Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[BRD] Brak mocy na wyższych obrotach.


Bambr97

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki. Mechanik niby sprawdzał wszystko z pomocą komputera i nic niepokojącego tam nie zauważył. Więc chętnie sprawdzę to sobie sam i skonsultuje na forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy za szarpanie na wyższych biegach może odpowiadać wałek rozrządu? (kolejny mechanik, kolejna wysnuta teoria)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup ten interfejs... Naprawdę wladujesz kupę kasy w wymiany i nic z tego nie będzie... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

egr bardziej na dolnych obrotach czuć niż na wyższych. na luzie jezeli nie trzymasz sprzęgła bądz wyłączysz esp to lekko do 5 tys obrotów silnik pójdzie.  A jak powyzej 3 tys obrotów ci nie idzie i nie wyłączysz silnika to przy ruszaniu od dołu ma moc? 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zimnym silniku ma moc - idzie super. Zimny - mam na myśli temperaturę cieczy. 

Gdy "woda" osiągnie 90 stopni samochód traci moc. Chociaż to nie jest regułą. Rożnie. Zależy od dnia.

W ostatnim czasie dołączyło do tego szapranie autem tak jakby miało kwadratowe koła gdy np przy 60 km/h zapniesz 5 bieg i wciszniesz gaz w podłogę. 

Nieco słabszy efekt takiego szarpania mam gdy jadę ok. 140 km/h

 

co do gazowaniu na luzie. Nie ważne jak - ze sprzęgłem czy bez moje auto kręci do ~3 tyś obrotów

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Bambr97 napisał:

co do gazowaniu na luzie. Nie ważne jak - ze sprzęgłem czy bez moje auto kręci do ~3 tyś obrotów

ESP wyłącz to będzie kręcić do końca. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej. Sprawdzę to. Co w przypadku jak do końca pójdzie normalnie a w czasie jazdy nie chce? Miałeś z czymś podobnym do czynienia ?

Pomysł mechanika z wałkiem wydaje mi się niedorzeczny. Kompa podłączał i sprawdzał jedynie na wolnych..

Na wolnych wydaje się być wszystko w jak najlepszym porządku. Zero drgania, falowania na obratach itp itd.

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, Bambr97 napisał:

Okej. Sprawdzę to. Co w przypadku jak do końca pójdzie normalnie a w czasie jazdy nie chce? Miałeś z czymś podobnym do czynienia ?

mam problem taki ze do 3 tys auto idzie pieknie a od 3 tys sie zadławi kilka razy i dalej ciągnie, a na luzie do 5 tys normalnie kreci. Mechanik stwierdził ze mam uszkodzony mechanicznie jakiś wtrysk bo komp pokazuje wszystko w normie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to przerywa z powodu braku wystarczającej ilości paliwa...

miałem uszkodzoną/ źle zamontowane uszczelki na pompkach i takie same objawy, z czasem coraz częściej i na niższych biegach. na samym początku tylko na 6 "łapał czkawkę" powyżej 3k obr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. Mechanika wtryski są okej. 

Czekam na kabelek.. Mam nadsieje że za jednym razem wyeliminuje brak mocy i to dziwne szarpanie/trzęsienie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem teraz taki problem ze mi gruszke z nitów od turbo wyrwało, mozecie zobaczyc w moim temacie nizej. I pospawałem tą gruszke, dzisiaj zamontowałem jazda próbna zero przerywania już buzia zadowolona dopuki w lusterko nie spojrzalem. Za mną kupa czarnego dymu. Dojechałem do garażu a turbo całe olejem zachlapane aż kapało i czeka mnie regeneracja turbo :/ 

Edytowane przez ori52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 No to nieciekawie. Moja u kolejnego mechanika sobie stoi. Nadal czekam na kabelek. Jutro chyba zabieram to auto bo juz mam dość wymieniaczy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz miał kabel zobacz synchronizacja wałka może rozrząd się przestawił. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób kpl logow: https://a4-klub.pl/topic/383060-jakie-grupy-logować-w-tdi-pd-za-pomocą-vag-com-vcds/

Możesz dorzucić kanały z DPF i wskazania z czujników temp przed, za dpf i na wyjściu z turbosprężarki... 

Czasami jak swiruje wskazanie EGT to też obniża moc że względu na za wysoką temp spalin... 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto odebrane. Wczyszczony EGR, kolektor. Podniesiona pokrywa w celu sprawdzenia wałków (są ok).

Problem nadal. Brak mocy, szarpanie a momentami jakby kola były kwadratowe.

Nadal czekam na kabelek.

Dodatkowo to co sam znalazłem:

78670302_391693814872238_4258646037477982208_n.jpg

 

 

To ta rura ktora wchodzi od spodu w egr. A tutaj filmik:

 

 

 

Co do postu kolegi @ori52 auto z wyłączonym ESP kręci do końca.

Edytowane przez Bambr97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mam taki luz jak na tym filmiku. Nie przejmuj się to norma jest z tymi złączkami. A może u ciebie sie turbo kończy tak jak u mnie i masz podobne objawy. Zobacz czy gruszka sie luzna nie robi, bo u mnie latała jak tylko palcem dotknęłem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...