Domino98 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Cześć, Nie wiem czy już jest taki temat czy nie, szukalem ale nie znalazłem. Mam pewien problem z obrotami w mojej A4 B7, przy odpalaniu silnika obroty spadają na moment do ok 500-600 po czym od razu stabilizują się na ok 900, raz zdarzyło się, że zaczęły falować na ok. 1100-1200 ale to był jednorazowy przypadek w ciągu ostatniego tygodnia, znajomy powiedział, że problem może leżeć w mieszance paliwa i że odma do wymiany. Miał ktoś może podobny problem i co się za tym kryło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adioss995 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 podpiąć pod kompa trzeba zobaczyć czy nie ma błędów na sam początek przyczyn może być wiele nieszczelność układu moze coś z przepustnicą moze trzeba adaptacje zrobić może sonda moze przepływka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino98 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Komp podpięty, wyskakuje problem z mieszanką paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino98 Opublikowano 27 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Wracając do tematu, po błędzie z sondą, zaczął wyświetlać błąd całego układu, wyczyściłem przepustnice i przez godzinę samochód odpalał normalnie, gdy znowu zaczął świrować komputer wskazał na sondę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaaZZ Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 A te obroty to spadają po odpaleniu na zimnym czy na ciepłym silniku, bo mam podobnie ale u mnie spadają tylko na rozgrzanym, na ssaniu jest ok. I jeszcze 1 pytanie tak z ciekawości- pobiera ci olej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino98 Opublikowano 27 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Na ssaniu jest w porządku, potem jak sie odpala na ciepłym obroty spadają i wracają, najlepiej to widać jak zostawi się samochód na trochę dłuższa chwilę, wtedy widać na kompie jak obroty z 780 spadają na ok 690-700, przy ruszaniu na rozgrzanym też jest to samo, olej mi brał jak była nieszczelność, która już wyeliminowałem, na razie jest w porządku, zauważyłem też, że jednemu z cylindrów spada napięcie, a i najważniejsze jak obroty spadają na biegu jałowym to sonda spada do ujemnych wartości 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaaZZ Opublikowano 28 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 A co to za nieszczelność była? Czyli olej ci po prostu wyciekal? Ja mam tak samo z tymi obrotami, podobno pomaga komputerowe podwyższenie obrotów biegu jałowego. Poszukaj na forum jest gdzieś o tym. Ja się do tego przyzwyczaiłem i tak jeżdżę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domino98 Opublikowano 28 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2020 Tak olej było widać wszędzie, wymieniłem dzisiaj sondę 1 i jak na razie działa wszystko, ruszam na samym sprzęgle, wcześniej zaczynało go dusić, zobaczymy jak będzie na dłuższą metę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W.W. Opublikowano 2 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2020 Tak,ma ruszać na lekko popuszczanym (włączanym) sprzęgle i "brać"(ruszać do przodu),oczywiście jak najniżej,czyli najlepiej od razu.Sondy lambda są dwie (regulacyjna i diagnostyczna) Grzejnik w sondzie musi być sprawny tzn.oporność mierzona na wtyczce może mieć wartość 5 do 8 omów.Jeśli jest > 30om to wymienić,jeśli przerwa,oczywiście też.Druga para przewodów skrajnych P i C (umownie) czyli czarny (sygnał+) i szary ("masa").Napięcie między nimi może,a nawet musi(tak), wahać się od 0,2 do 0,8 V (optymalnie 0,1-0,9V).Inaczej sonda powinna być wymieniona.Jeśli napięcie <0,4V to mieszanka jest uboga, jeśli nap.>0.5V bogata.Jak kiedyś wyczytałem sonda mierzy ilość tlenu i dąży do idealnej tzw mieszanki stechiometrycznej,gdzie na 1kg paliwa przypada 14,7kg powietrza (ok.15tys.litrów).Tyle teorii garażowej,ale sprawne sondy lambda szczególnie regulacyjna, przed katalizatorem,ma wpływ na prawidłową i równą, pracę silnika i osiągi autka.teraz mozna kupić uniwersalną sondę np.0 258 986 507,wytrzymuje do wymiany 160tys km.Diagnostyczna-wtyka brąz,regulacyjna -wtyka czarna.Sonda ori to japońska NTK: 06B906256A i 06B906256B. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się