Makale Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 Cześć. Pacjent A3 8L 1.8T kod silnika AGU. Przebieg 190tys (auto od nowości u jednego właściciela ). Wszystko jest ori, żadnego druciarstwa tak jak auto wyjechało z fabryki. Brak LPG. Z rzeczy to tylko kat wywalony (brak drugiej sondy lambda ori), i wywalone immo (pod VCDS tylko 1 błąd EEPROM, przed wywaleniem kata i immo problem był ten sam). Po dłuższym postoju, zwłaszcza po nocy musi pokręcić 5 sekund zanim odpali. Czujnik temp. sprawny bo wczoraj wymieniałem termostat i sprawdzałem go pod VCDS. Przepustnica czyszczona i zaadoptowana (stary typ, przepustnica na linkę). Czujnik położenia wału to raczej by na ciepłym miał ciężko odpalić albo by gasła. EVAP działa. Trzyma moc perfekt, zero zająknięć. Wydaje mi się, że ma zbyt wysokie obroty na jałowym bo około 1000rpm, a Autodata krzyczy, że od 800-920 powinno być. Po odłączeniu kostki EVAP obroty delikatnie spadają. Po podpięciu znowu idą w górę. Pod maską przewody paliwowe nie są spękane, wszystko szczelne. Dolot szczelny, TIP ori metalowy. Jedyna rzecz to pęknięta odma i na taśmę zlepione.
przem8 Opublikowano 9 Lutego 2020 Opublikowano 9 Lutego 2020 g62 dobrze pokazuje po nocy przed odpaleniem? Ciśnienie paliwa można sprawdzić
wesz82 Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 Zamontuj na próbę zaworek na powrocie do baku,możliwe e cofa się paliwo i musisz zakręcić dłużej by znów to wyrównać Nie kuleje po odpaleniu??
pila24 Opublikowano 10 Lutego 2020 Opublikowano 10 Lutego 2020 (edytowane) Na forum a3 kiedyś podałem rozwiązanie tego problemu Opis tutaj Edytowane 10 Lutego 2020 przez pila24
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się