Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Niestabilne doładowanie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szanowni,

Pacjent A4 B6, silnik 1,8t, oznaczenie silnika AVJ.

Do tej pory wymieniono/zamontowano:

- wtryski od TT - 225 KM

- downpipe

-  intercooler środkowy - wymiary 550x180x65

- układ wydechowy z nierdzewki - puszka środkowa przelotowa i puszki końcowe również

- sztywny dolot

- wymieniono zawór N75

- wymieniono turbinę - teraz z BEX

- kolektor wydechowy o większych przepływach

Gość, który wirusował silnik, stwierdził że maksymalnie może wycisnąć 201 km i 308Nm, ponieważ jest niestabilne doładowanie.

Nie wiem, gdzie szukać tej niestabilności.

Wszystko szczelne, jedyny błąd po podpięciu VAG to druga sonda, a tak brak błędów.

Czego jeszcze szukać, co sprawdzić?

Chciałbym uzyskać około 250KM. Czy na tym co do tej pory zostało zrobione jest taka możliwość?

 

Opublikowano

Na turbinie z bexa zapomnij o takim wyniku, 230KM realne.

Wrzuć logi, a taki wynik co uzyskałeś to można osiągnąć samym softem po zmianie wtryskiwaczy więc śmiech na sali.

Opublikowano

Z których grup zrobić logi?

No właśnie, też mnie to dziwiło, że po zmianie tylu rzeczy, wynik jest mizerny.

A jaką turbinę ewentualnie założyć, hybryda, czy K04?

 

Opublikowano

 

Najtańsza opcja to hybryda ale jej żywotność bywa zaskakująco niska. Masz w ciul tematów o podnoszeniu mocy więc sobie poczytaj. 

Wrzuć logi to będzie widać co tam masz naczarowane. 

Opublikowano

Dzięki wielkie. zrobie logi i wrzucę

Opublikowano

dawaj logi zobczymy ;) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...