adipl1 Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Witam mam mały problem z moja Audiczką B7 2.0 fsi Turbo Quattro skrzynia ZF6HP19, mianowicie : Po uruchomieniu auta na przykład rano podczas jazdy z równą prędkością w okolicy 2 tys obrotów jest falowanie w granicach +/- 200 obr, jak dodam gazu lub odpuszczę problem znika i po rozgrzaniu silnika problem znika. Sprawdziłem vagiem konwerter w skrzyni kanał 07 na D podczas dodawania gazu "open" poślizg do 1200 obr szybko spada, jak ustali prędkość "control" poślizg 0-120 obrotów tylko jak dodajesz gaz, jak jazda z ustalona prędkością 0 obr. także chyba jest ok, na S pojawia się "close" podczas zwalniania. Aha prąd zaworu 0.34-0.38 A na control. Może ktoś wie jakie powinny być parametry konwertera? Zastanawiam się jeszcze czy to nie jest przypadkiem coś z silnikiem ,tylko co? Lambda , Przepustnica , potencjometr gazu , przepływomierz , czujnik ciśnienia doładowania , sterowanie Turbina , czujnik temp silnika , pompa paliwowa wys. ciśnienia . Dodam żadnych błędów w silniku i w skrzyni. Przedtem miałem uszkodzony zawór N-80 odsysania oparów ze zbiornika myślałem ze to to ale nie . Może ktoś ma jakieś pomysły ?
querries Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 U mnie 2 lata temu wystąpił podobny problem z falującymi obrotami jak u Ciebie. Ten sam silnik i skrzynia. W moim przypadku okazał się zużyte sprzęgło hydrokinetyczne , został zregenerowany i problem zniknął. Nie pamiętam i nie mam zapisane jakie u mnie wtedy występowały parametry w komputerze po odczytaniu vagiem. Z tego co pamiętam nie miałem żadnych błędów w komputerze. Stan oleju sprawdzałeś?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się