Bambr97 10 Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) Witam. Od pewnego czasu mojej audi brakuje mocy od 2.5 tysiąca obrotów. 1 i 2 bieg idzie w miarę normalnie. Na 3 biegu bardzo ciężko się rozpędza i obroty powolnie idą do góry od 3 tysięcy. Brakuje jej mocy. Żadnego dymienia nie widać. Nadmiernego zużycia oleju też. Żaden check czy cokolwiek nie wyświetla się. Mam też wrażenie, że na zimnym silniku jest znacznie lepiej. Dopiero po rozgrzaniu ma problemy z przyspieszaniem w górnym zakresie obrotów. Gdzie szukać winnego? Wiem, że podstawą logi. Czy do ich zrobienia wystarczy mi jakiś kabel z allegro KKL czy musi to być ten, który obsługuje CAN? Edit: Wypisałem dziś EGR. Ale to nic nie zmieniło. Potwierdzam natomiast ze na zimnym wgniata w fotel i idzie do końca. Na rozgrzanym do 2.3k obrotów wgniata. Potem nabiera obrotów i prędkości jak vw polo 1.2 ? Edytowane 3 Listopada 2019 przez Bambr97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moniuh 21 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 a nie masz może takich objawów jak szarpniecie przy gwałtownym wciśnięciu gazu jak np. lecisz na trasie szybciej niż powinieneś w okolicach 3k obr i chcesz jeszcze podciągnąć? miałem taki problem, z moca, pozniej lekkie szarpniecie, nie chciało przekroczyć 180 na 6 biegu, w końcu nie dało się jechać na 3 biegu już szarpało powyżej 2k obr okazało się ze uszczelnienia na pompkach były zamontowane ponownie przy remoncie głowicy. po zmianie jak reka odjal i wrocilo 55 koni 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Bez szarpnięcia. Gaz w podłogę. Idzie do lekko ponad 2 tysięcy obrotów a potem nic. Muł jak pisałem wyżej polo 1.2 Ciężko go dociagnac do tych 3k obrotów w górę ? Może to być notlauf? Coś z turbina nie tak? Edytowane 4 Listopada 2019 przez Bambr97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baker35 1 Opublikowano 4 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 a na biegu jałowym wkręca się do 5 tyś obr czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2019 Na biegu jałowym nie kręci do końca, ale tak miała od kiedy ją kupiłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dszymek 2 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Bo na jałowym jest taka jakby blokada i np u mnie leci do 3k i koniec 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 5 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Dokładnie. Okolice 3 na jałowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
\baker35 2 Opublikowano 5 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2019 Wciśnij sprzęgło i zobacz czy się wkreca do 5 tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 18 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2019 (edytowane) Nie wiem co to ma do rzeczy ale nawet na wciśniętym sprzęgle nie kręci do końca. Zwykly kabel kkl wystarczy do zrobienia podstawowych logów? Czy muszę mieć ten can? Wstawić kryzę w egr? Edytowane 18 Listopada 2019 przez Bambr97 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 19 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 Brakuje mocy w górnym zakresie obrotów okolice 3 tys. Plus poszarpuje sobie przy przyspieszaniu w tej górnej granicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 Odświeżam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 23 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2019 Na zimnym idzie. Na ciepłym nie ma Siły i przerywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2019 Mozliwe, że rozwiązane. Zepsute sterowanie klapami w kolektorze. Możliwe, że to powodowało takie problemy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 30 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2019 Jednak auto dalej nie ma mocy i szarpie. Na postoju wszystko okej. Dodatkowo zauważyłem gdy przypadkowo wrzuciłem 5 bieg przy 60km/h to samochód jakby zaczął podskakiwac przednia oś. (takie dziwne szarpanie) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Mega szarpanie na biegach od 4 do 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the_naturat_com 12 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 @Bambr97 czyste paliwo w filtrze jest? Sprawdź.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Rura przy egr jest luźna. Można nią ruszać przód tył lecz nie wypada. To jedyne co dostrzegłem. Sprawdzę i wymienię filtr. Jeżeli paliwo jest brudne to vacum? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bambr97 10 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Kup sobie kabel, albo poproś kogoś o logi, bo tak to będziesz szukał i szukał... Właśnie pytałem czy zwykły kabelek kkl z allegro jakiś tam chińczyk wystarczy mi do tego żeby takie podstawowe logi wykonać. Czy jednak potrzebny mi będzie hex-can Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2019 Wydaje mi się, że silnik powinno obsłużyć KKL, ale nie lepiej wydać te 150 zł i moc się łączyć ze wszystkim? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się