Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak mocy 2.0tdi BRD


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam przeszukałem forum na temat tej usterki ale niestety nie znalazłem konkretnych odpowiedzi,  mam problem z swoim b7 2.0tdi brd co jakiś czas w trasie zauważyłem brak mocy i że turbina dopiero startuje od ok 3tys obrotów i to tak nagłe dostaje mocy i słychać taki dziwny dźwięk jak by tłumik był dziurawy. 

Edytowane przez BlueQ
Opublikowano

Sprawdź węże od intercoolera w mojej astrze padł jeden i turbo wstawało od 2.5k i był taki dziwny dźwięk właśnie przez nieszczelność

Opublikowano (edytowane)
23 minuty temu, Czarek99 napisał:

Sprawdź węże od intercoolera w mojej astrze padł jeden i turbo wstawało od 2.5k i był taki dziwny dźwięk właśnie przez nieszczelność

No tylko co jakiś czas to się pojawia i po jakimś dystansie samo odpuszcza

 

I za uważałem że różnie turbina dział raz jest lepsze przyspieszenie a raz gorsze

Edytowane przez BlueQ
Opublikowano

@BlueQ u mnie jest to samo. Ja obstawiam DPF. Czy zauważyłeś u siebie aktywne wypalanie? Widziałeś kontrolkę DPF?

Opublikowano (edytowane)
4 minuty temu, the_naturat_com napisał:

@BlueQ u mnie jest to samo. Ja obstawiam DPF. Czy zauważyłeś u siebie aktywne wypalanie? Widziałeś kontrolkę DPF?

Niestety brak jakich kolwiek informacji

Raz zaczęła mi migać kontrolka od swiec

Edytowane przez BlueQ
Opublikowano

@BlueQ od dawna masz samochód? Robiłeś coś przy DPF?

U mnie najprawdopodobniej poprzedni właściciel próbował go wyłączyć programowo bez usuwania.

Opublikowano
1 minutę temu, the_naturat_com napisał:

@BlueQ od dawna masz samochód? Robiłeś coś przy DPF?

U mnie najprawdopodobniej poprzedni właściciel próbował go wyłączyć programowo bez usuwania.

Wiesz co samochód mam od niedawna od ok 3tygodni więc nie wiem czy ktoś coś tam grzebał.

Z  tego co na w książkę wbite to 20tys temu robiona turbina

 

Opublikowano

@BlueQ jak już pisałem jak obstawiam DPF. Sądzę, że się zapycha przez brak aktywnego wypalania.

Opublikowano
1 minutę temu, the_naturat_com napisał:

@BlueQ jak już pisałem jak obstawiam DPF. Sądzę, że się zapycha przez brak aktywnego wypalania.

Sprawdzę dzisiaj kompem jaki pokazuje poziom sadzy może coś pokaże ?

Opublikowano

Zrób podstawowe logi dynamiczne i statyczne i będzie widać co jest grane... 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
29 minut temu, kamil-vag napisał:

Zrób podstawowe logi dynamiczne i statyczne i będzie widać co jest grane... 

Mam OBDeleven jak to zrobić?

Opublikowano (edytowane)
Opublikowano

No tu to widać, że jest zdecydowanie problem ze wstawaniem turbo, prawie 6,5s do zadanego ciśnienia.

Jakby Ci się chciało zrób osobny dynamiczny 003+011 na 3 i 4 biegu...

MAF wskazuje OK, więc ja bym tu poszukał albo nieszczelności za turbiną... albo przepatrzył układ podciśnienia i N75 z gruchą...

Zrób jeszcze loga z trybu Basic Settings grupy 011.

P.S skorzystaj z VCDS Lite albo tego vag-coma: https://a4-klub.pl/topic/402004-vag-com-3112-pl-en-vcds-lite-12-instalki/

 

 

Opublikowano (edytowane)

wrzucam logi na biegu 3 i 4

http://vaglogi.pl/log-003_tRx9z4a.html

http://vaglogi.pl/log-003_a03zU54.html

http://vaglogi.pl/log-011_lFS7A.html

http://vaglogi.pl/log-011_Tb08e.html

niestety opcji basic settings nie moge właczyc

 

A układ podcisnienia jak najlepiej sprawdzić?

Edytowane przez BlueQ
Opublikowano

Nie wiem, niestety, nie znam tego interfejsu... Ale jeśli masz podgląd na grupy to możesz nagrać filmik z grup 003+011 ostatecznie pojedynczo... 

Opublikowano

@kamil-vag i co wyszło coś nowego z logów??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...