Rlabel Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Dzisiaj otrzymałem wiadomość z serwisu gdzie regenerują przekładnie Dzień dobry, nie znamy takiego przypadku aby opisane problemy mogły być powiązane z przekładnią kierowniczą. Jeśli koniecznie chce Pan to sprawdzić możemy zaproponować usługę testu (sprawdzimy rozdział ciśnienia, luzy, szczelność) jednak musiałby Pan zdemontować przekładnię. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji pod numerem ******Pozdrawiam RG Wszystkie podzespoły działają bez zarzutów nic nie strzela , nie hałasuję , nie ociera .Są drgania kierownicy , całej budy jak na filmie , zwiększają się wraz z prędkością.
donalex Opublikowano 2 Listopada 2016 Opublikowano 2 Listopada 2016 Wiem, że piszesz że opony ok, ale nie ma na pewno żadnego guza na nich ?
Rlabel Opublikowano 3 Listopada 2016 Opublikowano 3 Listopada 2016 Wiem, że piszesz że opony ok, ale nie ma na pewno żadnego guza na nich ? Nie wierzę , żebym trafił na 4 zestawy trefnych opon / felg W przyszłym tygodniu, może uda mi się pożyczyć pewny zestaw felg , więc będę miał pewność w 100% czy to felgi bądź opony. Odpowiedź od Aso Wrocław Dzień dobry wg mnie w tym momencie musielibyśmy zacząć od weryfikacji przegubów, półosi - to są elementy, których uszkodzenie może mieć wpływ na opisywane przez Pana objawy. Z poważaniem, xx Doradca Serwisowy Audi
quadral20004 Opublikowano 4 Listopada 2016 Opublikowano 4 Listopada 2016 nie sluchaj aso bo to banda naciagaczy.wydoja cie jak Mućke z reklamy mlekowity jak chcesz to moge wrzucic ci swoj zestaw ale jestem z okolic Lubina
Patrykjagoda Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 (edytowane) Mam pytanie w kwestii wymiany wahaczy banan z 65mm m12 na 75mm m14. Czy można byłoby też zrobić tak że kupić wahacz 75mm m14 i poprostu nie ruszając tulejki tylko przytoczyć i nagwintowac na m12 sworzeń Edytowane 8 Listopada 2016 przez Patrykjagoda
Wihajster Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Tam jest gwint walcowany zdajesie.Poza tym jak to chcesz stoczyc jak sworzen jest w wahaczu zamocowany.
Patrykjagoda Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 W sumie wystarczy tuleje. A czy każdy wahacz podejdzie z różnym nr części? Tzn wersja 75mm m14. Nie ważne jaki nr byle takie parametry miał tak?
Wihajster Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 kazdy poliftowy z B8, A5 czy Q5
Patrykjagoda Opublikowano 9 Listopada 2016 Opublikowano 9 Listopada 2016 Jakby miał ktoś dojście dobre to kompletu z nakretkami i tulejami byłbym wdzięczny pilna sprawa potrzebne jak najszybciej
Rlabel Opublikowano 10 Listopada 2016 Opublikowano 10 Listopada 2016 Witam Do dnia wczorajszego borykałem się z drganiami kierownicy i karoserii powstałych w wyniku jazdy powyżej 115km/h. parę postów wyżej opis + film . Przechodziłem temat z wymianą wahaczy na poliftowe , wyważania 3 kompletu opon z testami drogowymi , zbieżności , 3 stacje diagnostyczne , przemiana opon na przód tył , sprawdzenie mierzenie felg , opon. Sprawdzanie tarcz hamulcowych. Powodem były najprawdopodobniej wyrobione gniazda w felgach i nie odpowiednie śruby , stożki w org felgach , do tematu sam podchodziłem , żaden wulkanizator nie poinformował mnie o tym , niżej dodaje parę zdjęć . Autko sam kupiłem spod domu w Niemczech . Po wymianie felg , autko jedzie jak po stole , problem występował od ponad roku . Dzisiaj z auta nie chciałem wysiadać . A4 mają bardzo wrażliwe zawieszenie , gdyż sprawdzałem ten zestaw na innym aucie i wszystko było ok . Temat OBY Rozwiązany w moim przypadku https://zapodaj.net/b39038ad30ff3.jpg.html https://zapodaj.net/10b18ad8ed237.jpg.html https://zapodaj.net/ced77c7e47276.jpg.html https://zapodaj.net/e4614ecd6bed7.jpg.html 1
simon__75 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Witam Do dnia wczorajszego borykałem się z drganiami kierownicy i karoserii powstałych w wyniku jazdy powyżej 115km/h. parę postów wyżej opis + film . Przechodziłem temat z wymianą wahaczy na poliftowe , wyważania 3 kompletu opon z testami drogowymi , zbieżności , 3 stacje diagnostyczne , przemiana opon na przód tył , sprawdzenie mierzenie felg , opon. Sprawdzanie tarcz hamulcowych. Powodem były najprawdopodobniej wyrobione gniazda w felgach i nie odpowiednie śruby , stożki w org felgach , do tematu sam podchodziłem , żaden wulkanizator nie poinformował mnie o tym , niżej dodaje parę zdjęć . Autko sam kupiłem spod domu w Niemczech . Po wymianie felg , autko jedzie jak po stole , problem występował od ponad roku . Dzisiaj z auta nie chciałem wysiadać . A4 mają bardzo wrażliwe zawieszenie , gdyż sprawdzałem ten zestaw na innym aucie i wszystko było ok . Temat OBY Rozwiązany w moim przypadku https://zapodaj.net/b39038ad30ff3.jpg.html https://zapodaj.net/10b18ad8ed237.jpg.html https://zapodaj.net/ced77c7e47276.jpg.html https://zapodaj.net/e4614ecd6bed7.jpg.html :thumbup1: rewelacja !
Patrykjagoda Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Myślałem że audi jeszcze b8 jest wykonana porządnie a tym czasem drobne rzeczy powodują problemy... Też walczę z biciem. Do 115kmh idealnie płynie sobie bo zawieszenie 1ba miękkie. Ale powyżej tragedia. Czekam na wahacze 75mm do tego wyważenie dynamiczne i na samochodzie. Zobaczymy
Wihajster Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 do tego wyważenie dynamiczne nie bedzie potrzeby
qlimazz Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Z fabryki na pewno wyjeżdża wykonana porządnie ale ośmioletnie auto ma już swoją historię i w zależności od wcześniejszych właścicieli i ich dbałości o auto różne "dolegliwości" których oni pozbyli się wraz ze sprzedażą a my narzekamy.. idąc tropem ślepej diagnozy fachowców czy własnej można zapędzić się w spore koszta a przyczyna może być prozaiczna jw. (typu za długie śruby, nieodpowiedni kształt łebka - kula, stożek) U mnie 17" na 1ba cały sezon letni wibracje 110-150, przy wymianie ogumienia na zimowe okazało się że pękły kołnierze dystansów (przednia ośka) które były wątpliwej jakości (za cienki kołnierz), założyłem drugi komplet, pozycjonowanie, nabicie ile każe wlepa, wyważenie kół razem z dystansem i efektem brak problemu, jeśli powróci następnym tropem wymiana wahaczy na poliftowe, które z pewnością są już styrane przy tym przebiegu..
Patrykjagoda Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 do tego wyważenie dynamicznenie bedzie potrzeby Oby:) teraz mam tak od 115-120 do 160 potem zanikają wibracje. Oby udało się dorwać szybko wahacze z lifta:) Panowie czy ten nr 8k0407695h jest 75mm i m14? Szybkie pytanie jak wybić tuleje z zwrotnicy bo mam od kogo kupić ale nie umie tego zrobić
quadral20004 Opublikowano 13 Listopada 2016 Opublikowano 13 Listopada 2016 specjalny sciagacz .ja sam taki zrobilem,
Patrykjagoda Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej
Wihajster Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej tam jest stożek i nikt Ci tego nie zrobi jak nalezy
Patrykjagoda Opublikowano 14 Listopada 2016 Opublikowano 14 Listopada 2016 Będę musiał spróbować bo nie udało mi się dostać zestawu z tuleja.
quadral20004 Opublikowano 15 Listopada 2016 Opublikowano 15 Listopada 2016 A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej nie mow ze nie da bo da. tylko troche zdolnosci manualnych i odpowiednie narzedzia sa potrzebne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się