Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprzeglo BRD czy sachs performance


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko. Do 250km+ pozostalo mi jeszcze wymienic sprzeglo? Teraz siedzi seria avf. Moje pytanie: 

Kupic komplet luka i dac nowa tarcze na kevlar czy

do seryjnego 2mas kupic docisk sachs performance LuK 124 0299 10 i obic stara tarcze kevlarem?

docisk okolo 1100zl + tarcza kevlar 

co bardzo sie oplaca i zniesie wiecej nm?

 

Opublikowano

Miałem SACHS performance w  e46 330d zrobionym na 280KM/610Nm było ok zero poślizgów bo i dlaczego miały by być. Docisk jest dość mocny i uciążliwy może być w jeżdzie miejskiej. Docisk ten jest ma wytrzymałość deklarowaną przez SACHSa do 540 Nm ale wytrzyma więcej jak widać .B)

Opublikowano

No właśnie tej twardości pedała sprzęgła się trochę obawiam. Brd + kevlar ponoć powinno wytrzymać i na pewno chodzi lżej...

Opublikowano

BRD na pewno jest lżejsze w użytkowaniu bo to seria do silnika tylko 170KM, SACHS performance to bardziej już sportowe sprzęgło i nie bardzo nadaje się do daily cara. Bardzo dużo zależy też od stylu jazdy znam gościa ,który zamordował SACHS performance po tygodniu ale on miał jednomas w 330d i prawie 700Nm . :P

Ile tam masz momentu ?

Opublikowano

Na razie są przygotowania przed hamownia. Myślę ze wypluje coś kolo 250km. Graty mam dosyć mocne założone a nie chce jechać na serii sprzęgle podnosic moc bo to sensu nie ma jak ma sie ślizgać juz po 200km+

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...