Gość Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 3 minuty temu, Wojtass2828 napisał: Nie szkoda Ci kasy na reduktor? Wystarczy zestaw naprawczy, wyczyścić porzadnie i masz jak nowy 5xtaniej Jeszcze sprawdz czujnik temperatury wody moze on wariuję
ryczi48 Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Opublikowano 5 Lutego 2020 Temperature pokazuje dobra i cały czas, wyjąłem go ostatnio podgrzalem go zapalniczką, na zimnym silniku pokazywało 90 stopni i dalej to samo było
Gość Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 23 minuty temu, ryczi48 napisał: ** Jutro jadę po nowy reduktor zamontuję i odrazu poinformuje czy problem zniknął, jak zniknął komuś może pomoże Masz przeplywke z kwadratową kostka na 3 piny hitachi? Bo za nią jest czujnik temperatury powietrza zasysanego, dokladnie to powinien byc na dolocie w poblizu przepustnicy kwadratowa wtyczka 2piny on jak sie zj**ie to ciezko uruchomić zimny silnik, reduktor zostaw narazie w spokoju zmien ten czujnik
Gość Opublikowano 5 Lutego 2020 Opublikowano 5 Lutego 2020 2 minuty temu, ryczi48 napisał: Temperature pokazuje dobra i cały czas, wyjąłem go ostatnio podgrzalem go zapalniczką, na zimnym silniku pokazywało 90 stopni i dalej to samo było Masz lokalizacje tego szmaciarza
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 Chodzi ci o czujnik temperatury wody? Jest tuż za silnikiem ściągasz rurę dolotową między przepływomierzem a przepustnicą i jest jak na dłoni, zamoczony w płynie
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 Jak na zakręconym gazie pali odrazu, odkrece gaz i problem wraca
Gość Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 2 godziny temu, ryczi48 napisał: Chodzi ci o czujnik temperatury wody? Jest tuż za silnikiem ściągasz rurę dolotową między przepływomierzem a przepustnicą i jest jak na dłoni, zamoczony w płynie Napisalem jak wół czujnik temperatury powietrza zasysanego znajduje sie w plastikach od dolotu za przepustnica masz obrazek po to. A skoro na zakrenconym gazie pali na dotyk to ewidentnie winowajca jest gaz, ja bym zmoenil gazownika skoro ten stwierdzil ze z gazem jest wszystko ok, skoro nie jest
pila24 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 18 godzin temu, ryczi48 napisał: Sęk w tym że sprawdzał taką pianą czy puszcza gaz i nie puszczało wgl ciężka sprawa On sprawdził czy nie puszcza gazu na zewnątrz,a wystarczy ze listwa puszcza gaz do cylindrów i juz masz problem. Lub sam reduktor jeżeli ma podłączony zaworek bezpieczeństwa do kolektora to tez może tam puszczac lpg. Jedź do innego gazownika i wytłumacz mu że auto ciężko pali póki nie zakrecic lpg,od razu powinien wiedzieć co robić,ten u którego byłeś to albo głuchy ,albo jakiś praktykant.
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 Nachodzi mnie kupić nowy reduktor, koszt to 160zl nowy taki sam jak jest w moim i tu w okolicy w sklepie, faktycznie ten gazownik chyba ma zero pojęcia, sypał regułkami
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 I on sprawdzał czy gaz nie ucieka ale na ciepłym silniku, a na ciepłym choć by nie wiem jak był zalany to i tak odpali, gorzej na zimnym
pila24 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 Reduktor po zgaszeniu auta zawsze ma lpg w środku,i tworzy się tam ciśnienie między reduktorem a listwą wtryskową. Jak listwa puszcza do cylindrów to wymiana reduktora pomoże jak umarłemu kadzidło. Nie wymieniać na pałe niczego tylko zdiagnozować. Jedź do innego gazownika .
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 Zdiagnozuje to u godnego gazownika nie u niemot
ryczi48 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Opublikowano 6 Lutego 2020 Jadę do kolegi po reduktor sprawy i zgodny, założę i zobaczę
pila24 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 Po zgaszeniu auta możesz odpiąć od niego wężyk podcisnieniania i sprawdzić czy tamtędy gaz się nie uwalnia.
pila24 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 To listwa do sprawdzenia czy nie puszcza.
k232 Opublikowano 6 Lutego 2020 Opublikowano 6 Lutego 2020 5 godzin temu, ryczi48 napisał: Nie ulatnia sie nic Ziomek, jedź gdzieś, jak wrócisz do domu to ściągnij wężyk z listwy wtryskowej i zostaw na noc, jak będzie nieszczelność to wyjdzie wężykiem, rano przed odpaleniem załóż wężyk i odpal auto, jak dobrze odpali to problem z głowy.
ryczi48 Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Instalacja stag 200 go fast, w papierach reduktor pisze że stefanneli a założony jest zavoli Zeta coś tu jest nie tak bo rozstraja od nowa gaz po kalibracji
ryczi48 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2020 (edytowane) Odnawiam temat z tego względu że podłączyłem go pod komputer, sonda była nie aktywna, wymieniłem sondę trochę się poprawilo ale od nowa jest problem z uruchomieniem silnika na zimno o to błędy które mi pokazał komputer Edytowane 6 Kwietnia 2020 przez ryczi48
ryczi48 Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Autor Opublikowano 6 Kwietnia 2020 Sonda lambda błąd skasowany po wymienie, i nie pojawia się spowrotem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się