hardy Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Auto duuzo pali, jest dosc mulowate. Na hamowni moment obrotowy wyszedl o 80 za niski i 125km
letallec Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Kąt synchronizacji do korekty, sprawdzić kierownice w turbo, bo za wolno reagują. Poza tym nic tu szczególnego nie widać Możesz zrobić pozostałe tzn statyczne i BS?
lukaszr Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 sprawdzić kierownice w turbo, bo za wolno reagują. Obstawiałbym tutaj też dodatkowo może coś innego Możesz zrobić pozostałe tzn statyczne i BS? Nie może, ale nawet musi je zrobić, bo wtedy dopiero będzie można ocenić czy to kierownice czy coś innego.
hardy Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 Jasne, ale dopiero jak odbiore czworke. Dodam jeszcze, ze mam nieszczelnosc w podcisnieniach i uszkodzony katalizator, wiec dlatego moze turbina sie slabo wkreca. Spalanie duze skad w takim razie ? Co do tego rozrzadu to czy jest to bardzo powazne, czy moze dojsc do jakis uszkodzen ?
letallec Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Z tego co widac to do 2700 obr auto prawie nie jedzie. Przydalyby sie pozostale logi , do dokladniejszej analizy. Jak najbardziej moze miec to zwiazek z tym co napisałeś.
lukaszr Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Dodam jeszcze, ze mam nieszczelnosc w podcisnieniach i uszkodzony katalizator To dopóki tego nie zrobisz to będziesz właśnie miał to co masz. Doprowadź auto do porządku i wtedy zrób pełne logi.
hardy Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 A co z tym rozrzadem, bo odpowiedzi nie uzyskalem ? Jak bardzo szkodliwe to moze byc dla silnika ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się