viktorion Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Witam, zwracam się do Was z prośbą bo już nie wiem co robić. Po zmianie opon z letnich alufelg 17" na zimowe stalówki 16" (może to być czysty przypadek) auto zaczęło dziwnie zachowywać się przy 140 km/h i więcej - Im wyższa prędkość tym gorzej (obroty nie mają znaczenia). Mianowicie: auto całe wibruje jakby miało się rozpaść, przypomina to odczucie niedokręconych dobrze kół. Stalówka przykręcona śrubami na których trzymały się wcześniej alufelgi- nie wiem czy to ma znaczenie, wolę powiedzieć wszystko. Myślałem, że to wina opon dlatego wywaliłem yokohamy z 2016 i wrzuciłem nowe opony. Nic to nie dało. Felgi z oponami 3 razy były wyważane za każdym razem w innym zakładzie, wszystko jest okej. Nie wiem co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, czytałem już wiele tematów na różnych forach, to raczej nie jest problem z dwumasą bo po wciśnięciu sprzęgła/wrzuceniu na luz nic się nie dzieje, wibracje jak są tak były, spada ich częstotliwość wraz z obniżaniem prędkości. Przy 180 Km/h wibracje są nie do zniesienia, po prostu strach jechać tym autem przy takiej prędkości, gdzie na letnich leciałem sobie normalnie 200 i wszystko było spoko. Podejrzewam, że mogą to być przeguby wewnętrzne albo zewnętrzne lub łączniki stabilizatora, nie chciałbym po prostu wywalać kasy w błoto żeby szukać przyczyny, może ktoś miał podobny problem co ja i rozwiązał go w jakiś sposób?
JawoR36 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Załóż z powrotem 17 i sprawdz czy problem zniknie 1
adioss995 Opublikowano 19 Stycznia 2020 Opublikowano 19 Stycznia 2020 (edytowane) tez mi sie wydaje ze przeguby wewnetrzne moga to byc miałem podobny przypadek wyminiłem jeden i jest ok był po prostu obrobiony wewnątrz nie wiem jak to mechanik zdiagnozował może podniósł auto wrzucił bieg i rozpedził koło i patrzał czy któryś wibruje Edytowane 19 Stycznia 2020 przez adioss995 1
viktorion Opublikowano 20 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 20 Stycznia 2020 Rozwiązanie problemu: Uszkodzone opony z tyłu. Po wymianie wszystko wróciło do normy. Opona wyważona tydzień temu już się rozważyła na ponad 50 gram. Tragedia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się