Cayman 0 Opublikowano 24 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2007 Wczoraj trochę mojej głupoty wyszło na jaw i na oparach ropki chciałem dojechać do stacji paliw, ale 500m od najwyraźniej paliwko się skończyło bo niunia zdechła...zalałem 5 litrów ale odpalić nie chce ...rzecz działa się wieczorem a musiałem lecieć do pracy, więc wróciłem do niej rano i dalej to samo ...rozumiem, że układ paliwowy się zapowietrzył, czy wystarczy jedynie zdjąć rurki wtrysków, zakręcić parę razy i to przywróci ją do życia? POMOCY, nie chciałbym wzywać lawety i denerwować się rachunkami P.S Dodatkowo klimatronic pokazuje mi na przemian dwa błędy 18.3 i 50.3 Czy ktoś może mi je wytłumaczyć? POZDRAWIAM [ Komentarz dodany przez: pre_pl: 26-03-2007, 20:31 ] temat dodany do FAQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Witaj. 1. zdejmij osłonę silnika (10ka nasadkowa) 2. poluzuj nakrętki z wszystkich 4ech wtryskiwaczy (17tka płaska) 3. kręć rozrusznikiem z wciśniętym pedałem gazu aż pojawi się ropa w miejscach poluzowania nakrętek 4. dokręć z powrotem nakrętki na wtryskach 5. odpal silnik Co do błędów z klimatronika nie pomogę nie mam przy sobie tabeli kodów. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 25 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 ...dokładnie tak zrobiłem (poza wciśniętym pedałem gazu) i niestety nie dało to efektu, jakieś śladowe ilości ropy tam były... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Sprawdź czy dochodzi paliwo z baku do filtra paliwa ew. czy jest już za filtrem a przed pompą wtryskową. Jest w rozumieniu czy jest tłoczone.. Jeżeli jest to silnik za chwilę musi odpalić. Chyba, że oprócz zapowietrzenia układu doszedł problem ze sterowaniem pompy, elektroniką. Poczekajmy może ktoś opisze błędy z klimatronika może dotyczą spraw silnikowych. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdeniu Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 opcja szukaj :twisted: kody klimatronika http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=5251&highlight=kody+klimatronika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boberro 1 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 hej spróbuj wykręcić filtr paliwa zalać go ropą do pełna wkręcić z powrotem i krec rozrusznikiem, wlej tez do baku pare litrów, ewentualnie podjedź drugim autem bo może ci sie akumulator rozładować i odkecaj po kolei wtryski i zakręcaj, najlepiej w 2 osoby, u mnie pomogło. powodzenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cayman 0 Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 zaciągnąłem do mechanika który był niedaleko, przeczyścił paliwem przewód paliwowy, odpowietrzył odpalił od drugiego akumulatora bo tamtem był padnięty i wszsytko OKI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitech 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Ja miałem też takie zdarzenie w sumie to dwa razy za drugim razem komputer mnie oszukał bo pokazywał do przejechania 2km a niunia zdechła na szczęście po wjeżdzie na CPN :> Zatankowałem i kręciłem chyba z 10 minut i zapaliła ale się spociłem Pozdrowienia * nie komentujemy starych wątków [Musashi] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 moja propozycja to nie doprowadzać do takich sytuacji szkoda rozrusznika :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alona 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Dokładnie, ja tankuje od razu jak tylko mi się rezerwa zapali, bo boję się właśnie takich sytuacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KiniaJ 0 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 niedopuszczanie do takich sytuacji to jedno, ale jezdzac na oparkach z rezerwy wciagane sa najgosze syfy, szkoda brudzic i zapychac przewodow paliwowych i filtra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się