Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 Rozwiazanie ! wymiana tuleje 65 mm vs 75 mm


qubanat

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj otrzymałem wiadomość z serwisu gdzie regenerują przekładnie

Dzień dobry,

nie znamy takiego przypadku aby opisane problemy mogły być powiązane z przekładnią kierowniczą. Jeśli koniecznie chce Pan to sprawdzić możemy zaproponować usługę testu (sprawdzimy rozdział ciśnienia, luzy, szczelność) jednak musiałby Pan zdemontować przekładnię. W razie pytań pozostajemy do dyspozycji pod numerem ******

Pozdrawiam
RG

Wszystkie podzespoły działają bez zarzutów nic nie strzela , nie hałasuję , nie ociera .Są drgania kierownicy , całej budy jak na filmie , zwiększają się wraz z prędkością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że piszesz że opony ok, ale nie ma na pewno żadnego guza na nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że piszesz że opony ok, ale nie ma na pewno żadnego guza na nich ?

Nie wierzę , żebym trafił na 4 zestawy trefnych opon / felg :)

W przyszłym tygodniu, może uda mi się pożyczyć pewny zestaw felg , więc będę miał pewność w 100% czy to felgi bądź opony.

Odpowiedź od Aso Wrocław

Dzień dobry

wg mnie w tym momencie musielibyśmy zacząć od weryfikacji przegubów, półosi - to są elementy, których uszkodzenie może mieć wpływ na opisywane przez Pana objawy.

Z poważaniem,

xx

Doradca Serwisowy Audi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie sluchaj aso bo to banda naciagaczy.wydoja cie jak Mućke z reklamy mlekowity :D jak chcesz to moge wrzucic ci swoj zestaw ale jestem z okolic Lubina

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie w kwestii wymiany wahaczy banan z 65mm m12 na 75mm m14. Czy można byłoby też zrobić tak że kupić wahacz 75mm m14 i poprostu nie ruszając tulejki tylko przytoczyć i nagwintowac na m12 sworzeń:)

Edytowane przez Patrykjagoda
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam jest gwint walcowany zdajesie.Poza tym jak to chcesz stoczyc jak sworzen jest w wahaczu zamocowany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie wystarczy tuleje.

A czy każdy wahacz podejdzie z różnym nr części? Tzn wersja 75mm m14. Nie ważne jaki nr byle takie parametry miał tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby miał ktoś dojście dobre to kompletu z nakretkami i tulejami byłbym wdzięczny pilna sprawa potrzebne jak najszybciej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Do dnia wczorajszego borykałem się z drganiami kierownicy i karoserii powstałych w wyniku jazdy powyżej 115km/h. parę postów wyżej opis + film .

Przechodziłem temat z wymianą wahaczy na poliftowe , wyważania 3 kompletu opon z testami drogowymi , zbieżności , 3 stacje diagnostyczne , przemiana opon na przód tył , sprawdzenie mierzenie felg , opon. Sprawdzanie tarcz hamulcowych.

Powodem były najprawdopodobniej wyrobione gniazda w felgach i nie odpowiednie śruby , stożki w org felgach , do tematu sam podchodziłem , żaden wulkanizator nie poinformował mnie o tym , niżej dodaje parę zdjęć . Autko sam kupiłem spod domu w Niemczech .

Po wymianie felg , autko jedzie jak po stole , problem występował od ponad roku . Dzisiaj z auta nie chciałem wysiadać . A4 mają bardzo wrażliwe zawieszenie , gdyż sprawdzałem ten zestaw na innym aucie i wszystko było ok .

Temat OBY Rozwiązany w moim przypadku ;)

https://zapodaj.net/b39038ad30ff3.jpg.html

https://zapodaj.net/10b18ad8ed237.jpg.html

https://zapodaj.net/ced77c7e47276.jpg.html

https://zapodaj.net/e4614ecd6bed7.jpg.html

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Do dnia wczorajszego borykałem się z drganiami kierownicy i karoserii powstałych w wyniku jazdy powyżej 115km/h. parę postów wyżej opis + film .

Przechodziłem temat z wymianą wahaczy na poliftowe , wyważania 3 kompletu opon z testami drogowymi , zbieżności , 3 stacje diagnostyczne , przemiana opon na przód tył , sprawdzenie mierzenie felg , opon. Sprawdzanie tarcz hamulcowych.

Powodem były najprawdopodobniej wyrobione gniazda w felgach i nie odpowiednie śruby , stożki w org felgach , do tematu sam podchodziłem , żaden wulkanizator nie poinformował mnie o tym , niżej dodaje parę zdjęć . Autko sam kupiłem spod domu w Niemczech .

Po wymianie felg , autko jedzie jak po stole , problem występował od ponad roku . Dzisiaj z auta nie chciałem wysiadać . A4 mają bardzo wrażliwe zawieszenie , gdyż sprawdzałem ten zestaw na innym aucie i wszystko było ok .

Temat OBY Rozwiązany w moim przypadku ;)

https://zapodaj.net/b39038ad30ff3.jpg.html

https://zapodaj.net/10b18ad8ed237.jpg.html

https://zapodaj.net/ced77c7e47276.jpg.html

https://zapodaj.net/e4614ecd6bed7.jpg.html

:thumbup1: :thumbup1: rewelacja !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że audi jeszcze b8 jest wykonana porządnie a tym czasem drobne rzeczy powodują problemy... Też walczę z biciem. Do 115kmh idealnie płynie sobie bo zawieszenie 1ba miękkie. Ale powyżej tragedia. Czekam na wahacze 75mm do tego wyważenie dynamiczne i na samochodzie. Zobaczymy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fabryki na pewno wyjeżdża wykonana porządnie ale ośmioletnie auto ma już swoją historię i w zależności od wcześniejszych właścicieli i ich dbałości o auto różne "dolegliwości" których oni pozbyli się wraz ze sprzedażą a my narzekamy.. idąc tropem ślepej diagnozy fachowców czy własnej można zapędzić się w spore koszta a przyczyna może być prozaiczna jw. (typu za długie śruby, nieodpowiedni kształt łebka - kula, stożek) U mnie 17" na 1ba cały sezon letni wibracje 110-150, przy wymianie ogumienia na zimowe okazało się że pękły kołnierze dystansów (przednia ośka) które były wątpliwej jakości (za cienki kołnierz), założyłem drugi komplet, pozycjonowanie, nabicie ile każe wlepa, wyważenie kół razem z dystansem i efektem brak problemu, jeśli powróci następnym tropem wymiana wahaczy na poliftowe, które z pewnością są już styrane przy tym przebiegu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do tego wyważenie dynamiczne

nie bedzie potrzeby :)

Oby:):) teraz mam tak od 115-120 do 160 potem zanikają wibracje. Oby udało się dorwać szybko wahacze z lifta:)

Panowie czy ten nr 8k0407695h jest 75mm i m14?

Szybkie pytanie jak wybić tuleje z zwrotnicy bo mam od kogo kupić ale nie umie tego zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej

tam jest stożek i nikt Ci tego nie zrobi jak nalezy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy jest możliwość przytoczyć swoje tuleje na m14? Bo niestety od tego co mam kupić nie da rady wybić tych tulej

nie mow ze nie da bo da. tylko troche zdolnosci manualnych i odpowiednie narzedzia sa potrzebne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...