Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ocena układu paliwowego a4 b5 1.8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Siemka, czy czasy wtrysków są odpowiednie (tzn. nie pętlą,)? Przed logiem wszedłem też w usuwanie błędów i wyczyściłem tam pamięć, lecz nic nie było zapisanego.

LOG.MALONETUNING.COM

Auto ma problemy z odpalaniem za 1-szym razem na zimnym, a na ciepłym to długo kręcić trzeba rozrusznikiem aby odpalił. Jest też objaw także nierównej pracy - potrafi sam zgasnąć po odpaleniu  trochę "postrzela" zanim z ssania zejdzie. Po dłuższym postoju, przy odpalaniu słychać grzechotanie, zgrzyt  - (nagram w piątek) jakby od pompy oleju.

Immo wycięte.

Kompresja 11,11,7,11,7,11,7. Na 1cyl, mogłem trochę za krótko kręcić rozrusznikiem stąd mniej, lecz nie ma to znaczenia kompresja jest w porządku jak widać.

Łańcuch napinacza był sztywny i nie było jego śladów od spodu na pokrywie zaworów.  Ciśnienie oleju 70psi ~ 4,8 bara przy 3 tyś sprawdzane jakoś 3 msc temu. (na ciepłym)

VCDS brak jakichkolwiek. Natomiast brat wspominał autko było podpinane pod przenośny skaner diagnostyczny i tam był błąd czujnika wału korbowego.

Ciśnienie paliwa przed regulatorem wynosiło jakieś  3,5 bara (na zimnym) a po dodaniu gazu pod 4 bary dochodziło (3,8 gdzieś) .

Czy samym miernikiem da się określić sprawność czujnika wału -   sprawdzić rezystancję czujnika - ( wiem że  oscyloskopem się mierzy, ale nie posiadam, więc pytam).

wg danych rezystancja prawidlowa 480-1000, 

Macie sugestie co może być nie tak?

W weekend pokrywa leci do góry,bo poprzednio nie uszczelniło za napinaczem i leci olej w małych ilościach. 

Oprócz logów 3+20 dynamicznego i  statycznych 2+33 coś jeszcze wykonać ?

 

Edytowane przez Skyline93
Opublikowano
12 minut temu, Skyline93 napisał:

Po dłuższym postoju, przy odpalaniu słychać grzechotanie, zgrzyt

Napinacz z tyłu głowicy, jeśli trwa moment to nie ma co panikować.

2+33 jest ok. Reduktor nie puszcza gazu? Czujnik g62 nie pokazuje głupot?

Opublikowano

Napinacz był już przez kogoś wymieniany bo jest Autolog. Jakiś czas temu wymieniłem pod nim "półksiężyc" i, przy próbie zluzowania łańcucha ściągaczem  okazało się ,że ktoś w nim uszkodził gwint ( te oczko z gwintem) i trzeba było we trzech wyciągać napinacz, udało się naprawić gwint sprężynką. Masz na myśli że, taki hałas powoduje łańcuch po ślizgu ?

Gaz już kiedyś tam zakręcałem i nie było efektów - jak jeszcze nie było tak tragicznie tzn. nie gasł sam z siebie i tak nie telepało budą. 

Czujnik g62 zielony - wymieniony rok temu.  Błędów brak. Temp 96 przy rozgrzanym, błędów brak.

W 2018 kilka razy po skasowaniu 17927 Camshaft Adjustment; Bank 1  P1519 - 35-10 - Malfunction - Intermittent pojawiał się, teraz brak.

Licznik z kodem wymieniony i immo wywalone w 2018, powodem wymiany był wielki pobór prądu. Teraz akumulator ( nowe) rano ma 12.22 gdzieś.

Opublikowano

Te napinacze tak mają, że halasują po długim postoju. Producent samochodu to dopuszcza. Jest gdzies wklejone pismo nawet o tym na forum.

Rozrząd masz dobrze ustawiony? Jak masz napinacz z wtyczką to można sprawdzić w gr.93.

 

Opublikowano

Spojrzę na tę grupę we czwartek i dam znać. Synchronizacja rozrządu na statycznym logu ,zgadza się? Dopuszczalna odchyłka od 0.0 to 5?

 

Opublikowano
2 minuty temu, Skyline93 napisał:

Spojrzę na tę grupę we czwartek i dam znać. Synchronizacja rozrządu na statycznym logu ,zgadza się? Dopuszczalna odchyłka od 0.0 to 5?

 

-3 +6 ale nawet jak o ząbek jest przestawiony to nie ma problemów z odpalaniem więc wątpię, że tu jest problem.

Opublikowano

Łańcuch był zakładany  by było 16 ogniw od znaku do znaku. 

Koło pasowe wału zdejmowane też było , ale potem montowane na znak - problemy z tym odpalaniem przed tym już były.

Opublikowano
VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

Synchronizacja jest w porządku.

Wydaję mi się że odpowiedzią na na problemy z odpalaniem są błędy z grupy 17 Instruments:
01176 - Key 
            65-10 - Unauthorized - Intermittent
01177 - Engine Control Unit 
            49-00 - No Communications
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)   - oprócz tego. czujnik poziomu oleju ten w misce raz na fisie, raz jest a raz go nie ma.
            30-00 - Open or Short to Plus
01179 - Incorrect Key Programming - ten od razu po usunięciu się pojawia, nie ważne czy auto na zapłonie czy odpalone.
            35-00 -  - 

Te powyżej przy odpalaniu się pojawiają, nie ważne, na którym kluczyku odpalane.

Wygląda na to że, gość który rok temu wymieniał licznik ( pin był na odwrocie napisany) źle zaadaptował klucze i stąd problemy z odpalaniem.  wydaje mi się to bardzo prawdopodobne.

 


 

 

aaa.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...