Hammer90 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Witam, od pewnego czasu zmagam się z falującymi obrotami w aucie, na początku padło na odmę, mechanik wymienił mi jeszcze kolanko i rurkę to też było sparciałe. Efekt był taki, że na benzynie się uspokoiło ale na LPG jeszcze trochę falowało a na jałowym było jakieś 1100 obrotów, mechanik powiedział,że trzeba by wyregulować gaz i powinno być ok. Ale po przejechaniu ok 200km zapalił się check engine i obroty dalej falują, na benzynie jest do zniesienia ale na gazie stojąc na światłach silnik pracuje np na 2tys obrotów spadnie to 1,1tys i spowrotem do 2tys. A najlepsze jest to że przy ruszaniu muszę dać więcej gazu bo normanie można zadusić auto co się wcześniej nie zdarzało. Podpoiłem VAGa i wyszły mi dwa błędy: 16891 Silnik krokowy ISC - wysokie obroty , 17544 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga - b.jałowy Mógłby ktoś coś podpowiedzieć? Na forum znalazłem sporo tematów ale nie znalazłem wzmianki o silniczku krokowym szczerze myślałem, że w tym modelu go nie ma. moje auto to Audi a4 b7 1,8T quatro 2007r silnik BFB
3r4 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 a kod błędu w google? Pierwsze lepsze wyszukiwanie
whyduck1 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Zaworek jednokierunkowy odmy. Założyć oryginał. Sprawdź czy na wolnych obrotach korek od wlewu oleju nie zasysa. Czy po odkręceniu go obroty się nie uspokoją.
Hammer90 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 Fakt, korek od wlewu oleju jest tak zasiorbany, że nie idzie go wyjąć po odkręceniu
whyduck1 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 No to zaworek do wymiany. 035103245G najlepiej oryginał z aso
0g0N Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 To jakoś słabo Ci wymienił tą odmę. Tak jak kolega wyżej napisał zaworek najlepiej Ori. Bo te "toprany" już po włożeniu się psują.
Hammer90 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 23 Grudnia 2019 Panowie powiem wam, że jakieś pół roku temu miałem wymienianą odme bo śmierdziało w aucie a tłumik szczelny. Teraz pokraczyło się konkretnie przez te obroty ale pewne jest to, że odma nie jest oryginalna bo pamiętał jak mówił mi że wstawił jakąś rurkę febi i cośtam toprana. Ale super, że wiadomo od czego zacząć mam nadzieje, że w niedługim czasie wbije się do warsztatu wymienię wszystko na ori.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się