Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Padnięta pompa AdBlue w A4 B9 2.0 TDI


Bartek91

Rekomendowane odpowiedzi

Nie da się wykasować bo sterownik ma usterkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdzie idzie kupić nowy taki sterownik tylko nie w ASO bo tam cena kosmos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ASO D są już niedostępne, może jakieś ostatki mają jeszcze gdzieś w magazynach.

Szukaj w sieci  może gdzieś znajdziesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na niemieckim ebayu idzie jeszcze dostac nowy z D....

 

ale cena zaporowa...

 

a ten nowy sterownik z koncowką D dziala na zasadzie Plug and Play czy trzeba go zaprogramowac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według etki 4M0907355 zamienia się tylko A lub B nic o D nie pisze

adblue.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj sobie ten temat od początku do końca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ,

U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex.
Dziękuję za opisanie tematu @Muskel1
pozdrawiam

IMG_6520.jpeg

IMG_6519.jpeg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, DarioMan napisał(a):

Witam wszystkich ,

U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex.

ile zaplaciles za sterownik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało mi się dziś kupić na allegro Nówkę sztukę 4M0907355D za 1000 zł czekam na dostarczenie i zakładam zobaczymy co będzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mnie też dopadła usterka adblue, na desce odliczanie i check engine. Mam tylko jeden błąd P20E800 za niskie ciśnienie. Czy ktoś z was mając tylko ten błąd wymienił sterownik i pomogło? Aktualnie czekam na drugi sterownik z literą D, pierwszy jaki zamówiłem najprawdopodobniej był zalany, bo wyskoczyły kolejne błędy o usterce elektrycznej. Zobaczę co dzisiaj przyjdzie. Na allegro jest kilka ofert z literą D ale stan zewnętrzny tych sterowników wskazuje, że są w kiepskim stanie. Z literą B (taki mam fabrycznie) nie ma nic ładnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, DarioMan napisał(a):

Witam wszystkich ,

U mnie wymiana sterownika z końcówką D pomogła, odliczanie zakończone, błędy skasowane. Nakleiłem membranę goretex.
Dziękuję za opisanie tematu @Muskel1
pozdrawiam

IMG_6520.jpeg

IMG_6519.jpeg

Gdzie kupiłeś membranę do zaklejenia dziury

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.03.2024 o 12:16, Muskel1 napisał(a):

Jak na razie 😉

W tym tygodniu zrobiłem przegląd w Niemczech. Stage 1, adblue off zrobione.  TÜV nic nie wykrył, żadnej manipulacji w sterowniku, test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, ELLIOTT napisał(a):

test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k. 

a to ciekawe. Myslalem ze adblue powoduje czystosc spalin itp ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, Roberts90 napisał(a):

Witam, mnie też dopadła usterka adblue, na desce odliczanie i check engine. Mam tylko jeden błąd P20E800 za niskie ciśnienie. Czy ktoś z was mając tylko ten błąd wymienił sterownik i pomogło? Aktualnie czekam na drugi sterownik z literą D, pierwszy jaki zamówiłem najprawdopodobniej był zalany, bo wyskoczyły kolejne błędy o usterce elektrycznej. Zobaczę co dzisiaj przyjdzie. Na allegro jest kilka ofert z literą D ale stan zewnętrzny tych sterowników wskazuje, że są w kiepskim stanie. Z literą B (taki mam fabrycznie) nie ma nic ładnego.


Cześć,

 

mamy 100% pewności, że końcówka D podejdzie pod B ? Mam podobną sytuację I się zastanawiam czy to jest pewniak.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ELLIOTT napisał(a):

W tym tygodniu zrobiłem przegląd w Niemczech. Stage 1, adblue off zrobione.  TÜV nic nie wykrył, żadnej manipulacji w sterowniku, test emisji spalin auto przeszło celująco. Diagnosta był zaskoczony stanem dpf oraz emisją przy przelocie 200k. 

Bo na badaniu spalin nie mierzą Nox tylko współczynnik zamglenia (Trübungswert). AdBlue nie ma na niego wpływu. AdBlue obniża tylko tlenki azotu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Bo na badaniu spalin nie mierzą Nox tylko współczynnik zamglenia (Trübungswert). AdBlue nie ma na niego wpływu. AdBlue obniża tylko tlenki azotu.

 

Doskonale o tym wiem, tylko odniosłem się do problemu z przeglądem w Niemczech, którego tak naprawdę nie ma(o ile wyłączone wszystko zgodnie ze sztuką).  Ludzie lubią siać panikę niepotrzebnie. Pozdrawiam.

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sa już propozycje o zmianie ustaw dotyczących badań technicznych. W przyszłości chcą wprowadzić kontrolę sprawności systemów AdBlue w czasie badań technicznych.

Jak narazie (w DE) prowadzone są tylko kontrole pojazdów ciężarowych przez policję i BAG . Sprawdzają głównie ciągniki siodłowe spedytorów pod względem manipulacji AdBlue. 

 

Jedną z metod ma być między innym sprawdzanie zgodności numeru CVN. W razie wykrycia niezgodności auto nie otrzyma przeglądu.

I tak wiem, że i to można obejść i są tunerzy, którzy potrafią zmienić oprogramowanie pozostawiając stary numer CVN.

 

Co do innych metod, jak do tej pory nie znalazłem informacji, czy będzie bezposrednie mierzenie zawartości Nox w spalinach.

 

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Sa już propozycje o zmianie ustaw dotyczących badań technicznych. W przyszłości chcą wprowadzić kontrolę sprawności systemów AdBlue w czasie badań technicznych.

Jak narazie (w DE) prowadzone są tylko kontrole pojazdów ciężarowych przez policję i BAG . Sprawdzają głównie ciągniki siodłowe spedytorów pod względem manipulacji AdBlue. 

 

Jedną z metod ma być między innym sprawdzanie zgodności numeru CVN. W razie wykrycia niezgodności auto nie otrzyma przeglądu.

I tak wiem, że i to można obejść i są tunerzy, którzy potrafią zmienić oprogramowanie pozostawiając stary numer CVN.

 

Co do innych metod, jak do tej pory nie znalazłem informacji, czy będzie bezposrednie mierzenie zawartości Nox w spalinach.

 

Miałem sprawdzane cvn na samym starcie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...