Damian3d Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 Witam Silnik jest po kapitalnym, zrobione ok 3000 km. I pojawił się problem z mocą. Szczególnie na 4 i 5 autu brakuje mocy przy wciśnięciu gazu na maxa, ale już przy stopniowo wciskanym pedale autko w tych samych warunkach zbiera się o niebo lepiej Niby logi są ok, ale cosik jest nie tak. Podejrzenie padło na przepływkę i/lub zapieczone kierownice. EGR mam zaślepiony. Prosiłbym o ocenę moich logów... BS GRUPA 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a7183435abf71752.html GRUPA 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/77c2a98da5a26d15.html GRUPA 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8a36c04f00c4f441.html DYNAMICZNE 3 bieg GRUPA 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/04c62e42bdc37284.html GRUPA 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c431a3b9819324e3.html GRUPA 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bf764a06ff2450b5.html GRUPA 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/322f6ea66706c535.html GRUPA 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fe07114a02981546.html STATYCZNE GRUPA 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3bbe7e3d088c6fa8.html GRUPA 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e935c72010852f2.html GRUPA 002 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/22c48ad8fb35ea93.html GRUPA 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/84e746cad8ac14da.html GRUPA 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/eb42e6997269f700.html GRUPA 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c66ae9a36fe2ed16.html GRUPA 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/715996e583868065.html GRUPA 023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b55b783a96271d21.html Wielkie dzięki za wszystkie sugestie.
spanky Opublikowano 22 Marca 2009 Opublikowano 22 Marca 2009 powitac w naszych skromnych progach .... na forum paska Ci napisalem ,wiec nie bede sie powtarzal ... ale rozumiem ze czekasz na opijnie innych ...
Damian3d Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Dokładnie Spanky....zanim rozbebesze turbawkę, chciałbym usłyszeć jeszcze kilka opini
spanky Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Dokładnie Spanky....zanim rozbebesze turbawkę, chciałbym usłyszeć jeszcze kilka opini tylko nie wiem po co chesz ja wyciagac ? [tym bardziej nie przypominam sobie zeby Ci cos takiego sugerowal ] ... turbo pracuje prawidlowo ... Co do PW ... BS11 sa OK a wskazania przeplywomierza swiadcza ze jest w bardzo dobrym stanie ... to tyle ... podsumowywujac: zacznij sie cieszyc furmanka po kapitalce ....
Damian3d Opublikowano 23 Marca 2009 Autor Opublikowano 23 Marca 2009 Qrde jak właśnie z trasy wruciłem i tak... 3 ciągnie do 4000 rpm, zmiana na 4 zamułka
spanky Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 Qrde jak właśnie z trasy wruciłem i tak... 3 ciągnie do 4000 rpm, zmiana na 4 zamułka zrob 011 dynamiczne ale do 4200 rpm ... [bo wklejone sa tylko do 3500 ] p.s z drugiej strony po kapitalce tak zylowac furmanke....
przemik Opublikowano 23 Marca 2009 Opublikowano 23 Marca 2009 p.s z drugiej strony po kapitalce tak zylowac furmanke.... Dociera
Damian3d Opublikowano 24 Marca 2009 Autor Opublikowano 24 Marca 2009 Hmmm.... doszedłem do wniosku że autko oddam w dobre ręce... facet zna się na rzeczy, a przy okazji pojawił się znowu problem z rozruchem na ciepłym silniku, a tym razem nic już nie wykombinuje, więc i niech to będzie zrobione raz a dobrze. PS. co do katowania. Z tego co pamiętam są 2 szkoły docierania. No ja poszedłem tą bardziej extremalną [br]Dopisany: 23 Marzec 2009, 16:45_________________________________________________Słuchajcie panowie... A czy wspawanie kata odwrotnie, tzn. tak że spaliny wchodzą wylotem mogą powodować zamułkę na 4 i 5 ??? Przy okazji kapitalki mechanior wspawywał mi kata, a że już wiele widziałem to może mu się "pomyliło"
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się