Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) witam prosze o analize logow kolegi 1.8t kod silnika APP 115+118 http://vaglogi.pl/log-115_118_c744di3.html 02+33 http://vaglogi.pl/log-002_033_CnAvOI1.html 03+20 http://vaglogi.pl/log-003_020_61A26m8.html statystyczny 32 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum na jałowym czasami jakby zaplon wypadał takie odczucie Edytowane 4 Listopada 2019 przez Tzw1.8tBEX
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Turbo nie daje rady i program chyba lipny patrząc po zadanym doładowaniu. Co tam pozmieniane prócz softu?
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 kolega tak kupił z Włoch od 5 lat tak jeździł nawet nie wiedział że Soft jest zmieniony wszystko oryginalne pewnie katalizator też jest czasami czuć jest od jakiegos czasu wypadanie zaplonow na jalowym rozrządu nie wiem jakie grupy bo w 90 93 niema nic
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 napięcie sondy lambda jest dobre? Bo u mnie w bexie schodzi z 1660v do 600 tutaj jest całkiem inaczej
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Tu jest wąskopasmówka. Ja bym wgrał serię i potem diagnostyka.
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 na jalowym czasy wtryskow skaczą do 16.50 wtedy czuć szarpniecie być może oprócz zoranego softu jednak coś z paliwem tzn któryś wtrysk leje lub regulator ciśnienia strzelił
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 tutaj regulator jest na Listwie paliwowej tak?
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 dołem idzie bardzo ubogo A potem sonda nic nie pokazuje tak?
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 (edytowane) Wąskopasmówka przy pełnym obciążeniu ma pokazywać 0,8V i nie pokazuje korekt, tak już jest, chyba że będzie skrajnie ubogo to wtedy pokaże. Tu turbo nie daje rady już pompować na wysokich obrotach. W app jest k03s? Regulator w a3 jest na listwie ale ciśnienie raczej w normie. Edytowane 4 Listopada 2019 przez przem8
Tzw1.8tBEX Opublikowano 4 Listopada 2019 Autor Opublikowano 4 Listopada 2019 wydaje mi się że to jest zwykła k03 i wtryski 280cc
przem8 Opublikowano 4 Listopada 2019 Opublikowano 4 Listopada 2019 Jeśli tak, to nie ma prawa to jeździć na tym sofcie. Powrót do serii albo do tunera na poprawę mapy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się