Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Prośba o pomoc przy obniżeniu zawieszenia


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponownie:)

Kupiłem, te sprężyny co kolega wyżej napisał(obecny adres aukcji: http://www.motoallegro.pl/item738821872_jamex_sprezyny_obnizajace_audi_a4_sedan.html), ale zastosowałem je do seryjnych amortyzatorów i teraz planuje wymienić amorki na nowe, pasujące do sprężyn. Proszę, zatem, o poradę:), bo nie wiem jakie będą najlepsze:/ np. BILSTEIN będzie pasował do takich sprężyn?? Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Opublikowano

Do -40 mozna stosowac z seryjnymi amorkami czyli Bilstein B4 ale szybko padna B4 jest spoko do -30. Tutaj radzilbym juz model B6 tylko jest troche drogi lub jakis inny ale o sportowej charakterystyce czyli skorconym skoku

Opublikowano

-40/-40 mi świetnie pasuje takie obniżenie, widać już znacznie że auto "siedzi" a jednak można jeszcze się wdrapać na jakiś tam krawężnik

Opublikowano

Do -40 mozna stosowac z seryjnymi amorkami czyli Bilstein B4 ale szybko padna B4 jest spoko do -30. Tutaj radzilbym juz model B6 tylko jest troche drogi lub jakis inny ale o sportowej charakterystyce czyli skorconym skoku

A jeździłeś na -40 z seryjnymi amortyzatorami?

To lepiej nie doradzaj.

-40 na seryjnych amortyzatorach powoduje, że samochód podskakuje jak piłeczka na dołkach. Jak ktoś jeździ po drogach jak stół to jest ok. Ale u nas takich dróg nie ma.

Slavak, dla własnego bezpieczeństwa kup amortyzatory o skróconym skoku.

Opublikowano
A jeździłeś na -40 z seryjnymi amortyzatorami?

To lepiej nie doradzaj.

-40 na seryjnych amortyzatorach powoduje, że samochód podskakuje jak piłeczka na dołkach. Jak ktoś jeździ po drogach jak stół to jest ok. Ale u nas takich dróg nie ma.

Slavak, dla własnego bezpieczeństwa kup amortyzatory o skróconym skoku.

Przeczytaj dokladnie co napisalem a pozniej odpowiedz co ja napisalem. Wyraznie jest napisane ze mozna jezdzic na seryjnych ale nie polecam model B6 to raczej amortyzator o sportowej charakterystyce i jego polecalem do obnizenia -40

Opublikowano

Używaj znaków interpunkcyjnych.

Ja nie zrozumiałem tego co napisałeś. Mój błąd.

Szczerze mówiąc to i do -30 nie polecałbym seryjnych amortyzatorów. Jeździłem właśnie na -30/40.

Opublikowano

No spoko nie bedziemy sie bic. No racja w ogole przy jakim kogolwiek obnizeniu powinien byc dobra dostosowany do tego amortyzator ale te -30 jeszcze jakos da rade, w poprzednim aucie mialem eibacha -30 w polaczeniu z bilsteinem B4 wlasnie i bylo ok

Opublikowano

witka podepne sie pod temat :tongue4: jak pokapowac ile mam,np ja obniżone zawieszenie....dzis wymieniłem całe zawieszenie z przodu wsio prócz amorków :kox: mam na 4ch kołach amortyzatory bilstein i niskie sprężyny wygląd gitara :cool1: ale nie wiem o ile jest niżej moja :a4fan:

Opublikowano

Trzeba zmierzyć odległość od piasty do rantu błotnika. W zamieszeniu standardowym ta odległość wynosi 39 cm.

Opublikowano

znaczy od środka piasty (śruby przegubu) do brzegu błotnika?

714791074.th.jpg ta odległośc ma w standardzie 39 cm??????????? :co:

Opublikowano

Tak, właśnie o to mi chodziło.

Sprawdziłem dziś u siebie i jest 39 cm.

Opublikowano

sprawdze jutro siebie :oklaski:i dam znac

Opublikowano

Mierzyłem przy tylnym kole, prawego nie sprawdzałem ze względu na to że padał deszcz ale myślę, że jest podobnie.

Też nie wierzyłem, że tam może być aż 39 centymetrów.

Opublikowano

powiedz czy (39) to jest fabryczny wymiar????????

Opublikowano

powiedz czy (39) to jest fabryczny wymiar????????

Tak, np. 1BE to 37 centymetrów.

A ile wyszło u Ciebie?

Opublikowano

dziś mierzyłem mam ruwnióśkie 35cmprzód :gwizdanie: .....i mierzyłem u kolegi ma też B5 1.8 i on ma 38 :?????

armistead masz dane tyłu.....te 39 z przodu jest pewne ?

Opublikowano

Zmierzę też przód.

Ja te informacje, że jest 39 znalazłem na naszym forum, już jakiś czas temu. Skopiowałem sobie i zostawiłem bo mam w garażu sprężyny obniżające o nie wiadomo ile. Chciałem je zamontować w aucie i sprawdzić o ile mi siadło.

Opublikowano

Wiedziałem że będą rozbieżności :naughty: Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie.

Opublikowano

Wiedziałem że będą rozbieżności :naughty: Taki pomiar nie jest wiarygodny bo zazwyczaj powierzchnia na której stoi auto nie jest idelnie równa. Dodatkowo sprężyny z czasem trochę siądają, dlatego te wartości różnią się od siebie.

i co z tym fantem?? :cool1: :cool1:

widze że ucichło....gdzie znalesc pewne dane przód/tył ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...