Maciek9119 Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Witam posiadamy audi a4 b6 1.8t avj 150km 2002r. Moim problem są czasami falujące obroty zwłaszcza po szybszej jeździe. Ostatnio zrobiłem test przepływomierza. Podczas jazdy włączyłem vaga, wszedłem w bloki pomiarowe 002. I w ostatnim okienku przy 6000tys obrotów i trzecim biegu pokazało się najwięcej 95g/s. Czy to dobrze? Kiedyś czytalem, że powinno być ok.120. proszę o poradę. Pozdrawiam i z góry dziękuję wszystkim.
szpakuziom Opublikowano 6 Września 2019 Opublikowano 6 Września 2019 Tak, W avj 150km powinno być 120g/s PRZY 6000
Maciek9119 Opublikowano 8 Września 2019 Autor Opublikowano 8 Września 2019 Witam ponownie. Wymieniłem przepływomierz na firmy Bosch. Teraz przy 6000tyś obrotów sobie skacze, 12, 15 i maksymalnie pokazało 17g/s. Niestety jeśli chodzi o obroty to dalej jest tak samo. Przy schodzeniu z obrotów obroty sobie podskakują tak z 3/5 razy poczym się stabilizują. Nie mam pojęcia co to może być. Błędów nie ma. Świece również były zmieniane ale w sumie to rok temu, jakieś 15tys km temu.
Maciek9119 Opublikowano 8 Września 2019 Autor Opublikowano 8 Września 2019 Jestem trochę zielony w tych sprawach ale zrobię jutro logi. Co do przepływomierza dobrano mi go po numerze Vin.
Maciek9119 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Panowie dzisiaj pod wieczór wrzucę logi, jakbym chciał sprawdzić szczelność dolotu, turbo i ten przepływomierz to jakie grupy robić?
przem8 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Ciężko poszukać w dziale diagnostyka? 2+33, 3+20 i 115+118
Maciek9119 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Witam, masz rację mogłem poszukać ale jestem od dwóch dni na forum i jeszcze wszystkiego nie ogarnąłem, postaram się żeby następnym razem być bardziej domyślny... Logi są takie jaki mi podpowiedziałeś, niestety nie są do samej odciny ale do ok. 6000tys obrotów, niestety noc i deszcz nie były najlepsze do tak szybkiej jazdy. A teraz do rzeczy : 115-118 http://vaglogi.pl/log-115_118_46O1l9V.html 003-020 http://vaglogi.pl/log-003_020_F267dC.html 002-033 http://vaglogi.pl/log-002_033_wnI9ud0.html Mam nadzieję, że teraz wszystko się wyjaśni, proszę Was o pomoc. Pozdrawiam.
przem8 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 To są logi na benzynie? Przepływ w normie jak na avj. Turbo późno osiąga doładowanie. Sprawdź dv.
Maciek9119 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 To są logi na LPG, jutro mogę podać na PB, czy ten zawór mógłby mieć coś wspólnego z falującymi obrotami? Dodam, że jak czyściłem przepustnice to było tam trochę oleju i w rurze do inter też. Z okolic turbo również się poci gdzieś olej, zastanawiam się nad regeneracją. Ale najpierw chciałbym ogarnąć te obroty jest to strasznie irytujące. Obroty falują na gazie powiedzmy 8/10 razy gdy się zatrzymam i auto chodzi na biegu jałowym, a na benzynie również się czasami zdarzy ale tak powiedzmy 1/10 razy. Jak ją kupiłem to od razu założyłem instalacje LPG i się zaczęło...
przem8 Opublikowano 9 Września 2019 Opublikowano 9 Września 2019 Zrób 2+33 na pb i skasuj błędy wcześniej. Logi się robi na pb, bo nie diagnozujesz instalacji...
Maciek9119 Opublikowano 9 Września 2019 Autor Opublikowano 9 Września 2019 Jasne, jutro podrzucę Dzięki za pomoc.
Maciek9119 Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Witam, przepraszam z góry za przerwę w temacie.. ale kabelek padł i czekałem aż nowy przyjdzie. Zrobiłem dzisiaj te logi na PB http://vaglogi.pl/log-002_033_38k4DT.html Ale coś tutaj dziwnego wyszło chyba... dziewczyna siedziała obok i klikała start/stop. A z kolei ja się zapomniałem i zrobiłem "pół" loga na gazie.. Ale tam na końcu tabeli jest chyba prawidłowy zapis na PB od małych obrotów do 6000k+...
przem8 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 Na pb wygląda przyzwoicie. Jeśli te wcześniejsze logi są na lpg to jest zalany i musisz to ogarnąć.
Maciek9119 Opublikowano 18 Września 2019 Autor Opublikowano 18 Września 2019 Co to znaczy zalany? Źle wystrojona instalacja? Za bogata dawka?
przem8 Opublikowano 19 Września 2019 Opublikowano 19 Września 2019 Za bogato pod obciążeniem, czyli źle wystrojone. Jedź do gaziarza, niech bierze laptopa i stroi podczas jazdy na korekty sondy.
Maciek9119 Opublikowano 19 Września 2019 Autor Opublikowano 19 Września 2019 Powiem Ci, że od początku mam z nimi problemy. Po pierwsze jak podpinają pod kompa mi to auto to widzę wykres, na którym linia benzyny i gazu rozchodzą się. I w sumie tak jest od początku Pan sobie dodaje raz coś raz odpuści i po jakimś czasie wystroili ją tak, że w końcu nie pokazuje się check i bląd o składzie mieszanki. Ale kreski i tak się rozchodzą. Mam tą instalacje na gwarancji.. ma ktoś radę jak sobie radzić z takimi "gazownikami" tfu..
przem8 Opublikowano 19 Września 2019 Opublikowano 19 Września 2019 Mapki i te kreski w sterowniku lpg nie muszą się pokrywać i nigdy nie będą się pokrywać całkowicie w przypadku tego silnika. Mają być poprawne korekty dlugie i krótkie sondy. Mapki są dla turystów:P Mamy XXI wiek i stroi się instalacje z użyciem odczytu korekt po obd w tym przypadku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się