Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Coś stuknęło, zaczął bujać i kopcić - brak mocy, po odpaleniu ponownym jest ok


karbonek

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem wczoraj do szkoły poczułem że auto jakby mocy lekko nie miało.

Przygazowałem na 2 do ponad 3000rpm i usłyszałem huk - myslałem że jakieś odciecie było czy coś :kwasny:

Samochodem zaczęło żucać na boki, mocy wogóle nie miał.

Na 1 ledwo co ruszał, 2 to był ostatni bieg na którym chciał jechać.

Z tyłu samochodu kupa dymu, jak wciskałem gaz to nic nie widziałem przez tylne lusterko.

Podjechałem na stację benzynową ok 700m bo na rezerwie drugi dzień jechałem.

Stanąłem na stacji, obejrzałem silnik, ale ok.

Nic nie leciało, zero dziwnych zapachów itp.

Zalałem samochód (ok 10l) odpalam i jest wszystko ok.

Turbinkę ładnie było słychać, obroty wchodziły dobrze.

Przejechałem już z 40km od tego zdarzenia i nie powtórzyło się to.

Po podpięciu pod VAGa miałem tylko błąd imm (z którym zamierzam coś za tydzień zrobić), o czym wiedziałem że jest.

Co mogło być przyczyną?

Mógł się zapowietrzyć lekko silnik przez to jak na rezerwie jechałem?

Proszę o pomoc, bo zamierzam za tydzień zrobić traskę z 500KM i nie chciałbym aby powtórzyło się to na trasie. :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, zrobię logi i wrzucę.

Zastanawia mnie tylko czy pzyczyną mogło być to że trochę powietrza zostało pociągnięte do silnika zamiast ON i dlatego tak się stało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by zassał powietrza to po prostu zaczął by przerywać i zgasł. A huk i zasłona dymna z tyły jest zawsze jak spadnie ci jakiś wąż z turbo bardzo mało mocy i kopci jak cholera ;) ale dziwne że po odpaleniu zaczął normalnie chodzić. Podepnij pod waga i wtedy się będzie myślało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dziwne to było, huk jakby pół silnika urwało, kopcenie, trzęsienie i brak mocy.

Wystarczyło zgasić i jak ręką odjął.

W poniedziałek umieszczę logi bo błędów nie było i zaczniemy kombinować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze poczekaj czy jeszcze raz wystąpi podobne zjawisko? skoro wszystko narazie jest w porządku :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wolę jednak zrobić, bo jeżeli to przez jakąś pierdółkę się zrobiło i ma mi rozwalić silnik z czasem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw popraw profil, bo za cholerę nie mogę się domyślić jakie masz auto. Silnik AFN był montowany w A4 do 1999 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawione.

Zamieszczam logi.

Na wstępię chcę wspomnieć,że nie rozpędzał mi się samochód po podłączeniu pod kabel do 4200rpm na 3 biegu. Bez komputera spokojnie tyle bujał.

Dlatego mam "wycinek" logów.

bs003.th.jpg

bs004p.th.jpg

bs011.th.jpg

dyn000.th.jpg

dyn001.th.jpg

dyn003y.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego tak się umieściło, poprawiłem już.

Proszę o diagnozę :sick3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dlaczego tak się umieściło, poprawiłem już.

Proszę o diagnozę :sick3:

Daj to do działu Diagnostyka VAG - tam dostaniesz odpowiedź tego samego dnia, po tym jak Cię op...lą za źle wrzucone i nie kompletne logi :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem dlaczego nie są kompletne...

Źle zrobione rozumiem dlatego że nie pognałem do 4200rpm ?

Z tego co umieściłem nie da się niczego stwierdzić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziura w dolocie zwiazana jest z mocnym dymieniem na czarno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobię te logi dopiero za tydzień, ponieważ w Warszawie nie będę tak szalał w centrum aby punkty kolekcjonować.

Najważniejsze są 008 i 011, czy jeszcze jakieś zrobić?

Stawiam chyba znowu na turbinę bo sztanga znowu cieżko chodzi a poprzednio nie udało mi się otworzyć części gorącej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...