Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wyciek oleju spod głowicy (?)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, w mojej a4 pojawił się problem ze zaczęła brać olej i okazało się że to jakiś wyciek, z tego co dostałem informację to z okolic glowicy i rozrząd też jest mokry. Ubyło około 1/4-1/3 miarki. Ubytek pojawił się niedawno, mniej więcej w okresie jak zrobiło się zimno.

No i teraz pytanie, wiadomo, że mitów o głowicy jest pełno, chciałem się dowiedzieć czy ktoś zmagał się z czymś podobnym, jaki ewentualnie koszt i czy jest to bardzo groźne dla silnika?

Wybaczcie brak konkretnych informacji - tyle na szybko przekazał mi mechanik.

Edytowane przez Knox-181
Opublikowano

Prędzej spod pokrywy zaworów się leje, a mechanik może chce Cię wydymać na kasę :P

Opublikowano

Pasowałoby to sprawdzić dokładnie, bo skutek podobny, ale koszty usunięcia usterki to "piekło lub niebo"......

O czasochłonności operacji nie wspomnę.

Opublikowano (edytowane)

Mechanik jest raczej w porządku (kolejki nieraz po 2 tygodnie ? ) wiec myślę, że nie ściemniał ale też mi przekazał, że musiałby na to poświęcić więcej czasu żeby dokładnie sprawdzić.

Wiecie jakie to mogą być plus minus koszty? Dzisiaj będę z nim jeszcze rozmawiał podczas odbioru auta ale chciałbym wiedzieć jakie to są mniej więcej koszta przed tym ?

Ewentualnie czy da się jakoś zobaczyć to od góry? Nie bardzo mam gdzie wejść na kanał i ściągać osłony..

 

Edytowane przez Knox-181
Opublikowano (edytowane)

Jak przyjdzie zrzucać głowice i robić wszystko ze sztuką to od 1,5 tys w górę ale obstawiam co innego.

Uszczelka pod pokrywą to ze 200 zl.

Zdejmnij osłonę rozrządu, pokrywę silnika i będzie widać czy to spod pokrywy. Równie dobrze może się lac z uszczelniacza wałka rozrządu skoro pasek w oleju. 

 

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Ok, w takim razie rzucę na to okiem jak już będę miał auto. Dzięki za pomoc.

Opublikowano

Kolego widocznie mechanik zajęty sezonową zmianą opon, kasa sam się ciśnie do kieszeni.

A teraz do rzeczy dla mechanika diagnoza to 1 godzina pracy no nie mam na myśli dostawania się do tłoków.

Jak nie to umyć silnik uzupełnić olej i obserwować pod warunkiem, że pasek napędu rozrządu nie zalany olejem /piszesz że rozrząd mokry ale konkretnie co ?/.

Jak pasek zalany olejem to nie jeździmy  a raczej od razu przystępujemy do naprawy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...