Muskel1 1332 Opublikowano 12 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia Ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1967 0 Opublikowano 12 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2 godziny temu, 1967 napisał(a): Staram się jak najmniej jeździć ale ten stan trwa już miesiąc na razie odliczanie się nie wyświetla. Mam zamiar spuścić całe adblue i przeczyścić gorącą wodą jak również przeczyścić styki ale to za tydzień teraz mam wyjazd ale innym samochodem. Nastawiłem się już z myślą że trzeba będzie kupić sterownik albo chociaż podmienić z innego samochodu i zrobić test . Chciałbym jeszcze dodać po podłączeniu do innego komputera błąd P20BC00 zwarcie na obwodzie kontrolnym grzałki nr.1 albo obwód sterujący grzałki redukcyjnej wysoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krejsz 0 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 22 godziny temu, 1967 napisał(a): Staram się jak najmniej jeździć ale ten stan trwa już miesiąc na razie odliczanie się nie wyświetla. Mam zamiar spuścić całe adblue i przeczyścić gorącą wodą jak również przeczyścić styki ale to za tydzień teraz mam wyjazd ale innym samochodem. Nastawiłem się już z myślą że trzeba będzie kupić sterownik albo chociaż podmienić z innego samochodu i zrobić test . Cześć, czy chcąc przeczyścić system adblue gorącą wodą należy postępować wg jakieś określonej procedury? Jakieś problemy ? Też chciałbym to wykonać, gdyż nie wiem w jakim stanie jest czynnik oraz system a będę wymieniał sterownik na dniach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1967 0 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2 godziny temu, Krejsz napisał(a): Cześć, czy chcąc przeczyścić system adblue gorącą wodą należy postępować wg jakieś określonej procedury? Jakieś problemy ? Też chciałbym to wykonać, gdyż nie wiem w jakim stanie jest czynnik oraz system a będę wymieniał sterownik na dniach. Pozdrawiam Jeszcze tego nie robiłem ale na YouTube gość to robił ,a z resztą jest też zalecenie producenta aby co jakiś czas czyścić cały układ. Ja mam zbiornik 24L i tylko dolewam więc tego starego czynnika nie jestem w stanie wypalić mało jeżdżone w zimę i to wszystko się krystalizuje zapycha układ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 5 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2 godziny temu, 1967 napisał(a): Jeszcze tego nie robiłem ale na YouTube gość to robił ,a z resztą jest też zalecenie producenta aby co jakiś czas czyścić cały układ. Ja mam zbiornik 24L i tylko dolewam więc tego starego czynnika nie jestem w stanie wypalić mało jeżdżone w zimę i to wszystko się krystalizuje zapycha układ. A na czym to czyszczenie ma polegać , na zalaniu układu wodą zamiast ad blue ? o co chodzi . Sam wtrysk to łatwo jest wyjąć, wszystko na wieszchu , wtedy końcówkę można wyczyścić . Sa też specialne dodatki do ad blue przeciw krystalizacji , sam używam JLM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1967 0 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 1 godzinę temu, Lukaa5 napisał(a): A na czym to czyszczenie ma polegać , na zalaniu układu wodą zamiast ad blue ? o co chodzi . Sam wtrysk to łatwo jest wyjąć, wszystko na wieszchu , wtedy końcówkę można wyczyścić . Sa też specialne dodatki do ad blue przeciw krystalizacji , sam używam JLM Tak myślałem żeby wypompować albo spuścić ze zbiornika czynnik wypłukać ciepłą wodą tak samo ciepłą wodą umyć wtrysk następnie zalać świeżym Adblue i dolać dodatek przeciw krystalizacji. Może ktoś już z doświadczeniem może skomentować taką procedurę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukaa5 5 Opublikowano 13 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia jak dla mnie płukanie baku jest bez sensu , jaki to ma mieć cel ? wtrysk ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krejsz 0 Opublikowano 17 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia Cześć, właśnie jestem po wymienie sterownika. Mimo, że nie wyrzucało mi błędu na deskę to po podpięciu kompa wyskakiwał mi błąd zbyt niskiego ciśnienia. Poniżej zdjęcie z aktualnego odczytu. Czy na chwilę obecną mogę uznać, że sprawa naprawiona ? Błędy skasowane i nic nie wraca. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1967 0 Opublikowano Sobota o 18:49 Udostępnij Opublikowano Sobota o 18:49 Ja też jestem po wymianie sterownika i również na nim wyskoczyły błędy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano Sobota o 21:24 Udostępnij Opublikowano Sobota o 21:24 2 godziny temu, 1967 napisał(a): Ja też jestem po wymianie sterownika i również na nim wyskoczyły błędy Kupiłeś uwalony sterownik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1967 0 Opublikowano Niedziela o 14:54 Udostępnij Opublikowano Niedziela o 14:54 17 godzin temu, Muskel1 napisał(a): Kupiłeś uwalony sterownik. Tak wiem muszę odesłać i szukać inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maras66612 0 Opublikowano Poniedziałek o 17:17 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:17 (edytowane) Witam . Mam problem z Adblue Audi A4 B9 2017 rok . Przebieg 286925 km. Dziś wyskoczył komunikat usterka Adblue udaj się na serwis i odliczanie kilometrów 1000km . Błąd jaki rejestruje sterownik auto to : 23760 - Brak komunikacji ze sterownikiem układu dozowania czynnika redukcyjnego . Błąd stały nie do usunięcia . Będę szukał drugiego sterownika na podmiankę może jak w większości przypadków problem leży po stronie zawilgoconego sterownika . Jak myślicie ? Proszę o pomoc . Pozdrawiam Marek Edytowane Poniedziałek o 17:26 przez maras66612 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano Poniedziałek o 17:32 Udostępnij Opublikowano Poniedziałek o 17:32 Najczęściej występują błędy związane z zasilaniem lub mówiące o uszkodzeniu sterownika, ale błąd komunikacji też może o tym świadczyć. Do sprawdzenia w pierwszej kolejności bezpieczniki oraz czy do sterownika dochodzi zasilanie. Jeżeli z tej strony wszystko ok, to możliwe, że sterownik padł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
50john 0 Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu Witam, Może ktoś będzie w stanie mi pomóc z tym problemem. Jakiś czas temu wyskoczył mi Check Engine błąd P20E8 Środek redukujący zbyt niskie ciśnienie okazał się uszkodzony moduł kupiłem więc drugi używany po podłączeniu wszystko znikło i był spokój przez 1,5 miesiąca. Dzisiaj znów wyskoczył Check Engine i błąd P20C4 Grzałka nadmiarowa C obwód sterowania wysoka wartość Błąd pokazuje się na komputerze po każdym odpaleniu auta a check zapala się dopiero po 2 dniach Dzięki za odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 15 godzin temu Udostępnij Opublikowano 15 godzin temu W czym w Audi 80? Bo takie widnieje w profilu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
50john 0 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Już poprawiłem profil Audi A4 b9 3.0 tdi 2017r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu Wrzuć pełny auto-scan a nie kod błędu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muskel1 1332 Opublikowano 14 godzin temu Udostępnij Opublikowano 14 godzin temu 52 minuty temu, 50john napisał(a): kupiłem więc drugi używany po podłączeniu wszystko znikło i był spokój przez 1,5 miesiąca. Nakleiłeś na wymieniony sterownik membranę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się