karbonek Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Jechałem wczoraj do szkoły poczułem że auto jakby mocy lekko nie miało. Przygazowałem na 2 do ponad 3000rpm i usłyszałem huk - myslałem że jakieś odciecie było czy coś Samochodem zaczęło żucać na boki, mocy wogóle nie miał. Na 1 ledwo co ruszał, 2 to był ostatni bieg na którym chciał jechać. Z tyłu samochodu kupa dymu, jak wciskałem gaz to nic nie widziałem przez tylne lusterko. Podjechałem na stację benzynową ok 700m bo na rezerwie drugi dzień jechałem. Stanąłem na stacji, obejrzałem silnik, ale ok. Nic nie leciało, zero dziwnych zapachów itp. Zalałem samochód (ok 10l) odpalam i jest wszystko ok. Turbinkę ładnie było słychać, obroty wchodziły dobrze. Przejechałem już z 40km od tego zdarzenia i nie powtórzyło się to. Po podpięciu pod VAGa miałem tylko błąd imm (z którym zamierzam coś za tydzień zrobić), o czym wiedziałem że jest. Co mogło być przyczyną? Mógł się zapowietrzyć lekko silnik przez to jak na rezerwie jechałem? Proszę o pomoc, bo zamierzam za tydzień zrobić traskę z 500KM i nie chciałbym aby powtórzyło się to na trasie.
Darek_G Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Odpowiedź będzie tendencyjna, ale stan silnika przez forum najlepiej da się ocenić czyniąc poniższe
karbonek Opublikowano 22 Marca 2009 Autor Opublikowano 22 Marca 2009 Rozumiem, zrobię logi i wrzucę. Zastanawia mnie tylko czy pzyczyną mogło być to że trochę powietrza zostało pociągnięte do silnika zamiast ON i dlatego tak się stało?
.Pablo. Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Jak by zassał powietrza to po prostu zaczął by przerywać i zgasł. A huk i zasłona dymna z tyły jest zawsze jak spadnie ci jakiś wąż z turbo bardzo mało mocy i kopci jak cholera ale dziwne że po odpaleniu zaczął normalnie chodzić. Podepnij pod waga i wtedy się będzie myślało
karbonek Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 Bardzo dziwne to było, huk jakby pół silnika urwało, kopcenie, trzęsienie i brak mocy. Wystarczyło zgasić i jak ręką odjął. W poniedziałek umieszczę logi bo błędów nie było i zaczniemy kombinować.
boseron Opublikowano 26 Marca 2009 Opublikowano 26 Marca 2009 a moze poczekaj czy jeszcze raz wystąpi podobne zjawisko? skoro wszystko narazie jest w porządku
karbonek Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Wolę jednak zrobić, bo jeżeli to przez jakąś pierdółkę się zrobiło i ma mi rozwalić silnik z czasem...
spetsnaz Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Najpierw popraw profil, bo za cholerę nie mogę się domyślić jakie masz auto. Silnik AFN był montowany w A4 do 1999 roku.
karbonek Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Poprawione. Zamieszczam logi. Na wstępię chcę wspomnieć,że nie rozpędzał mi się samochód po podłączeniu pod kabel do 4200rpm na 3 biegu. Bez komputera spokojnie tyle bujał. Dlatego mam "wycinek" logów.
SZYCHA Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 eeee, logi wklej normalne bo to co zapodałeś to format znaczka pocztowego i nic nie widać . Pozdrawia SZYCHA
karbonek Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Nie wiem dlaczego tak się umieściło, poprawiłem już. Proszę o diagnozę
skalarx Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Nie wiem dlaczego tak się umieściło, poprawiłem już. Proszę o diagnozę Daj to do działu Diagnostyka VAG - tam dostaniesz odpowiedź tego samego dnia, po tym jak Cię op...lą za źle wrzucone i nie kompletne logi
karbonek Opublikowano 30 Marca 2009 Autor Opublikowano 30 Marca 2009 Napisałem dlaczego nie są kompletne... Źle zrobione rozumiem dlatego że nie pognałem do 4200rpm ? Z tego co umieściłem nie da się niczego stwierdzić ?
Sławosz(+) Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 Z tego co umieściłem nie da się niczego stwierdzić ? da się stwierdzić, że samochód "stoi w miejscu" obstawiam wielką dziurę w dolocie :gwizdanie: zrób logi dynamiczne grupa 008 i 011
boseron Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 dziura w dolocie zwiazana jest z mocnym dymieniem na czarno
karbonek Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2009 Zrobię te logi dopiero za tydzień, ponieważ w Warszawie nie będę tak szalał w centrum aby punkty kolekcjonować. Najważniejsze są 008 i 011, czy jeszcze jakieś zrobić? Stawiam chyba znowu na turbinę bo sztanga znowu cieżko chodzi a poprzednio nie udało mi się otworzyć części gorącej...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się