A-rek 22 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie widziałem jeszcze dystansów 10mm do b5 ja cały sezon 2011 przejeździłem na dystansach 10 mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie widziałem jeszcze dystansów 10mm do b5 ja cały sezon 2011 przejeździłem na dystansach 10 mm i się nie chwaliłeś? z centrowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 nie widziałem jeszcze dystansów 10mm do b5 ja cały sezon 2011 przejeździłem na dystansach 10 mm i się nie chwaliłeś? z centrowaniem? do bmw są nawet po 6mm dystanseArmi o której robisz testy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrogal 3 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 nie widziałem jeszcze dystansów 10mm do b5 ja cały sezon 2011 przejeździłem na dystansach 10 mm z centrowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
P-U-M-A 3 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Ja kupiłem FK do audi 10mm z centrowaniem ciekawe czy będą pasować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 o siet, pierwsze widze, zeby wykrecac kolektor ssacy zeby turbo wlozyc:p 3h i wymienione mialem i to z problemami ;p ale sie najebales tam:p wydechowy tez nie bylo potrzeby;p armi przesadziles:p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie ma się kanału, nie ma się dobrych kluczy to trzeba się namęczyć. Ładnie gwizda Na małej dawce czuć lekki lag, wstaje przy 2k zamiast przy 1.8k (sprawdzone na czuja tj. po wskaźniku doładowania) ale po podlaniu paliwem nie nie ma żadnego laga Testy zostały uwiecznione na zdjęciu kurfa [br] Dopisany: 18 Styczeń 2012, 19:56 Przewód olejowy zostaje ten sam. Generalnie turbo BRD jest P&P do afn-a. Kolejny element układanki: 3 barowy mapsensor AWX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-2 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jak chcesz możesz sztangę podciągnąć ze dwa obroty to dól powinien się lepszy zrobić, choć jak masz dobrze to może tak być Bogdan ma rączkę do ich ustawiania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASATO 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jaka cena za BRD u Bogdana ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jaka cena za BRD u Bogdana ? Dobra bo brałem dwie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 jaka cena za BRD u Bogdana ? Dobra bo brałem dwie biturbo z AFNa robisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Do RS-a dwie turbiny będą jak znalazł :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastaldo 4 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Do RS-a dwie turbiny będą jak znalazł :> :kox: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Adas nic nie mowisz, jak tam sie jezdzi na brd? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek23 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 armi ogarnales juz FISA?mam pytanko masz wyrezana jakas chlodniczke oleju czy dzialasz na ori AFN-a...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 armi ogarnales juz FISA?mam pytanko masz wyrezana jakas chlodniczke oleju czy dzialasz na ori AFN-a...... w lato pewnie bedzie musiał, bo przejechanie obwodnicy przy +30 jadąc 180km/h bedzie mało realne, temperatura staje na 120st, sprawdzone wielokrotnie pewnie była to u mnie przyczyna wymiany uszczelki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fusse 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 moze miales cos zjebane? ja przez 100km jechalem 150km/h ciagle i temp byla gdzies 95-100stopni. i tez bylo cieplo:) aa inna sprawa, masz Kowi zdjeta oslone pod autem? ja bez oslony latam, pewnie tez ma to duzy wplyw. miska jest ciagle owiewana, szybciej odprowadza cieplo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowi87 163 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 moze miales cos zjebane? ja przez 100km jechalem 150km/h ciagle i temp byla gdzies 95-100stopni. i tez bylo cieplo:) aa inna sprawa, masz Kowi zdjeta oslone pod autem? ja bez oslony latam, pewnie tez ma to duzy wplyw. miska jest ciagle owiewana, szybciej odprowadza cieplo. mój własnie jest obudowany od spodu i od góry :gwizdanie: w pracy silnika nie czuc tego, ale jak sie ma FIS to widac własnie, ja 30-40km jade 180km/h temp staje na 120st Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Adas nic nie mowisz, jak tam sie jezdzi na brd? Bardzo dobrze Niedługo wstawię zdjęcie z testów armi ogarnales juz FISA?mam pytanko masz wyrezana jakas chlodniczke oleju czy dzialasz na ori AFN-a...... Niee, FIS znów leży i czeka na lepsze czasy. Szukam miski olejowej z czujnikiem bo chcę mieć podgląd temperatury oleju. O chłodniczce pomyślę, bliżej wakacji. Teraz muszę się przygotowywać do ważnego egzaminu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dante0018 0 Opublikowano 21 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2012 Ale czujnik temp chyba nie jest w misce .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi