aramir Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 właśnie koleś dzwonił do mnie i potwierdził ze sie pomylił ... Cena to jakieś 149zł .. czyli podobnie jak pisaliście ... [br]Dopisany: 05 Sierpień 2009, 12:34_________________________________________________cóż wiem, właśnie dostałem w swoje łapki, ładny olejoodporny karbowany wąż .. może się sprawdzi !!!!
gregorypeck Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2009 ... właśnie dostałem w swoje łapki, ładny olejoodporny karbowany wąż .. może się sprawdzi !!!! dobrze by bylo gdyby ten wąż był odporny na wysokie temperatury, tam jest b. gorąco. Ciekaw jestem jak to bedzie działac. Swoją drogą taki wąż powinien byc bardziej odporny na pekniecia niz ta smieszna plastikowa rurka
aramir Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Opublikowano 5 Sierpnia 2009 dokładnie , dlatego tak sceptycznie podchodzę do tego zakupu z serwisu Audi... Wąż jest gumowy wiec jest w stanie co najmniej 100stopni wytrzymać Po za tym nie dotyka on bezpośrednio silnika .... Mam nadzieje, że kontrolka niskiego poziomu oleju nie będzie się pojawiać i wąż wytrzyma tą temp.
p_s_y Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Ja jestem jutro umówiony na wymianę odmy, ciekawe czy już będzie OK. Czestotliwość zapalania się u mnie kontrolki to ok 200 - 300 km. Ale sposób na jej zgaszenie to otworzenie korka od wlewu oleju i wyciągnięcie bagnetu pomiarowego - po ok 1 min jest już OK. Czy ktoś ma podobnie??
gregorypeck Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2009 ... sposób na jej zgaszenie to otworzenie korka od wlewu oleju i wyciągnięcie bagnetu pomiarowego - po ok 1 min jest już OK. wystarczy podniesc maske na 30s
p_s_y Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Opublikowano 7 Sierpnia 2009 A czy ktoś wie na jakiej zasadzie to działa?? Oczywiście nie jest to rozwiązanie które działa w 100%. Kolego gregorypeck, czy masz nadal problemy z zapalająca się kontrolką oleju po wymianie odmy?? Czy to był jednorazowy przypadek??
gregorypeck Opublikowano 7 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 7 Sierpnia 2009 po wymianie odmy kontrolka już sie nie zapala
p_s_y Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Witam, W sobotę wymieniłem odmę. Na chwilę obecną zrobiłem ok 150 km. i nie mam problemów z zapalającą się kontrolką. Mam nadzieję że nie zobaczę więcej palącej się kontrolki oleju.[br]Dopisany: 10 Sierpień 2009, 12:43__________________________________________________________________________________________________Witam, Niestety moja radość nie trwała zbyt długo. W dniu dzisiejszym (po przejechaniu ok 250 km od wymiany odmy) zapaliła się kontrolka oleju. Czy ktoś ma pomysł co to może być?? Ja już nie mam pomysłu...
gregorypeck Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 jaki masz poziom oleju 15minut po wylaczenia silnika ?
p_s_y Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Sprawdzałem wczoraj na zimno i była ok połowa stanu (dokładnie 1/2 pomiędzy min a max). Jak mi się zapaliła kontrolka (dzisiaj) to standardowo sprawdziłem i było ok 1 milimetr powyżej min, albo na linii (na tym bagnecie jest mi ciężko powiedzieć). Natomiast gdy wróciłem do domu to nie sprawdzałem po tym jak go wyłączyłem.
gregorypeck Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 popelniasz ten sam blad co ja kiedys - sprawdzasz poziom na zimnym silniku. Sprawdz na cieplym tak jak mowi instrukcja - 15min po zgaszeniu silnika - to jest faktyczny stan. W tym silniku roznica w poziomie na cieplym i na zimnym to 80% miarki. Najprawdopodobniej kontrolka zapala sie prawidlowo - masz za malo oleju.
p_s_y Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Ok, tak zrobię Przejadę się kilka kilometrów, zgaszę silnik, poczekam 15 min i sprawdzę stan oleju. Jeśli będzie w granicach min to doleję. Jaki stan na miarce powinien być na zimnym silniku - ok 90%-100%???
gregorypeck Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Jaki stan na miarce powinien być na zimnym silniku - ok 90%-100%??? Zadalem kiedys to samo pytanie w ASO. Odpowiedzieli ze nie wiedzą i nie interesuje ich to, bo to zalezy od silnika, od oleju, filtra itd. Ta miarka jest tak zrobiona zeby mozna bylo sobie sprawdzic poziom nie czekając az ostygnie silnik i wszystko zleci do miski co trwa dobre 8h.
p_s_y Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Opublikowano 12 Sierpnia 2009 OK, dzięki za informację. Zrobię tak jak pisałem. Dam znać jakie wyniki.
gregorypeck Opublikowano 14 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2009 OK, dzięki za informację. Zrobię tak jak pisałem. Dam znać jakie wyniki. No i jak tam? sprawdziles ?
p_s_y Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Witam, Dopiero dzisiaj miałem okazję sprawdzić. Po przejechaniu ok 100 km, po ok 15 min od zgaszenia silnika miałem trochę poniżej połowy wskazania na bagnecie. Dolałem ok 0,1 l oleju. No i pozostaje mi tylko czekać. [br][br]Dopisany: 15 Sierpień 2009, 22:24__________________________________________________________________________________________________Długo się nie naczekałem. dzisiaj kontrolka znowu się zapaliła. Poczekałem ok 15 i sprawdziłem stan oleju - było powyżej 1/2. Czy to może być wina czujnika? Zauważyłem że kontrolka zapala mi się regularnie co jakieś ok 150 km. Dzisiaj w tasie zapaliła mi się 2 razy. Oczywiście gasła po otworzeniu maski i sprawdzeniu stanu oleju na bagnecie.[br]Dopisany: 16 Sierpień 2009, 15:08_________________________________________________Witam, Zabawy z kontrolką oleju ciąg dalszy... Byłem ostatnio u elektryka w celu sprawdzenia czy czujnik działa prawidłowo. Elektryk po podłączeniu do komputera wydał opinie że nie widzi nieprawidłowości. Powiedział że może by coś znalazł jakbym przyjechał ze świecącą kontrolką - takie jego gdybanie... Dzień później pech chciał że kontrolka zaświeciła się - niestety nie miałem możliwości pojechania do elektryka. Ale nie to jest powodem że piszę ten post. Najdziwniejsze jest to że kontrolkę zgasiłem bez wychodzenia z samochodu: zatrzymałem się,zgasiłem silnik (kluczyk zostawiłem w pozycji przekręconej o jeden) i pociągnąłem za dźwignię do otwierania maski. Następnie odpaliłem silnik i włączyłem bieg - kontrolka się nie świeciła już. Czy ktoś się z czymś takim spotkał??
artorro27 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Opublikowano 28 Sierpnia 2009 mialem podobny problem. U mnie przyczyna byl zapchany smok przy pompie olejowej. po wyczyszczeniu wszystko bylo w porzadku.
p_s_y Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam, A czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego w jakim stanie jest smok? Pytam bo nie chce znowu pchać się w koszta, bo jak się okaże że to nie to ... Dużo pracy jest z jego czyszczeniem, trudno się do niego dostać?
agoonzo Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Witam, A czy jest jakaś możliwość sprawdzenia tego w jakim stanie jest smok? Pytam bo nie chce znowu pchać się w koszta, bo jak się okaże że to nie to ... Dużo pracy jest z jego czyszczeniem, trudno się do niego dostać? a oprócz odmy wymieniałeś ten zawór który łączy się z odmą ? nr. części 06b103235g koszt ok. 35zł ,ja kupiłem odmę i ten zawór ,na razie wymieniłem tylko zawór i jest dobrze ,żałuję że kupiłem ta odmę,mogłem kupić sam zawór a ewentualnie później odmę ,ale jak już jest to wymienię ją przy okazji jakiejś roboty przy silniku.
p_s_y Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Tak, wymieniając odmę wymieniłem: 06B103235G N 90465001 06B121142 06B103211E lub 06B103211H (już nie pamiętam oznaczenia odmy) N 90467301 037121142A Jutro jadę ponownie do elektryka w celu weryfikacji czujnika - dla mnie to dziwne że czujnik gaśnie po otworzeniu maski. Do tego zainteresuje się smokiem przy pompie olejowej - tylko czy można go sprawdzić bez wykręcania??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się