gracz123ja Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 Witam. Nadeszła pora wymiany przegubu w a4 b5, czy jak odepnę dolny wahacz od zwrotnicy żeby wyjąć przegub to jak wszystko poskładam to będę musiał jechać na ustawienie kąta pochylenia koła ?
gracz123ja Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Opublikowano 2 Listopada 2019 Ale na pewno? Bo pamiętam jak mi kiedyś kolega wymieniał w audi 80 i odpinał wahacz od zwrotnicy to jak wszystko poskładaliśmy do kupy to kierownica była w innym położeniu.
wesz82 Opublikowano 2 Listopada 2019 Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) Godzinę temu, gracz123ja napisał: Ale na pewno? Bo pamiętam jak mi kiedyś kolega wymieniał w audi 80 i odpinał wahacz od zwrotnicy to jak wszystko poskładaliśmy do kupy to kierownica była w innym położeniu. Bo ruszyliscie zapewne końcówki drazka lub wahacz był innej długośći. Najlepiej odkrec całą oske. Nie musisz nic ruszać tylko śrubę w zew przeg i śruby przy wew. Oske wyjdzie jak skrecisz kiera na zew. Nast razem pisz który to przegub... Edytowane 2 Listopada 2019 przez wesz82
gracz123ja Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Opublikowano 5 Listopada 2019 (edytowane) Z tego co pamiętam to końcówki drążka nie ruszaliśmy. Tylko sam wahacz. Edytowane 5 Listopada 2019 przez gracz123ja
gracz123ja Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Opublikowano 5 Listopada 2019 Całej półosi wolał bym nie wyjmować. Dzisiaj robiłem przekładkę kół z letnich na zimowe i się przyjrzałem dokładnie jak by ta operacja wymiany tego przegubu miała wyglądać, dokładnie tak jak w tym linku: [A4 B5] ABC wymiany przegubu zewnetrznego w audi a4 b5 b6... - Audi A4/S4/RS4 - AudiTEAM.pl - Forum i klub pasjonatów marki Audi "> Jako ze to chyba moje pierwsze DIY to prosze to wyrozumialosc robie jak umiem a ze cos tam wychodzi to i cos tam jezdzi a ze wole sam nic placic... Pacjentem dzisiaj byl a4 b5 2000r 2.4 PB oska w... Zasadnicze pytanie czy po tym zabiegu nie przestawi mi się kąt pochylenia koła jak wszystko poskładam do kupy?
PiXX Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 W 80-tce się przestawiło bo tam jest takie zawieszenie jak w golfie - wahacz jest stalowy i ma wymienne sworznie. Na sworzniu wtedy otwory są w kształcie fasolek i na tym się właśnie geometrię potem ustawia. W A4 tego ryzyka nie ma bo tutaj sworzeń jest niedemontowalny - jedynie może być problem z wybiciem go ze zwrotnicy.
Gniady Opublikowano 10 Listopada 2019 Opublikowano 10 Listopada 2019 Z przodu w b5 nie ma możliwości ustawiania kąta.
czeslaw187 Opublikowano 25 Listopada 2019 Opublikowano 25 Listopada 2019 (edytowane) W dniu 10.11.2019 o 09:37, Gniady napisał: Z przodu w b5 nie ma możliwości ustawiania kąta. Ustawia się kąt za pomocą sanek Edytowane 25 Listopada 2019 przez czeslaw187 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się