casperii Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 (edytowane) Panowie , podczas wolnego ruszania na skręconych kołach - pojawia się metaliczny dźwięk szurania. Dodatkowo auto ściąga do prawej strony. Oddałem auto do mechanika, który stwierdził, że uszkodzona maglownica a dźwięk pojawił się gdyż wyciekł płyn ze zbiorniczka. Stwierdził najpierw , że koszt samej maglownicy to wydatek 1.400 zł + 600 zł robocizna - czy ktoś może się wypowiedzieć w tej kwestii ? Niestety wczoraj mechanik powiedział, że nie może znaleźć do mojego modelu maglownicy a koszt z serwisu to cena 5.000 zł - czy ktoś może podpowie gdzie można zakupić maglownicę w rozsądnej cenie ? Czy warto kupić używkę czy mogę regenerowaną ? W mojej maglownicy podobno jest zgnita prowadnica (?) Z góry dziękuje za udzielone porady. Edytowane 1 Listopada 2019 przez casperii
MaTeo85 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 zmień mechanika bo pewnie chce coś przyciąć... Koszt nowej oryginalnej w ASO Audi to faktycznie ok 5 - 6 tyś pln w zależności czy przekłądnia z servotronikiem czy bez. Ta sama przekładnia ale w ASO Seata z samochodu Seat Exeo kosztuje 2,5 do 3 tyś zł Na allegro jest pełno magli używanych ceny różne (u nas na forum w dziale sprzedam jest ogłoszenie z maglem w wersji z servotronikiem za 780zł) na allegro też masz za 800zł. regeneracja to średnio ok 500-600 zł jednak jakość uszczelnień po regeneracji jest różna. Poczytaj tematy na forum. numer OE przekładni dla Twojego auta z opisu to 8E1422054E jednak jak pisałem wyżej pasuje też przekładnia z Seata Exeo (to konstrukcyjnie jest dokładnie to samo auto co B7) Jeśli nie było płynu w układzie wspomagania to szukał bym też pompy wspomagania.
casperii Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Dzięki za udzielenie odpowiedzi w temacie. A czy jesteś w stanie mi powiedzieć czy po numerze VIN jestem określić numer części tego magla ? Mechanik twierdzi, że pompa nie dostała po d*pie. Póki co auto stoi u mechanika tydzień czasu bo ten nie może znaleźć odpowiedniego magla.
MaTeo85 Opublikowano 1 Listopada 2019 Opublikowano 1 Listopada 2019 jeśli masz silnik i rok modelowy jak w profilu to masz jak niżej: Jeśli masz we wlepce kod 1N1 (zwykła przekładnia) to jest ta z końcówką E, a jeśli 1N3 (przekładnia Servotronic) to jest ta z literką B Dodatkowo poniżej masz numery przekładni z Seata Exeo. Montowałem taką u siebie w B6 i na 100% wszystko jest takie samo.
casperii Opublikowano 1 Listopada 2019 Autor Opublikowano 1 Listopada 2019 Super wielkie dzięki, ja mam według wlepki 1N1 czyli numer części - 8E1422054E
casperii Opublikowano 13 Listopada 2019 Autor Opublikowano 13 Listopada 2019 Panowie po 3 tygodniach stania w warsztacie - udało się znaleźć i wymienić używaną w dobrym stanie przekładnie. Niestety trochę poleciało po kieszeni ( 1000 przekładnia + 500 wymiana ) - czy to normalna cena za wymianę ? Po odbiorze auta wracając do domu zauważyłem , że się świeci na FISie kontrolka czujnika hamulców - czy jest sens wracać z reklamacją by to sprawdzili ? Czy może jestem wstanie w przyblokowych warunkach samemu sprawdzić co schrzanili w warsztacie. Bo pewnie zaczną mi ściemniać, że klocki się kończą. Przed wymianą przekładni ani razu nie zaświeciła mi się ta kontrolka.
Langista Opublikowano 14 Listopada 2019 Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Sprawdź czy czasem wtyczka z klocków hamulcowych się nie wypieła. Swoją drogą, nie wolałeś oddać swojej do regeneracji? Też dał byś ok 1000 a miałbyś pewność że poleci jeszcze. Edytowane 14 Listopada 2019 przez Langista
casperii Opublikowano 17 Listopada 2019 Autor Opublikowano 17 Listopada 2019 W dniu 14.11.2019 o 03:56, Langista napisał: Sprawdź czy czasem wtyczka z klocków hamulcowych się nie wypieła. Swoją drogą, nie wolałeś oddać swojej do regeneracji? Też dał byś ok 1000 a miałbyś pewność że poleci jeszcze. Mechanik stwierdził, że moja maglownica miała już bardzo mocne wżery podłóżnicy (nie pamiętam dokładnie jak to nazwał) Jak coś to mechanik oddał mi starą (moją) maglownice.
Langista Opublikowano 17 Listopada 2019 Opublikowano 17 Listopada 2019 Wiesz co.. o ile mechanik sam profesjonalnie nie regeneruje maglownicy to nie miał nic do gadania. Rozumiem gdyby taka decyzja padła od firmy co się tym zajmuje.. ja bym z ciekawości pokazał ten magiel firmie żeby oni ocenili czy jest do regeneracji czy nie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się