MarcinPa Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Cześć Kupiłem dwa tygodnie temu A4 B8 2.0 TDI z 2015r w automacie. W opisie oferty bylo że jest to skrzynia dwusprzęgłowa DSG. Dzisiaj juz wiem, ze jest to Multitronic, którego nie chciałem. Z autem nic się nie dzieje, ma przejechane 196tkm, w serwisie potwierdzone wymiany oleju na 60tkm oraz 120tkm i teraz jest przed wymianą. Zastanawiam się nad zwrotem auta, ale z drugiej strony mi żal, bo stan jest bdb. Proszę o opinie osób które maja Mulitronica, czy faktycznie przy zadbaniu o wymiany te skrzynie są trwalsze? Czytałem artykuł, ze po 2007 znacząco wzrosla trwałość tej skrzyni. Autem planuję pojeździć 3-4 lata czyli do przebiegu ok 260tkm. Dzięki
davis693 Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 Mam multi, ale przed liftem - kod MMV, przy przebiegu 200k nie było problemów, oczywiście bardziej podatna na pałowanie, ruszanie z piskiem itd, ale wygoda i płynność niesamowita.
l2k2 Opublikowano 30 Września 2019 Opublikowano 30 Września 2019 11 godzin temu, MarcinPa napisał: Cześć Kupiłem dwa tygodnie temu A4 B8 2.0 TDI z 2015r w automacie. W opisie oferty bylo że jest to skrzynia dwusprzęgłowa DSG. Dzisiaj juz wiem, ze jest to Multitronic, którego nie chciałem. Z autem nic się nie dzieje, ma przejechane 196tkm, w serwisie potwierdzone wymiany oleju na 60tkm oraz 120tkm i teraz jest przed wymianą. Zastanawiam się nad zwrotem auta, ale z drugiej strony mi żal, bo stan jest bdb. Proszę o opinie osób które maja Mulitronica, czy faktycznie przy zadbaniu o wymiany te skrzynie są trwalsze? Czytałem artykuł, ze po 2007 znacząco wzrosla trwałość tej skrzyni. Autem planuję pojeździć 3-4 lata czyli do przebiegu ok 260tkm. Dzięki Masz jednego z nowszych Multi, pewnie naczytałeś się w internecie o starszych generacjach i problemów, które je trapiły... Te skrzynie zostały mocno poprawione i ich awaryjność nie różni się od Stronic'ów. W B8 przed liftem (2008-2012) była kolejna generacja i ona była już wytrzymalsza od tego co było w B7, w polifcie 2012-2015 jest jedna z ostatnich generacji tych skrzyń i jest dopracowana, nie ma z nią jakiś specjalnych problemów. Wszystko zależy od auta i jego stanu technicznego, jeśli masz zadbane i skrzynia dobrze pracuje to nie widzę sensu zwrotu. Przy tym przebiegu każda skrzynia to loteria i musisz się liczyć, że może coś wyskoczyć i potrzebna będzie naprawa. Użytkuję multi i stronica, Stronic przy 140 tys. ma już za sobą 2 naprawy za ponad 12 tys. PLN, multi 135 tys. przebiegu i 0 napraw, obie skrzynie jednakowo serwisowane i jeżdżone. Znam takich co mają ponad 200 tys. przebiegu i Stronic bez napraw, generalnie loteria Panie jest tutaj. Oczywiście regularne serwisowanie - zmiana oleju ma też znaczenie. To tak w dużym skrócie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się