Muskel1 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Opublikowano 26 Sierpnia 2021 Membrama ta przepuszcza wilgoć w jedną stronę. Ma za zadanie odprowadzić wigoć, która na skutek różnicy temperatur zbiera się w sterowniku. 1
gelo.leczna Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Gdzie ten sterownik jest umieszczony ?? Chcę wiedzieć na przyszłość
nnand Opublikowano 11 Września 2021 Opublikowano 11 Września 2021 Na youtubie gosciu na kanale" piter zrob to sam " ma patent na padniete adblue
Muskel1 Opublikowano 11 Września 2021 Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Godzinę temu, nnand napisał: Na youtubie gosciu na kanale" piter zrob to sam " ma patent na padniete adblue Dobry mi patent. Nazwyklejsze druciarstwo. Nie sztuka wyprogramować elementy, które mają usterkę. Znaleźć przyczynę i naprawić już nie potrafił. Fuszera jakich mało. Jak cię palec zaboli też utnij rękę i po kłopocie. Nie wspominając już o utracie homologacji. Edytowane 11 Września 2021 przez Muskel1
PrzeLis30 Opublikowano 12 Września 2021 Opublikowano 12 Września 2021 W dniu 27.11.2019 o 08:41, wrclaguna napisał: widze ze pompa jest zintegrenowana ze zbiornikiem Pasuje tylko uzywke jaką znalezc i poprzekldac jak sie da Na chwile obecną zajmuje się Pan usuwaniem adblue?
PrzeLis30 Opublikowano 12 Września 2021 Opublikowano 12 Września 2021 W dniu 29.08.2020 o 17:23, Macieks91 napisał: Mnie udało się to wczoraj zrobić wiem jak wiec jakby ktoś potrzebował to pisać auto jeździ hula i skacze Witam podpowiesz co ja ogarneles to adblue?
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 W dniu 24.08.2021 o 19:56, przemo_c napisał: Było dokładnie tak jak powiedział @Muskel1, sterownik zalany i po wymianie wszystko śmiga. Objawy: 1) Błąd AdBlue brak możliwości uruchomienia za 1000km 2) Błąd przez jakiś czas znikał i się pojawiał (czasem nawet kilka razy na krótkim dystansie) - ikonka check engine pomarańczowa świeciła się cały czas) 3) Po tygodniu już faktycznie zaczęło się odliczanie i błąd już się nie kasował Teraz koszty: 1) Sterownik 900 PLN brutto oryginał nowy - ma jedna firma z Warszawy, sprzedają normalnie na fakturę 2) Koszt wymiany 300 PLN Ciekawostka w serwisie podobno koszt samego sterownika około 3000 PLN. Poniżej zdjęcia starego sterownika, który przy użyciu wkrętarki, dwóch solinych śrubokrętów i użyciu odrobiny siły udało mi się otworzyć (jest na 4 śruby oraz zaklejony): 1) Sterownik (na tym zdjęciu już trochę oczyszczony) generalnie był cały w błocie. W czerwonym kółku oznaczyłem chyba odpowietrznik (właśnie od środka jest on zabezpieczony wspomnianą przez @Muskel1 membranką) - przed oczyszczeniem nie było go kompletnie widać: 2) Sterownik po rozkręceniu. Dokładnie tam gdzie jest otwór widzimy ślady zalania: 3) Dwa zdjęcia owej membranki, która jest od wewnątrz obudowy, również widać ślady zalania na drugim zdjęciu jak się odkleiła od obudowy: Wnioski są następujące: 1) Sterownik jest umieszczony w fatalnym miejscu (był cały obłocony, co w szczególności w wersji Allroad raczej często się zdarza) 2) Membrana - jeżeli można to tak nazwać - raczej nie ma szans na wytrzymanie ogromnych przebiegów 3) Zgodnie z tym co napisał wcześniej @Muskel1 trzeba jedynie wymienić sterownik, nie trzeba go kodować - co ciekawe sprzedawca sterownika udzielił mi błędnej informacji, że trzeba Myślę, że patrząc na konstrukcję (sama płytka) w obudowie w dodatku ze źle zaprojektowaną "membraną" cena jest mówiąc bardzo delikatnie mocno wygórowana :). Mam nadzieję, że takie podsumowanie może się komuś przydać, aczkolwiek nikomu nie życzę podobnych problemów. Pozdrawiam Witam serdecznie..mam podobny problem i chciałem zapytać odnośnie tego modułu...w mojej a4 b9 2.0tdi mam moduł adblue taki jak na zdjęciu i chciałbym najpierw zaczac od niego..I na necie widzialem ze są takie same ale z oznaczenie na końcu B,chyba C i D..to nie ma różnicy którego wezme ?pozdro
Muskel1 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 14 minut temu, walus348 napisał: Witam serdecznie..mam podobny problem i chciałem zapytać odnośnie tego modułu...w mojej a4 b9 2.0tdi mam moduł adblue taki jak na zdjęciu i chciałbym najpierw zaczac od niego..I na necie widzialem ze są takie same ale z oznaczenie na końcu B,chyba C i D..to nie ma różnicy którego wezme ?pozdro https://a4-klub.pl/topic/455335-problem-z-adblue-padnieta-pompa/?do=findComment&comment=5639311
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 Teraz, Muskel1 napisał: https://a4-klub.pl/topic/455335-problem-z-adblue-padnieta-pompa/?do=findComment&comment=5639311 Czyli smialo tego D kupowac ? ;D.. dzieki bardzo.. kurde nie dojrzalem tego komentarza
Muskel1 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 1 minutę temu, walus348 napisał: Czyli smialo tego D kupowac ? ;D.. dzieki bardzo.. kurde nie dojrzalem tego komentarza Tak.
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 Teraz, Muskel1 napisał: Tak. A mam jeszcze jedno pytanko do Ciebie...ogolnie to swieci mi taki blad: P20E8 00 zbyt niskie cisnienie. Czy ten modul moze byc tego winny?
Muskel1 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 14 minut temu, walus348 napisał: A mam jeszcze jedno pytanko do Ciebie...ogolnie to swieci mi taki blad: P20E8 00 zbyt niskie cisnienie. Czy ten modul moze byc tego winny? Trudno powiedzieć. Może mieć kilka przyczyn, usterka pompy, dysza wtryskująca przytkana lub uszkodzona, lub węże z pompy do dyszy przytkane lub uszkodzone...
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 2 minuty temu, Muskel1 napisał: Trudno powiedzieć. Może mieć kilka przyczyn, usterka pompy, dysza wtryskująca przytkana lub uszkodzona, lub węże z pompy do dyszy przytkane lub uszkodzone... Czyli najlepiej zbiornik z pompa + sterownik wymienic i wtedy powinno być git?
Muskel1 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 49 minut temu, walus348 napisał: Czyli najlepiej zbiornik z pompa + sterownik wymienic i wtedy powinno być git? Koszt za duzy by wszystko wymieniac. Nalezy znalezc przyczyne i wymienic uszkodzone elementy.
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 12 minut temu, Muskel1 napisał: Koszt za duzy by wszystko wymieniac. Nalezy znalezc przyczyne i wymienic uszkodzone elementy. Kurde problem w tym ze siedze za granica i wolalbym tu do mechanika nie jechac:\...i myslalem o czesciach uzywanych z allegro..co o tym myslisz? Mam dostep do podnosnika i myslalem zeby to samemu wymienic..
walus348 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 Od czego najlepiej zaczac i czy obejdzie sie bez kompa??
Muskel1 Opublikowano 8 Października 2021 Opublikowano 8 Października 2021 Bez kompa przeprowadzenie poprawnej diagnozy raczej nie.
walus348 Opublikowano 11 Października 2021 Opublikowano 11 Października 2021 W dniu 8.10.2021 o 12:13, Muskel1 napisał: Bez kompa przeprowadzenie poprawnej diagnozy raczej nie. P20BCbłąd ogólnyReductant Heater "A" Control Circuit High - ten blad pokazalo jak byla na blacie kontrolka Adblue-usterka.silnik zostanie zatrzymany za 1000km..z czego dodam ze juz raz tak mialem tydzien temu i zgaslo tylko zostal check engine...I pojawil sie wczoraj znow ten komunikat ale nie odlicza w dol i jest caly czas 1000km...oprocz tego bledu jest jeszcze P20E8- Reductant pressure-pressure too low
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się