QuikSilver Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Wita kolegów, może ktoś zerknie bo, tak jak by auto śmigało okey, ale czasami wyskoczy błąd z doładowaniem. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum ten ostatni na LPG mam do wymiany zawór od odmy bo rano często wypada zapłon przez 2-5s czy może to mieć wpływ na doładowanie ? Edytowane 24 Listopada 2019 przez QuikSilver
przem8 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 (edytowane) Turbo nie osiąga zadanego doładowania, czasami mniej, czasami bardziej. To hybryda czy k03s? Gaz do regulacji, no chyba, że się poprawi jak wróci doładowanie. Edytowane 24 Listopada 2019 przez przem8 2
Łukasz13 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Zamiast kilku takich samych logów trzeba było zrobić komplet, 003+020, 115+118. turbo jakos powoli dobija do zadanego cisnienia, nie wiem czy to celowy zabieg czy cos nie tak w aucie.
QuikSilver Opublikowano 24 Listopada 2019 Autor Opublikowano 24 Listopada 2019 jeśli chodzi o gaz to do regulacji, tak turbo to hybryda a jeśli chodzi o to dobijanie to raczej coś nie tak w aucie, od czego by tu zacząć szukać, chce wymienić odmę na nową, zaworek nad postawą filtra i ten grzybek za pokrywą, postaram się zrobić te logi co pisałeś Łukasz jak najszybciej.
przem8 Opublikowano 24 Listopada 2019 Opublikowano 24 Listopada 2019 Standardowo - szczelność dolotu, dv
QuikSilver Opublikowano 25 Listopada 2019 Autor Opublikowano 25 Listopada 2019 zrobione logi 003+020 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum 115+118 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum jest jeszcze jedna rzecz dziś zaglądałem pod spód i znalazłem winowajce albo współwinowajce mam nadzieje że tylko to robiło całe zamieszanie, rura co idzie od Turbo do Intercoolera jest przetarta na wylot przez kostkę napięcia pompy SAI, jakieś 3 lata jej zajęło przetarcie
QuikSilver Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 dziura załatana i zrobione logi co teraz myślicie czy jest lepiej czy podobnie ? Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
przem8 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 W sumie to różnica niewielka. Dv sprawne? Zrób loga turbo z odpietą wtyczką od n75.
QuikSilver Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 odpinałem n75 i auto nie jedzie wiec jest sprawny, szukać dalej nieszczelności ? ewentualnie pada DV bo już chwilkę siedzi u mnie w aucie, tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka.
bartez90 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Teraz, QuikSilver napisał: odpinałem n75 i auto nie jedzie wiec jest sprawny, szukać dalej nieszczelności ? ewentualnie pada DV bo już chwilkę siedzi u mnie w aucie, tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka. Nie o to chodzi, a o to jak masz sztangę ustawioną. Zrob loga j/w Plus co to za hybryda?
QuikSilver Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 turbo to hybryda k03, która śmigała do tej pory bez zarzutu, to co zrobić loga z odpiętym n75 a które grupy konkretnie ?
bartez90 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Raczej pytałem skąd da hybryda, przez kogo zrobiona? Bo może się już kończy, doładowanie to na k03s bywa wyższe, więc szału nie ma. Możesz zrobić 115+118 z odpiętym n75. Jak sztanga ustawiona dobrze i dv sprawna to zajrzałbym do turbo właśnie.
przem8 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 33 minuty temu, QuikSilver napisał: tyle że nie ma tego typowego dźwięku źrebaka. i nie musi być przy uwalonym dv. U mnie zmęczone k03s w a3 po programie lepiej wstaje i dmucha jak ta Twoja hybryda.
QuikSilver Opublikowano 26 Listopada 2019 Autor Opublikowano 26 Listopada 2019 zrobię jutro te logi bo dziś już taka mgła że strach szybciej jeździć, a turbo zrobione w Total Turbo Serwis Lubatówka z 1,5 roku temu nic nie robiłem do tej pory nic nie grzebałem przy sztandze, zrobie logi i sprawdze szczelność dolotu i zostanie DV jako ostanie, zastanawiam się czy nie wyciągnąć DV i sprawdzić czy po wciśnięciu tego zaworku i przetrzymaniu jednego z końców będzie trzymać czy opadnie
przem8 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 Nie zastanawiaj się tylko tak zrób.
3r4 Opublikowano 26 Listopada 2019 Opublikowano 26 Listopada 2019 To też nie do końca super sprawdzian. U mnie niby trzymało, ale zdarzało się że tłoczek (czy jak to nazwiecie) raz na kilka prób opadał i winę zrzucałem na niezbyt dokładne trzymanie pacem cienkiego krućca. DV padło totalnie kilka miesięcy później
QuikSilver Opublikowano 27 Listopada 2019 Autor Opublikowano 27 Listopada 2019 no a jaką DV polecacie na alledrogo jest ori za 180zl przez ASO sprzedają więc nie chińczyk końcówka 710P
DivaynEays Opublikowano 28 Listopada 2019 Opublikowano 28 Listopada 2019 W dniu 27.11.2019 o 11:18, QuikSilver napisał: no a jaką DV polecacie na alledrogo jest ori za 180zl przez ASO sprzedają więc nie chińczyk końcówka 710P aso albo vaico z koncowka ta co podales.
QuikSilver Opublikowano 29 Listopada 2019 Autor Opublikowano 29 Listopada 2019 no i zrobiłem logi z odpiętą n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum a teraz logi z nową DV i podpiętym zaworkiem n75 Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum sprawdziłem też szczelność i na pewno do zrobienia jest ezektor bo z niego ucieka powietrze, kamerką inspekcyjną sprawdziłem turbo przez wykręconą sondę lambdę i wygląda okey, zawór upustowy wygląda że ładnie przylega jedynie wirnik ma na dwóch łopatkach małe uszczerbienia ale nie widać było popękań na muszli
Łukasz13 Opublikowano 29 Listopada 2019 Opublikowano 29 Listopada 2019 Jeśli nie chcesz grzebać w sofcie, to możesz delikatnie podciągnać sztangę na regulacji i turbo powinno lepiej z dołu ładować.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się