, czasami tylko jest takie uczucie jakby auto lekko przyspieszylo i zaraz wrocilo do poprzedniej predkosci. Olej zmieniony 30 tys. temu przez poprzedniego wlasciciela, jest takei delikatne pocenie ale naprawde delikatne. pod górke mi nie zjedza, czsami tylko chwile sie zastanawia przy ruszaniu jak zmienie z R na D i pozniej ladnie pelza. Czasami jest delikatne szarpniecie podczas ruszania, ale byc moze to problem z ukladem zaplonowym bo kable bykly zmienione na NGK a podobno powinny byc BERU. Ogólnie jezdzi plynnie, podczas jazdy nie ma zadnych stukow, szarpniec itd., jezdzi Ale co by było z układem paliwowym? Dzieje się tak i na benzynie i na gazie. Ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Decior Opublikowano 25 Listopada 2022 Opublikowano 25 Listopada 2022 Witam odgrzeje temat, powiedz mi czy rozwiązałeś problem ?
LujMenPropsy Opublikowano 6 Grudnia 2022 Opublikowano 6 Grudnia 2022 Witam, podłączam się do pytania. Audi a4 b6 multitronic benzyna+lpg, to samo co kolega wyżej, podczas jazdy lekko falujące obroty od 1 tysiąca do 2 tysięcy, powyżej 2 tysięcy problem znika oraz podczas ruszania lekkie szarpanie. Podpinane pod komputer brak błędów zarówno jak w silniku i skrzyni. Ktoś miał coś podobnego i sobie poradził z tym?
mac12311 Opublikowano 16 Stycznia 2023 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2023 Siema Panowie, u mnie okazało się że winowajcą była skrzynia, po naprawie wszystko ustapilo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się