dzejo Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Siemanko. Do 250km+ pozostalo mi jeszcze wymienic sprzeglo? Teraz siedzi seria avf. Moje pytanie: Kupic komplet luka i dac nowa tarcze na kevlar czy do seryjnego 2mas kupic docisk sachs performance LuK 124 0299 10 i obic stara tarcze kevlarem? docisk okolo 1100zl + tarcza kevlar co bardzo sie oplaca i zniesie wiecej nm?
dekiel 13 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Miałem SACHS performance w e46 330d zrobionym na 280KM/610Nm było ok zero poślizgów bo i dlaczego miały by być. Docisk jest dość mocny i uciążliwy może być w jeżdzie miejskiej. Docisk ten jest ma wytrzymałość deklarowaną przez SACHSa do 540 Nm ale wytrzyma więcej jak widać .
dzejo Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2020 No właśnie tej twardości pedała sprzęgła się trochę obawiam. Brd + kevlar ponoć powinno wytrzymać i na pewno chodzi lżej...
dekiel 13 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 BRD na pewno jest lżejsze w użytkowaniu bo to seria do silnika tylko 170KM, SACHS performance to bardziej już sportowe sprzęgło i nie bardzo nadaje się do daily cara. Bardzo dużo zależy też od stylu jazdy znam gościa ,który zamordował SACHS performance po tygodniu ale on miał jednomas w 330d i prawie 700Nm . Ile tam masz momentu ?
dzejo Opublikowano 6 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2020 Na razie są przygotowania przed hamownia. Myślę ze wypluje coś kolo 250km. Graty mam dosyć mocne założone a nie chce jechać na serii sprzęgle podnosic moc bo to sensu nie ma jak ma sie ślizgać juz po 200km+
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się