z1_white Opublikowano 7 Listopada 2019 Opublikowano 7 Listopada 2019 Witam wymieniłem kilka dni temu pompę wody u siebie w silniku oraz wiadomo pasek rolki cała wymiana przebiegła pomyślnie zalałem płynem zbiornik stopniowo bo zaczęło wypychac powietrze weszło około 6. 5 litra płynu no i wiadomo odpaliłem silnik ogrzewanie na Maxa i zostawiłem odkręcony korek myślałem że wszystko ok po 2 dniach zauważyłem że mam problem z temperatura w silniku dziś jadąc 15 km do innego miasteczka dałem ogrzewanie na 27 stopni i rura troszkę go przepalilem wjechalem w miasto i automatycznie temperatura zaczęła spadać poniżej 90 nawiew nie był na Maxa odkrecpny na 6 chyba zmieniłem ogrzewanie na 22 silnik nagrzał się na postoju do 90 stopni i było ok temperatura się trzymała. Ruszyłem i nagle znowu o jakieś 10 stopniu spadła ta temperatura nie wiem czemu i zaczęła spadać dopiero po czasie rosnąć. Nie miałem takich problemów przed wymiana tego co wyżej napisałem. Podsumowując Na postoju jak mam temperaturę 27 stopniu na mocy nawiewu 5 to spada temperatura silnika i jak jadę to chwilowo spada. Nw czy może nie jest do końca układ odpowietrzony poradzićie coś?
z1_white Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 Jesteś pewny ale dlaczego po wymianie pompy wody???
xardas654 Opublikowano 8 Listopada 2019 Opublikowano 8 Listopada 2019 47 minut temu, z1_white napisał: Jesteś pewny ale dlaczego po wymianie pompy wody??? Spuściłeś płyn, może jakiś śmieć podszedł lub jak dostał powietrza to się zaciął. Ja generalnie przy wymianie rozrządu robiłem płukankę układu chłodzenia i się mu poprawiło, bo szybciej zaczął się nagrzewać. Inna kwestia, że nic innego Ci tam nie reguluje temperatury.
z1_white Opublikowano 8 Listopada 2019 Autor Opublikowano 8 Listopada 2019 Płukanie układu chłodniczego możesz opisać to?
xardas654 Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 (edytowane) Oczyszczacz chłodnicy Autoryzowany sklep Liqui Moly LIQUIMOLY.SKLEP.PL Zanieczyszczenia układu chłodzenia przyczyniają się do zacinania się termostatu, powodują Tylko spuściłem stary płyn, zalałem wodę demineralizowaną oraz dolałem ten specyfik na 30min, spuściłem płyn, zalałem wodą demineralizowaną na 5min i dopiero nowym płynem. Edytowane 11 Listopada 2019 przez xardas654
z1_white Opublikowano 14 Listopada 2019 Autor Opublikowano 14 Listopada 2019 (edytowane) Termostat wymieniony na nowy oryginalny temperatura dalej się wacha dałem na Maxa ogrzewanie układ się odpowietrzyl prawdopodobnie potem 30 min stał w miejscu na graniu i co po jeździłem trochę stan płynu już się utrzymuje i pojechałem do sklepu temperatura 24 stopnie moc nz 5 tkę z 12 jadę sb i znowu zaczęła się wachac o jakieś 10 stopni macie jakieś pomysły co dalej nw dać mu jakiś czas czy coś nw co już robić. Nawet tera. Wymieniając termostat znowu wlałem nowy płyn Edytowane 14 Listopada 2019 przez z1_white
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się