Mafisto Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Witam, tak jak w temacie jaki najlepszy olej będzie spełniał swoją rolę w Audi A4 B5 1.9 TDI 115km pompowtrysk,pieniądze nie grają roli chodzi mi o olej najlepszej jakości.Z góry dzięki!
Dev Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 Cokolwiek z normą 505.01 Szkoda kasy na starego grata
Mafisto Opublikowano 11 Listopada 2019 Autor Opublikowano 11 Listopada 2019 Polecisz coś albo link podeślesz?
tobias Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 39 minut temu, Dev napisał: Szkoda kasy na starego grata konkretnie i na temat.
Dev Opublikowano 11 Listopada 2019 Opublikowano 11 Listopada 2019 16 minut temu, Mafisto napisał: Polecisz coś albo link podeślesz? Motul Specific 5W40 505.01
Pomocny Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Olej musi być tłusty, jak się leje już wodnisty, to po rozgrzaniu silnika w ogóle nie ma smarowania, żaden silnik tego nie wytrzyma, nawet w nowych samochodach. Ja jeżdżę na 15w40, ewentualnie można też zalać Valvoline VR1 Racing lub inne sportowe, tylko że to drogie i się nie opłaca za bardzo, chyba że używasz auta do sportu
Dev Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Do czego lejesz 15W40 ? Do starego fiata 125 ?
Talpa Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 Godzinę temu, Pomocny napisał: Olej musi być tłusty, jak się leje już wodnisty, to po rozgrzaniu silnika w ogóle nie ma smarowania, żaden silnik tego nie wytrzyma, nawet w nowych samochodach. Ja jeżdżę na 15w40, ewentualnie można też zalać Valvoline VR1 Racing lub inne sportowe, tylko że to drogie i się nie opłaca za bardzo, chyba że używasz auta do sportu Ja leje 90W80, a pod miską olejową, mam instalacje chłodnicza, tak do -10 schładzanie. Najbardziej tłusty jest, takie masełko się robi, musi być, że najlepiej smaruje. Bo masło to nie żarty, tak smaruje, myślę czy nie mieszać go z ŁT-40, dla jeszcze lepszej tłustości. Co wy na to?
Talpa Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 W dniu 11.11.2019 o 20:53, Mafisto napisał: Witam, tak jak w temacie jaki najlepszy olej będzie spełniał swoją rolę w Audi A4 B5 1.9 TDI 115km pompowtrysk,pieniądze nie grają roli chodzi mi o olej najlepszej jakości.Z góry dzięki! Liqui Moly Synthoil ja taki leję
Dev Opublikowano 23 Marca 2020 Opublikowano 23 Marca 2020 18 minut temu, Talpa napisał: Liqui Moly Synthoil ja taki leję Nie nadaje sie do 1.9tdi PD
KINIAM Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 1 godzinę temu, Talpa napisał: Liqui Moly Synthoil ja taki leję Też taki olej stosowałem zgodnie z wytycznymi firmy LM. Ciekawe, gdzie popełniłem błąd ?. Tak próbując to rozkminić poczytałem :https://warsztat.pl/artykuly/oleje-dla-silnikow-tdi,59392,bm9uZSE1OTM5MiEhbm93b2N6ZXNueXdhcnN6dGF0LnBsL2FydHlrdWx5LzEwLTIwMDkvb2xlamUvMw
Talpa Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 6 godzin temu, Dev napisał: Nie nadaje sie do 1.9tdi PD Dlaczego?
KINIAM Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 Może dlatego, że nie ma normy VW 505.01 lub są oleje z HTHS wyższym niż 3,5 co akurat dla tego silnika jest na plus.
Talpa Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 5 minut temu, KINIAM napisał: Może dlatego, że nie ma normy VW 505.01 lub są oleje z HTHS wyższym niż 3,5 co akurat dla tego silnika jest na plus. Spełnia tą normę... Specyfikacje: ACEA C3 API SN Ford WSS-M2C 917-A MB-Freigabe 229.31 Porsche A40 VW 502 00 VW 505 00 VW 505 01
KINIAM Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 3 godziny temu, Talpa napisał: Spełnia tą normę... Specyfikacje: ACEA C3 API SN Ford WSS-M2C 917-A MB-Freigabe 229.31 Porsche A40 VW 502 00 VW 505 00 VW 505 01 To jest specyfikacja oleju LM Top Tec 4100 wykonanego w technologii syntetycznej a nie specyfikacja LM 5W40 Synthoil syntetyku.
KINIAM Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 14 godzin temu, Talpa napisał: Liqui Moly Synthoil ja taki leję Ten nie spełnia specyfikacji VW 505.01.
Talpa Opublikowano 24 Marca 2020 Opublikowano 24 Marca 2020 5 minut temu, KINIAM napisał: Ten nie spełnia specyfikacji VW 505.01. Masz rację, pomyliłem się, z olejami przepraszam. Miałem na myśli TOP TEC.
Pomocny Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 W dniu 23.03.2020 o 23:57, Talpa napisał: Ja leje 90W80, a pod miską olejową, mam instalacje chłodnicza, tak do -10 schładzanie. Najbardziej tłusty jest, takie masełko się robi, musi być, że najlepiej smaruje. Bo masło to nie żarty, tak smaruje, myślę czy nie mieszać go z ŁT-40, dla jeszcze lepszej tłustości. Co wy na to? Jesteś trochę tępy, albo nawet i mocniej, bo nawet nie masz pojęcia o silnikach spalinowych, nie obrażaj się, bo naprawdę nie wszyscy są ogarnięci w temacie, więc pewnie też należysz do tej grupy. Jak byś chciał wiedzieć to w każdym silniku występuje tarcie, i naprawdę nic nie da się z tym zrobić. Poza tym widać po tobie że wymieniasz olej co 30 tyś, pewnie tak jak piszę na opakowaniu.
Pomocny Opublikowano 29 Marca 2020 Opublikowano 29 Marca 2020 W dniu 23.03.2020 o 23:57, Talpa napisał: Ja leje 90W80, a pod miską olejową, mam instalacje chłodnicza, tak do -10 schładzanie. Najbardziej tłusty jest, takie masełko się robi, musi być, że najlepiej smaruje. Bo masło to nie żarty, tak smaruje, myślę czy nie mieszać go z ŁT-40, dla jeszcze lepszej tłustości. Co wy na to? Jesteś niedouczony, w silniku spalinowym występuje tarcie, a oleje o niskiej klasie lepkości mają cienki filtr olejowy i nie są przystosowane do skrajnych temperatur występujących w silniku, chyba że jeździsz jak emeryt, to taki olej jest w sam raz dla Ciebie, gratulacje!!!
Talpa Opublikowano 30 Marca 2020 Opublikowano 30 Marca 2020 7 godzin temu, Pomocny napisał: Jesteś niedouczony, w silniku spalinowym występuje tarcie, a oleje o niskiej klasie lepkości mają cienki filtr olejowy i nie są przystosowane do skrajnych temperatur występujących w silniku, chyba że jeździsz jak emeryt, to taki olej jest w sam raz dla Ciebie, gratulacje!!! Piszesz serio, czy to sarkazm, tak jak i mój post? Jeżeli tak, to ja nie dyskutuje z tobą, bo nie masz pojęcia czym jest klasa lepkości, a cienki filtr, to masz w majtach. Nie słyszałeś zapewne o czymś takim jak olej bazowy, dodatki do oleju, a terminy jak smarowanie elastohydrodynamiczne, oraz hydrodynamiczne, kojarzą ci się z niczym, czyli tym samym co masz w głowie, czytaj nie masz tam nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się