Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie paliwa skacze, który regulator ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam 

Na biegu jałowym czuć drgania, obroty nie falują. Pytałem już w innym wątku ale nikt mi nie odp. a chodzi mi o to który regulator ciśnienia odpowiada za te skaczące wartości. Chodzi mi o czerwony kolor na wykresie lub 3 wartość od góry na filmie. Opiłków nie stwierdziłem, korekcje na wtryskach nie przekraczają 0,25 na jednym niekiedy dochodzi do 0,50.

Ten na listwie CR czy na pompie wysokiego ciśnienia ?

Edycja:

Właśnie zrobiłem sprawdzenie zaworu na listwie CR według opisy ELSAwin. Do 1 punktu po 30 sekundach było około 120 ml czyli ok.  Następnie obroty na 2000 i powinno być 0 ml według opisu a u mnie leci paliwo dalej. Dobrze rozumiem te wyniki ? wychodzi na to że regulator uszkodzony. Robił ktoś taki test ?

Z góry dzięki za pomoc.

Group 020 - Field 0, Group 091 - Field 0, Group 100 - Field 0, Group 534 - Field 0, Group 535 - Field 0, Group 708 - Field 0.png

sprawdzenie regulatora.jpg

Edytowane przez MariooPL
Opublikowano

Podpinam się do kolegi, objawy podobne,

 

a4b8.xlsx

Opublikowano

jeden zawór masz w pompie a drugi na listwie

trzeba podmienic jeden albo drugi

Opublikowano

Tzn. nigdzie się nie doczytałem ale ciśnienie ma być stale mniej więcej? U mnie ten duży pik był po zwiększeniu obrotów do 2500. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...