Marcin0707 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Witam wszystkich i poproszę o analizę logów; statyczne; http://vaglogi.pl/log-002_033_032_X6C56.html http://vaglogi.pl/log-002_015_016_C0Sv74V.html dynamiczne; http://vaglogi.pl/log-003_033_020_TG0HJC.html http://vaglogi.pl/log-115_118_002_j54A5S3.html Dodam że od niedawna silnik podczas przyspieszania zaczął przerywać ,zalatuje gazem na postoju i słychać świst od strony kol.ssącego(tak mi się bynajmiej wydaje).Problem występuje na benzynie jak i na gazie z tym że na gazie dużo gorzej. Dziękuje i pozdrawiam
przem8 Opublikowano 11 Października 2019 Opublikowano 11 Października 2019 Nic tu bardzo nie widać niepokojącego. Wydaje mi się tylko, że czasy wtrysku poniżej 2 na jałowych to trochę przymało. Logi na benzynie wszystkie? Jak śmierdzi gazem to masz nieszczelność. Przejrzyj wężyki i posprawdzaj obejmy przy wkrętkach i wtryskach.
Marcin0707 Opublikowano 13 Października 2019 Autor Opublikowano 13 Października 2019 Właśnie statyczne były na gazie bo zapomniałem na benzynę przełączyć. A te przerywanie silnika podczas przyśpieszania masz może jakieś pomysły?, Dodam że cewki już zamieniałem, przepustnica wyczyszczona. Na jałowym pracuje wzorowo jak i podczas pełnego wciśniecia gazu do odcięcia również. Narazie kolektor ssący wymontowałem i wymieniam wszystkie wężyki podciśnieniowe na nowe , bo już są styrane i wtedy zobacze, bo naprawdę nie mam pojęcia.
przem8 Opublikowano 13 Października 2019 Opublikowano 13 Października 2019 Tak jak pisałem, w logach nic takiego nie widać. Może czasem turbo przeładowuje albo ma problem z doładowaniem i stąd takie objawy. Musiałbyś zrobić loga podczas występowania tego objawu. Na początek może 2+115. Występuje to na obu paliwach?
Marcin0707 Opublikowano 13 Października 2019 Autor Opublikowano 13 Października 2019 (edytowane) Tylko te logi co już dodałem są dodane przy tych objawach, objawy te wychodzą podczas normalnego przyspieszania w zakresie 1500 -3000 obrotów mniej wiecej , a logi wykonuje się przecież z gazem w podłodze. Turbo jest po regeneracji ( roztoczone z wiekszym wirnikiem )i ma przejechanie około 20 tyś dopiero jak i cały silnik zresztą , a objawy wyszły jakieś 2 miechy temu ,tak nagle w trasie . I wystepuje to na obu paliwach ale na gazie jest duuużo gorzej bo na pb te kangury dużo łagodniejsze. Edytowane 13 Października 2019 przez Marcin0707
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się