MariooPL Opublikowano 3 Stycznia 2020 Opublikowano 3 Stycznia 2020 (edytowane) Witam Na biegu jałowym czuć drgania, obroty nie falują. Pytałem już w innym wątku ale nikt mi nie odp. a chodzi mi o to który regulator ciśnienia odpowiada za te skaczące wartości. Chodzi mi o czerwony kolor na wykresie lub 3 wartość od góry na filmie. Opiłków nie stwierdziłem, korekcje na wtryskach nie przekraczają 0,25 na jednym niekiedy dochodzi do 0,50. Ten na listwie CR czy na pompie wysokiego ciśnienia ? Edycja: Właśnie zrobiłem sprawdzenie zaworu na listwie CR według opisy ELSAwin. Do 1 punktu po 30 sekundach było około 120 ml czyli ok. Następnie obroty na 2000 i powinno być 0 ml według opisu a u mnie leci paliwo dalej. Dobrze rozumiem te wyniki ? wychodzi na to że regulator uszkodzony. Robił ktoś taki test ? Z góry dzięki za pomoc. 20200102_092611.mp4 Edytowane 3 Stycznia 2020 przez MariooPL
wolframe Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 Podpinam się do kolegi, objawy podobne, a4b8.xlsx
Dev Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 jeden zawór masz w pompie a drugi na listwie trzeba podmienic jeden albo drugi
wolframe Opublikowano 12 Marca 2020 Opublikowano 12 Marca 2020 Tzn. nigdzie się nie doczytałem ale ciśnienie ma być stale mniej więcej? U mnie ten duży pik był po zwiększeniu obrotów do 2500.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się