Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 ALT] Zapalająca się kontrolka poziomu oleju


gregorypeck

Rekomendowane odpowiedzi

@Bogumil

Ja nie uzywalem silikonu.

Pewnie za bardzo dokrecil i poprzecinal uszczelke dlatego cieknie, moj brat zrobil tak samo krecil na maxa i efekt taki sam jak u Ciebie...Ktos mi kiedys wspominal jaka sile dac na dokrecenie ale ja u siebie dokrecalem na wyczucie, tzn. jedna reka bez wiekszego wysilku.Na drugi dzien jeszcze kontrola i ewentualna korekta wszystkich srub.

@p_s_y

Czy przypadkiem nie chodzi o zasysanie powietrza wlotem do filtra powietrza - taki sam dzwiek? Ja jak depne to slysze wlasnie swist.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaobserwowałem,ze kontrolka od niskiego stanu oleju pojawia się,jak mam tak mniej więcej pół stanu na miarce,jak jest więcej to nie mam z nią problemu,ale jak jest już około połowy to zapala się często.wymieniałem zawór od odmy,myślałem,że to pomogło,wymieniałem też wtedy olej i przez długi czas nie miałem problemu z kontrolką,ale jak się okazało,to chyba uzależnione jest właśnie od poziomu oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bogumil

U mnie mechanik chyba użył silikonu. Nie widziałem na jak to robi ale coś dziś o silikonie mówił.

@jendker

Wydaje mi się że ten dziwny świst jest gdzieś w okolicach odmy. Jak rozebrałem rurę biegnącą od filtra powietrza i rozłączyłem ją od odmy to dźwięk był taki sam tylko bardziej słyszalny. Jak zatykałem ręką otwór to miało to wpływ na ten dźwięk.

Także na chwilę obecną daje sobie z tym spokój i uznaje że to nie duża wada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ...

Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol...

W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ...

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ...

Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol...

W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ...

Pozdrawiam :hi:

jaki odcinek pokonales? U mnie raz jak podlalem pod full to kontrolka odezwala sie dopiero po ok 300milach (500km)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki odcinek pokonales? U mnie raz jak podlalem pod full to kontrolka odezwala sie dopiero po ok 300milach (500km)!

ja miałem to samo tylko po większym przebiegu (na szczęście mało mi spala oleju :) ) jak ubylo oleju do połowy to pokazała się kontrolka :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oleju zalałem trochę więcej niż 4L około 4,2L... wcześniej stary olej spływał całą noc ...

Cóż do tej pory błąd pokazywał się dokładnie co 100km ...

Teraz przejechałem prawie 300km i nic się nie pojawiło ...

Pozostaje mi tylko teraz pilnować poziomu oleju , dzisiaj sprawdzę poziom ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@aramir mozesz napisac ile ubylo oleju po tych 300km? I czy rano jak odpalasz woz czy dlugo zawory graja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki nie miałem możliwości sprawdzenia poziomu .... :no:

Sprawdzę na pewno dzisiaj(auto będzie stało cały dzień w garażu)....

a jeśli chodzi o zawory , to słychać jakieś 1-2s po odpaleniu ... [br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 08:01_________________________________________________Poziom oleju ...

Stan pierwotny(zaraz po wymianie):

1. po 2h , 2mm od max

2. po całej nocy około 12h, poziom oleju 1mm powyżej kreski

Stan po przejechaniu 300km identyczny ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u mnie pomogło , wreszcie mogę się cieszyć jazda bez zapalającej się kontrolki ...

Tak jak wspomniałem wymieniłem odmę , czwórnik i olej koniecznie na 0w40 Castrol...

W przypadku innych wersji oleju , zbyt wolno spływa on do miski oraz za dużo go spala ...

Pozdrawiam :hi:

Witam,

Jestem właśnie po wymianie uszczelniaczy i niestety nadal mi spala olej, w jakich ilościach spalal ci wcześniej tego oleju? Na tym nic nie bierze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na 3000tys. 1L .... miałem zalany nieszczęsny Mobil 5w50 ...

mam nadzieje że się nie cieszę przed wcześnie, bo na razie zrobiłem z 300km ... (nie miałem okazji pojechać dalej )....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom powyżej 3/4 - aczkolwiek nie było w 100% na równym.

Nie dolewałem oleju tylko odkręciłem wlew oleju i kontrolka zgasła.

Sprawdzę rano po nocy jak wygląda poziom i wtedy ewentualnie doleję.

żeby zgasła kontrolka,wystarczy na chwile podnieść maskę :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poziom powyżej 3/4 - aczkolwiek nie było w 100% na równym.

Nie dolewałem oleju tylko odkręciłem wlew oleju i kontrolka zgasła.

Sprawdzę rano po nocy jak wygląda poziom i wtedy ewentualnie doleję.

żeby zgasła kontrolka,wystarczy na chwile podnieść maskę :naughty:

u mnie znowu niekiedy musialem wyjac bagnet...masakra te silniki hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...