Marek19 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Według vin w moim aucie zamontowana była kierownica wielofunkcyjna. A teraz mam zamontowana zwykłą kierownice. I tu pytanie czy zakup samej kierownicy wielofunkcyjnej i jej montaż wystarczy aby to działało. Czy coś jeszcze będzie trzeba dokładać i kodować?
OlekS Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Skoro fabryka wyposażyła pojazd w kierownicę multifunkcyjną, to moduł i taśma są do takiej kierownicy pasujący. Nie wiadomo kto co robił, i po co zmieniał kierę na zwykłą, i czy robił kodowanie pod zwykłą kierownicę. W najlepszym przypadku montować multifunkcę i wszystko powinno śmigać, ale najlepiej przed tym podłączyć VCDS, sprawdzić ewentualne błędy dotyczące braku MF, i zobaczyć kodowanie, które również mogli zmienić dla wyeliminowania właśnie błędów ze względu na wymianę kierownicy. Pozostałe części (moduł, zwijał, wiązka) raczej została bez zmian, ale o tym wie tylko ten, co robił przekładkę.
Marek19 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2020 Po podpięciu skanera taki błąd jest 18107 / P1699 / 005785 - Magistrala danych zespołu napędowego: brak wiadomości z elektroniki kierownicy.
OlekS Opublikowano 28 Stycznia 2020 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Z tego wychodzi że ten co zmieniał kierownicę nie ingerował w kodowania i adaptację, zmienił i tyle. Może była zużyta kierownica, nie wiadomo. Teoretycznie po zamontowaniu kiery MF wszystko powinno działać.
Marek19 Opublikowano 28 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2020 A jak bym chciał z B7 kierownice to już muszę przerabiać coś plus kodowanie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się