Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Armi

Rekomendowane odpowiedzi

Testowałem dziś .230.

Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216

ale

jak podlałem paliwem :evil:

2 jest tak samo krótka jak 1.

Gajgerek nie nadąża ze wskazaniem doładowania :decayed:

Jestem dobrej myśli przed programem :rolleyes: Nareszcie ten samochód jedzie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Testowałem dziś .230.

Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216

poczekaj az zalozysz BRD bez strojenia :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Testowałem dziś .230.

Na niezmienionej dawce - nie ma różnicy. Samochód jedzie tak jak na .216

poczekaj az zalozysz BRD bez strojenia :naughty:

Duzej róznicy nie bedzie, bo ma juz auto wystrojone na wiecej niz sam chip :decayed: dopiero po strojeniu bedzie siekiera :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Felgi miały odpowiedni rozstaw śrub, czy mieszałeś coś z piastami. Z tego co mi wiadomo prosiaki nie mają 5x112

To felgi Mille Miglia Cup 3 - repliki Porsche Twist.

Mają rozstaw 5x112.

[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 11:26_________________________________________________Obawiam się, że będzie słabszy. Mam małe dawki paliwa.

Miną wieki zanim to turbo wstanie :gwizdanie:

Trzeba by podlać paliwem, żeby jeździło jak seria tzn. moja seria :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armi powiedz Ty mi jak to jest u ciebie z oponami jak masz skrecony gwint tak jak masz :naughty: Scina Ci coś opony czy zużywaja sie równomiernie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ekonomicznego punktu widzenia każdy tuning jest bez sensu. Nikt tych pieniędzy nie odda.

A porównywanie esy i pomodzonego diesla to moim zdaniem nieporozumienie.

Chyba nikt nie modzi diesla z założeniem, że będzie jeździł jak esa. Mocne TDI to moim zdaniem kompromis między ekonomiczną jazdą a mocą.

Wiele osób pisze, że lepiej kupić esę, że to lepsze wyjście niż rezanie diesla, tylko jakoś tego nie robią :gwizdanie:

Nie jest łatwo kupić dobre auto, a kupić S4 w dobrym stanie to praktycznie cud. I nawet jeśli się takie auto kupi to trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli coś się popsuje to naprawa do najtańszych nie należy.

Dlatego jeśli nie mam na to budżetu - wolę wsiąść do starego klekota, który spali 5-6 litrów ropy a po wciśnięciu pedału gazu da frajdę z jazdy.

I co z tego, że klekocze. Ważne, że jedzie. A, że znajdzie się szybszy :gwizdanie: Zawsze ktoś będzie szybszy :wink4:

Ja nie żałuję, żadnej złotówki włożonej w to auto. Rezanie to pasja (hobby)

Ktoś kto tego nie lubi to nie zrozumie.

Jeden zbiera znaczki, drugi podróżuje po całym świecie a trzeci reza stare auta :decayed:

[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 12:17_________________________________________________

Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? :decayed:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf32eb9f014bb76e.html

400Nm przy 2200 :wink4:

tyle tylko ze jedyne udane esy to w b5 , no i te obecne w b8 , b6 i b7 to porazka jesli chodzi o silnik. I wole miec tak niz ese z 290 km ,

09012ad05dfc4ae7med.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42c3c3c32b89ea07.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Armi powiedz Ty mi jak to jest u ciebie z oponami jak masz skrecony gwint tak jak masz :naughty: Scina Ci coś opony czy zużywaja sie równomiernie :mysli:

Nie wiem jak u Armiego, ale u mnie wszystko równomiernie. Jedynie jak zapakuje na maksa auto, na jakichś nierównościach rant błotnika potrafi ściąć bok opony. Mowa o tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Starły się "cycki" na oponie od strony zewnętrznej. Dopiero po poszerzeniu nadkoli przestało przycierać.

Tak to nic się nie dzieje.[br]Dopisany: 07 Styczeń 2012, 11:51_________________________________________________

Z ekonomicznego punktu widzenia każdy tuning jest bez sensu. Nikt tych pieniędzy nie odda.

A porównywanie esy i pomodzonego diesla to moim zdaniem nieporozumienie.

Chyba nikt nie modzi diesla z założeniem, że będzie jeździł jak esa. Mocne TDI to moim zdaniem kompromis między ekonomiczną jazdą a mocą.

Wiele osób pisze, że lepiej kupić esę, że to lepsze wyjście niż rezanie diesla, tylko jakoś tego nie robią :gwizdanie:

Nie jest łatwo kupić dobre auto, a kupić S4 w dobrym stanie to praktycznie cud. I nawet jeśli się takie auto kupi to trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli coś się popsuje to naprawa do najtańszych nie należy.

Dlatego jeśli nie mam na to budżetu - wolę wsiąść do starego klekota, który spali 5-6 litrów ropy a po wciśnięciu pedału gazu da frajdę z jazdy.

I co z tego, że klekocze. Ważne, że jedzie. A, że znajdzie się szybszy :gwizdanie: Zawsze ktoś będzie szybszy :wink4:

Ja nie żałuję, żadnej złotówki włożonej w to auto. Rezanie to pasja (hobby)

Ktoś kto tego nie lubi to nie zrozumie.

Jeden zbiera znaczki, drugi podróżuje po całym świecie a trzeci reza stare auta :decayed:

[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 12:17_________________________________________________

Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? :decayed:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf32eb9f014bb76e.html

400Nm przy 2200 :wink4:

tyle tylko ze jedyne udane esy to w b5 , no i te obecne w b8 , b6 i b7 to porazka jesli chodzi o silnik. I wole miec tak niz ese z 290 km ,

09012ad05dfc4ae7med.jpg

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/42c3c3c32b89ea07.html

:shocked::slina:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze wstawac super brd od dolu,ale i tak to jest inna reakcja na gaz niz przy awx,zalozysz brd to poznasz turbo dziure prawdziwa :decayed:

ps ja mam u siebie map sensor z ajm do 1,56bara

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze wstawac super brd od dolu,ale i tak to jest inna reakcja na gaz niz przy awx,zalozysz brd to poznasz turbo dziure prawdziwa :decayed:

ps ja mam u siebie map sensor z ajm do 1,56bara

w końcu caha jest wydajeniesza za sprawą większej liczby łopatek :naughty: a paliwka masz pod dostatkiem :naughty: tak w ogóle mógłbys kiedys przedstawić ten projekt w wykreach :naughty: niech zobaczą co uturbione 1.6 potrafi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam jestem ciekawy jak BRD będzie się zachowywać.

Turbo dziury niespecjalnie się boję bo mój AWX z tymi lichymi dawkami też jakoś super szybko nie wstaje.

Poza tym nie oszukujmy się mocny niuton od samego dołu w moim aucie odpada: raz ośka i mielenie kołami, dwa dwumas, trzy silnik (remont drogi nie jest ale nie chciałbym go robić zaraz po programie :decayed:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że przyszły tydzień :)

W ciągu najbliższych dwóch tygodni przelotowy wydech i może dolot.

W ciągu miesiąca kompletny rozrząd, oleje, filtry i mapsensor przed samym programem.

Chciałbym w połowie lutego pojechać na strojenie. Mam nadzieję, że się uda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mapsensor przed samym programem.

rurkę z mapsensorem AWX montowałem już po wjeździe na rolki, tuż przed zmianą softu - czytałem kiedyś że one mają różne parametry i lepiej nie ryzykować jazdy bez korekty bo komp dostaje sfałszowane dane (ile w tym prawdy nie wiem, ale wolałem nie ryzykować) :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też tak chyba zrobię.

Krzyniek do Rogala, jechał powolutku już z zamontowanym mapsensorem awx ale miał jakieś 60km.

Ja do Pleszewa tak się nie wybiorę :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przeciez jak nie bedziecie wciskac mocno gazu to doladowania nie ma praktycznie. dla wprawionego, mozna jezdzic tak,ze nic nie dmucha.

mowie tu o zmianie map sensora. bedzie walil wiecej o jakies 0,3bara.

co do wstawania brd. tak mi wstaje. wciskam tutaj od 1700 obrotow na 3 biegu. momentalnie wstaje. wiec jakiejs mega dziury nie ma, a nwet jak troche pozniej wstaje to i lepiej dla sprzegla, i korbów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wiadomo, nie mozna oczekiwać,ze bedzie brd takie jak piczki gt15/17. a jak ktos ma egr to juz w ogole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...