Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zmiana wtryskiwaczy w 1.8T AVJ na S3 BAM


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy jest ktoś, kto zmieniał wtryski w AVJ na wtryskiwacze od S3 BAM  06A906031BC i powie mi istotną rzecz:
 -czy zmiana wtryskiwaczy wymaga przerobienia bądź zmiany listwy wtryskowej (1.8T AVJ 20001r.),
 jeśli tak to prosiłbym o konkretne informacje na czym polega ta przeróbka i mniej więcej jak
 ją wykonać??? Z góry dzięki za pomoc i fatygę :)

Opublikowano

Witaj,

Ja mam zamontowane wtryski z BAM w BFB- podejrzewam, że to identycznie to samo co AVJ.

Montował mi je tuner, ale z tego co wiem, to nie była wymagana żadna przeróbka listwy wtryskowej- na 100% została moja fabryczna. Wszystko plug & play.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

No właśnie czytałem wątek że do BFB i BEX pasują P&P a do innych jest wymagana jakaś przeróbka tylko nie mam pojęcia o co chodzi. Rozmawiałem z tunerem i powiedział że będą pasowały P&P ale nie mam pewności tak czy siak.

 

Opublikowano (edytowane)

To wszystko to samo, mam bfb wtryski z bex teraz kupiłem z bam i tylko wyminie gumki żeby się czasem nie pocily. Ogólnie pasuje wszystko p&p. 

Jak tu ktoś pisał wcześniej nie próbuj ściągać starych gumek tylko je przetnij, bo można wylamac ten plastik na wtrysku. Nową lekko posmarować i wskoczy. 

Jestem juz po wymianie z bex na bam. Nawet nie odkrecalem przewodu paliwa. Zmywaczem z sprayu popsikalem okolice wtryskow, gniazda, wydmuchalem kompresorem żeby oczyścić.

   Odkrecilem 2 śrubki na imbus, wyciągnąłem całą listwe, odpiąlem zabezpieczenie wtrysku, paliwo trochę zleciało na szmate resztę zleciało do pojemnika. Zakladasz nowe gumki wciskasz skręcasz, podłączasz i po robocie 

IMG_20191224_023329-735x504.jpg

 

IMG_20200105_224034-768x1024.jpg

Edytowane przez Mariox37
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dzieki Mariox 37 za podpowiedzi. Ja dziś złożyłem całe auto tzn hybryda, wtryski BAM, poczyściłem przewody i zrobiłem kilka przeróbek. Za niedługo udaje się na strojenie i zobaczymy co z tego wyjdzie :D
Dodam jeszcze, że auto po zmianie wtryskiwaczy odpaliło trochę na początku silnik wibrował na wolnych a dalej już bez żadnych oznak pracował normalnie i przyśpieszał. Także przy tych wtryskach korekty jeszcze ogarniają temat, przynajmniej u mnie tak jest. Pozdrawiam.

Opublikowano

Hmm, z s3 to 380tki? Jeśli tak to policz sobie procentową różnicę między seryjnymi i tymi, a potem porównaj tą wartość z maksymalną korektą czyli 25%. Nie ma że u Ciebie ogarniają to korekty, matematyki nie oszukasz. Zobacz sobie co będzie w logach. Wtryski przerzucić to 5 minut już na miejscu u tunera.

Opublikowano

Masz racje, nie ma mozliwosci zeby ogarneły, aczkolwiek auto pracowało prawidłowo. Tak czy siak, wszystko już wystrojone więc nie ma problemu :)

Opublikowano (edytowane)
W dniu 21.02.2020 o 14:41, Jaco3soN napisał:

Masz racje, nie ma mozliwosci zeby ogarneły, aczkolwiek auto pracowało prawidłowo. Tak czy siak, wszystko już wystrojone więc nie ma problemu :)

I jak to tam wyszło?? Ja zmieniłem IC na Fmic ale jeszcze nie byłem na korekcie programu. Obecnie 220KM i poprzedni IC nie dawał rady teraz jest super z temperaturą, trzeba zrobić tylko poprawki wirusa i będzie ? łogień :)

 

No u mnie wyszło 240KM i 353Nm-narazie juz tego nie ruszam. Turbo, wydech ma potencjał ale juz nie chciał tuner kombinować bo nie wiem jaki stan ma głowica i sprzęgło a nalatane juz 260tys.  Ogólnie jestem zadowolony bo fajnie jedzie jak na tak ciężką krowe 1700kg.Idzie wiosna trzeba audi odstawić i zająć się ?️ moto. 

Edytowane przez Mariox37
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Dawno tu nie zaglądałem, powiem ci że wyszlo bardzo dobrze, ja jestem mega pozytywnie zaskoczony wynikiem chodż szczerze mówiąc spodziewałem się że bedzie dobrze po tym w jakiej kondycji mam silnik.
Generalnie auto wypluło 251KM i 361Nm na 1.2bar doładowaniu :D

Opublikowano

No to super :naughty: wynik. A sprzęgło daje rade? Ja staram się nie zrywać z miejsca, stroili mi ostatnio gaz i trochę przypali, musieli tam dobrze deptać :co:bo aż było czuć ale narazie żyje. Jak padnie to trzeba dac z awx i kevlar :good:

Opublikowano
4 godziny temu, Mariox37 napisał:

No to super :naughty: wynik. A sprzęgło daje rade? Ja staram się nie zrywać z miejsca, stroili mi ostatnio gaz i trochę przypali, musieli tam dobrze deptać :co:bo aż było czuć ale narazie żyje. Jak padnie to trzeba dac z awx i kevlar :good:

Przy tej mocy kevlar raczej zbędny.

Ja mam 250 kM i sprzęgło z AWX od prawie 80 tys km i bez problemu daje radę.

Opublikowano

Te z awx podejdzie w całości?? Dwumas docisk i taracza?? Czy tylko nowa tarcza a reszta zostaje?? Tyle kasy wsadzilem w to audi że jeszcze trzeba nim pojeździć bo mnie żona wywali z domu do garażu :facepalm::kox: 

Opublikowano
Godzinę temu, Mariox37 napisał:

Te z awx podejdzie w całości?? Dwumas docisk i taracza?? Czy tylko nowa tarcza a reszta zostaje?? Tyle kasy wsadzilem w to audi że jeszcze trzeba nim pojeździć bo mnie żona wywali z domu do garażu :facepalm::kox: 

Ja montowałem kompletne sprzęgło a dwumasa została oryginalna z 1.8T.

Ale niektórzy twierdzą, że u nich sprzęgło nie pasowało pod fabryczną dwumase 

Opublikowano
W dniu 28.03.2020 o 20:07, Mariox37 napisał:

Te z awx podejdzie w całości?? Dwumas docisk i taracza?? Czy tylko nowa tarcza a reszta zostaje?? Tyle kasy wsadzilem w to audi że jeszcze trzeba nim pojeździć bo mnie żona wywali z domu do garażu :facepalm::kox: 

pasuje wszystko p&p. Dwumas moze zostac seryjny badz mozesz calosc wsadzic z awx

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 28.03.2020 o 14:25, Mariox37 napisał:

No to super :naughty: wynik. A sprzęgło daje rade? Ja staram się nie zrywać z miejsca, stroili mi ostatnio gaz i trochę przypali, musieli tam dobrze deptać :co:bo aż było czuć ale narazie żyje. Jak padnie to trzeba dac z awx i kevlar :good:

O dziwo sprzęgło bez problemowo przenosi ten moment :D Będę śmigał dopóki nie padnie, a później wrzucam komplet z AWX bo czytałem, że pasuje bez przeróbek i przenosi wieksze momenty; a projekt jeszcze bede rozwijał więc jakis zapas się przyda :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...