RomanK Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Szanowni, Pacjent A4 B6, silnik 1,8t, oznaczenie silnika AVJ. Do tej pory wymieniono/zamontowano: - wtryski od TT - 225 KM - downpipe - intercooler środkowy - wymiary 550x180x65 - układ wydechowy z nierdzewki - puszka środkowa przelotowa i puszki końcowe również - sztywny dolot - wymieniono zawór N75 - wymieniono turbinę - teraz z BEX - kolektor wydechowy o większych przepływach Gość, który wirusował silnik, stwierdził że maksymalnie może wycisnąć 201 km i 308Nm, ponieważ jest niestabilne doładowanie. Nie wiem, gdzie szukać tej niestabilności. Wszystko szczelne, jedyny błąd po podpięciu VAG to druga sonda, a tak brak błędów. Czego jeszcze szukać, co sprawdzić? Chciałbym uzyskać około 250KM. Czy na tym co do tej pory zostało zrobione jest taka możliwość?
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Na turbinie z bexa zapomnij o takim wyniku, 230KM realne. Wrzuć logi, a taki wynik co uzyskałeś to można osiągnąć samym softem po zmianie wtryskiwaczy więc śmiech na sali.
RomanK Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Z których grup zrobić logi? No właśnie, też mnie to dziwiło, że po zmianie tylu rzeczy, wynik jest mizerny. A jaką turbinę ewentualnie założyć, hybryda, czy K04?
przem8 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 Najtańsza opcja to hybryda ale jej żywotność bywa zaskakująco niska. Masz w ciul tematów o podnoszeniu mocy więc sobie poczytaj. Wrzuć logi to będzie widać co tam masz naczarowane.
RomanK Opublikowano 3 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 3 Stycznia 2020 Dzięki wielkie. zrobie logi i wrzucę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się