CRC Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Adam jaki najlepszy byl by olej do mojej? bo jak cos tez bym wzial tylko wtedy ile baniek i jaki trzeba by Buszek do ciebie Motul 8100 X-cess 5W40 i dokładnie cała bańka czyli 5 litrów niestety brak na dolewkę wówczas ale mam pewien pomysł inny koleś zamawia 2x5litrów tego oleju a potrzebuje zalaż ok.7 litrów także zapytam czy literek by ci opchnął. Litr tego oleju luzem kosztuje 43zł także nie bardzo się opłaca w stosunku do bańki 5 litrowej która kosztuje 153zł. Będzie ktoś jutro na spocie kto zrobił by logi ?? Na początku października musze wziąść się za naprawę .. Bo prawdopodobnie turbina spsuta ... brak mocy w aucie ... Przydały by się dobre logi żeby zobaczyć co z moją A4 nie tak ? hmm Zabiorę VAGa i na szybko spr. auto, tylko lepiej było by się umówić trochę z 15 minut wcześniej. No ja mogę podjechać 17.40 - 17.45 co by sprawdzić wcześniej go ?? Co Ty na to ?
GRazny Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Adaś napisz temu komuś że to A4 AVF a nie Passat AVF bo jeden filtr powietrza już mam w domu... leżakuje... jakby ktoś chciał to MAN tyle tylko że do Passata AVF/AWX
adadur Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Adaś napisz temu komuś że to A4 AVF a nie Passat AVF bo jeden filtr powietrza już mam w domu... leżakuje... jakby ktoś chciał to MAN tyle tylko że do Passata AVF/AWX faktycznie się różnią: http://www.mann-hummel.com/mfpl/index.html?iKeys=49.9.1209.2.9 Ale ja sprawdzałem w tym katalogu i podawałem symbole także nie było by pomyłki
CRC Opublikowano 30 Września 2009 Opublikowano 30 Września 2009 Co z tymi logami ? Podjechać z 15min wcześniej ? :gwizdanie:
adadur Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 jaaakie artystyczne wloty na masce
walekk Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 i nie ma h.. we wsi chcialbym zobaczyc na zywo bo tak to nie wiem jak mam sie ustosunkowac :>
voytek80 Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 od dzik-a śmiało możecie brać już dwa razy od niego kupowałem raz odbierałem olej osobiście bo koleś jest ze szczecina
Buszek Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 dziekowa za spota, no i powiem ze zaczyna sie robic coraz ciekawiej z frekwencja
tytyryty Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Jesli moge przyjechac Tolkiem na spocik to chetnie sie pojawie na kolejnym:)
Patrykbor Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Dzięki za spota Jesli moge przyjechac Tolkiem na spocik to chetnie sie pojawie na kolejnym:) Zapraszamy czym nas więcej tym lepiej
tytyryty Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 to bede sledzil watek i zawitam na nastepny
Patrykbor Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 Buszek może baner w podpisie by zmienił :gwizdanie:
GRazny Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 ależ te A6tki wypas mają... klubowicz sprzedaje http://allegro.pl/item757580327_a6_3_o_tdi_232km_sedan_pneumatyka_tv_webasto_f_vat.html za taki telefon to niejeden by zabił
CRC Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 dzieki dzieki kurde ja to musze cos podzialac w przyszlym tyg z tym samochodem .... grr brak mocy to straszny dół Jutro rano po termostat a po weekendzie podziałam z resztą .. Oby było jak najtaniej Dzięki Adam za podłączenie pod kompa
adadur Opublikowano 1 Października 2009 Opublikowano 1 Października 2009 dzieki dzieki kurde ja to musze cos podzialac w przyszlym tyg z tym samochodem .... grr brak mocy to straszny dół Jutro rano po termostat a po weekendzie podziałam z resztą .. Oby było jak najtaniej Dzięki Adam za podłączenie pod kompa CRC przepływka coś nie domaga chyba że to wynik problemów z turbiną która kompletnie nie pompuje i narazie bym tego nie ruszał - zatem koniecznie zacznij od przeglądu dolotu pod kątem nieszczelnośći. Najwygodniej sprawdzać od kolektora ssącego i jechać do IC (go również sprawdź) potem ten dolny - trzeba zwalić osłonę i wjechać na kanał /podnośnik/. Polecam odkręcenie łącznika przy EGR i sprawdzenie do w stanie zdemontowanym - podobnie można zrobić z górnymi wężami bo to nie jest problem zdjąc opaski, z dołem jak w zasadzie też da sie zdemontować o oblukać w łapkach. Jak w dolocie nic nie znajdziesz to szukaj nieszczelnych, urwanych itp wężyków podciśnienia (te małe). N75 przesterowuje /na maxa/ ale turbina "nie rusza" także narazie bym go zostawił. Przydało by się jeszcze zobaczyć jak gruszka na turbo pracuje. Narazie to tyle bo tylko 3 grupy logowane ale daj znać jak obadasz rzeczy co opisałem Swoją drogę by turbina kompletnie nie dawała ciśnienia to nie wiem czy się spotkałem Termostat to pikuś da się od ręki zrobić (co nie Patryk ) - zwróć uwage na prawidłową temp. otwarcia tzn. 87st.C ależ te A6tki wypas mają... klubowicz sprzedaje http://allegro.pl/item757580327_a6_3_o_tdi_232km_sedan_pneumatyka_tv_webasto_f_vat.html za taki telefon to niejeden by zabił no niezła - pamięć fotela pasażera - a ku...wa na ch...j komu to było potrzebne
Buszek Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 Buszek może baner w podpisie by zmienił :gwizdanie: Patryk jak wroce z sopotu, czyli po weekendzie cos wykminie. Moze na nastepnym zlocie foty sie nowe zrobi i wtedy albo ze starych jakiegos flasha
GRazny Opublikowano 2 Października 2009 Opublikowano 2 Października 2009 he he... no tej pamięci fotela to nawet nie zauważyłem w tej A6... Patryk... zobacz na wykres tu http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_zadbane_b5_avant_19_tdi_by_rogal_z_082001_r-t97138.0.html;topicseen od 1800 do 3200 ponad 350Nm... kosmos... a Ty się boisz o dwumas ale z wydechem dał d*py
walekk Opublikowano 3 Października 2009 Opublikowano 3 Października 2009 http://moto.allegro.pl/item761047127_full_skory_alu_komputer_klimatronic_jak_nowy.html#gallery Autko modelowo i w kodzie, a także po kluczyku jest już 1998 r. no chyba raczej nie model 98 trzeba mu napisac sms/maila i uswiadomic sprzedajacego :gwizdanie: hehehe
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się