Zajkoo 1 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Witam prośba o analizę, tydzień temu zakładałem nową przepływkę ori bosch. Potraficie ocenić moc auta? 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... 002+033 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mano4 14 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Okolice 245KM lecz może być przekłamanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Turbo od 5tys obr. opada z sił. Obstawiałbym bardziej przedział 220-230KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 26 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Czy sama praca turbo, przepływki i mieszanka ok? Program niby okolice 255-260. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Masz hybrydę? Idealnie nie jest, turbo nie trzyma górą i mieszanka już trochę na ubogo idzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 26 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 (edytowane) Tak, jest chybryda od Geremiego, u niego również kapitalny remont. Program do poprawki? w sumie jeżdżę na nim od marca.. Edytowane 26 Października 2019 przez Zajkoo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 Sprawdź podstawy jak szczelność dolotu. Tak poza tym to bardzo ładnie wstaje ta hybryda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tranduo 18 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 2 godziny temu, przem8 napisał: Turbo od 5tys obr. opada z sił. Obstawiałbym bardziej przedział 220-230KM. Ja również. Góra nic nie jest lepiej niż na k03s. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 26 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 53 minuty temu, przem8 napisał: Sprawdź podstawy jak szczelność dolotu. Tak poza tym to bardzo ładnie wstaje ta hybryda Kurde ja nie zauważyłem tej góry, skupiłem się na dole, ba dla mnie tam też jest nie tak, ona dobrze dmuchała już przy 2300. Ehh najtrudniejsze co może być, sprawdzić szczelność. Zanim robiłem turbo, to wymianiałem strone gorącą gdzie w ktorej przycinała się klapka, może znowu jest z nią problem? Tak wiem, że to trochę wróżenie z fusów.. Ostatnie pytanie, czy aktualna mieszanka jest mocno groźna dla silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 779 Opublikowano 26 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2019 1 minutę temu, Zajkoo napisał: Ostatnie pytanie, czy aktualna mieszanka jest mocno groźna dla silnika? 10% to jeszcze margines prawidłowych korekt więc spokojnie nic mu nie grozi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 29 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2019 Ale tu nie jest problemem turbo ... gdyby tak bylo to DC n75 by było wywindowane do 95% tam gdzie cisnienie nie osiąga zadanego.... problemem jest soft ktory nie wiedzieć dlaczego nie zwiększa wypełnienia zaworu n75 gdy cisnienie opada ponizej zadanego ........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zajkoo 1 Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Witam, Miałem dzisiaj czas, to nasmarowałem DVke (forge 007 - nie ruszana była ponad rok czasu) i jest poprawa - góra lepiej dmucha, ale doładowanie nadal niestabilne. Gdzie szukać przyczyny ? wymiana sprężyny w DVce, czy program? Który parametr mówi o wypełnieniu zaworu N75 ? log 115+118 z pierwszego posta http://vaglogi.pl/log-115_118_80OqJ.html log 115+118 po czyszczeniu forge http://vaglogi.pl/log-115_118_Z3CD9b.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Już pisałem.... Soft blokuje większe wypełnienie n75. Nie jest tak że zawsze n75 będzie rosnąć do 95 procent w przypadku gdy turbo nie doladowywuje. Jest pewna mapa które ustala granice samo regulacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się