instruktor83 Opublikowano 21 Marca 2021 Opublikowano 21 Marca 2021 3 minuty temu, kamelus_ napisał: 8T8 827 933 dzięki
kamelus_ Opublikowano 25 Marca 2021 Opublikowano 25 Marca 2021 Widzę sprężyny na sprzedaż. Zabawa ze sprężynami mija się z celem. To za nisko to za wysoko a to krzywo itd. Ładujesz gwint?
kris_91 Opublikowano 26 Marca 2021 Autor Opublikowano 26 Marca 2021 (edytowane) 13 godzin temu, kamelus_ napisał: Widzę sprężyny na sprzedaż. Zabawa ze sprężynami mija się z celem. To za nisko to za wysoko a to krzywo itd. Ładujesz gwint? Za nisko za sztywno za mało wygodnie, auto podskakuje jak ping pong na nierownościach. Wrzucam pro-kit. Edytowane 26 Marca 2021 przez kristof91
kamelus_ Opublikowano 26 Marca 2021 Opublikowano 26 Marca 2021 9 godzin temu, kristof91 napisał: Za nisko za sztywno za mało wygodnie, auto podskakuje jak ping pong na nierownościach. Wrzucam pro-kit. Pewnie siadł na odbojach. Zainwestuj w markowy gwint. Będziesz mega zadowolony, ustawisz wysokość jak chcesz a i komfort porównywalny z fabrycznym 1 BV 1
kris_91 Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Opublikowano 27 Marca 2021 Pro Kit siedzi. Podniósł sie o jakieś 1.8cm ale jeszcze coś się uklepie. Ale teraz to jazda to bajka. Nawet na 20". Na H&R zrobił się spory negatyw z przodu i dziwnie się jeździło. Coś kosztem czegoś?
marcin_o23 Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 jeszcze trochę siądzie i będzie ok, eibach daje radę
kamelus_ Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Tylko ten tył jakoś tak wyje. Eibach coś ma z tym problem. Jak do B6 zakładałem to tył był cm wyżej jak przód i się nie ułożył z czasem. W Leonie Ojca idento sytuacja. Dlatego tylko dobry gwint.
kamelus_ Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 17 minut temu, marcin_o23 napisał: jeszcze trochę siądzie i będzie ok, eibach daje radę Tobie chyba też tył słabo siadł z tego co pamiętam
kris_91 Opublikowano 27 Marca 2021 Autor Opublikowano 27 Marca 2021 22 minuty temu, kamelus_ napisał: Tylko ten tył jakoś tak wyje. Eibach coś ma z tym problem. Jak do B6 zakładałem to tył był cm wyżej jak przód i się nie ułożył z czasem. W Leonie Ojca idento sytuacja. Dlatego tylko dobry gwint. Jak mierzyłem to jest ok 0.5cm roznicy miedzy przodem a tyłem. Prawie pusty bak też robi różnice. Jak cos to wrzuce gumy te podtoczone na tył bo w tych H&R to wogule roznica była prawie 2cm. Ale wygodnie sie jeździ teraz. Starzeję się? Dystanse kiepsko wyszły bo ok 8mm trzeba będzie dać?
kamelus_ Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 9 minut temu, kristof91 napisał: Jak mierzyłem to jest ok 0.5cm roznicy miedzy przodem a tyłem. Prawie pusty bak też robi różnice. Jak cos to wrzuce gumy te podtoczone na tył bo w tych H&R to wogule roznica była prawie 2cm. Ale wygodnie sie jeździ teraz. Starzeję się? Dystanse kiepsko wyszły bo ok 8mm trzeba będzie dać? Ja też się starzeje ale dla mnie za wysoko Za twardo być nie może ale nisko obowiązkowo. Jak miałem kiedyś w A4 gwint H&R to nie powiem było twardo ale na gwincie Eibach jest bajka.
marcin_o23 Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 34 minuty temu, kamelus_ napisał: Tobie chyba też tył słabo siadł z tego co pamiętam po założeniu tak było ale się to fajnie wyrównało, jest ok, tył na pusto musi być ciut wyżej
dekiel 13 Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Jeszcze się ugniecie kilka mm, ale cudu nie bedzie. Zasadniczo dobrze się prezentuje chociaż mógłby jeszcze kucnąć. 1
FroS-t Opublikowano 27 Marca 2021 Opublikowano 27 Marca 2021 Godzinę temu, kamelus_ napisał: Za twardo być nie może ale nisko obowiązkowo. Jak miałem kiedyś w A4 gwint H&R to nie powiem było twardo ale na gwincie Eibach jest bajka. Eibach Pro Street jest mega 1
kris_91 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Wleciały dystanse 5mm na wszystkie koła. 1
qlimazz Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Ile te H&R miały na minusie że tak kiepsko współpracowały z amorkami 45/50? Na pro kicie fajnie się jeździ ale wizualnie ciągle mało
kris_91 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 (edytowane) 59 minut temu, qlimazz napisał: Ile te H&R miały na minusie że tak kiepsko współpracowały z amorkami 45/50? Na pro kicie fajnie się jeździ ale wizualnie ciągle mało Miały niby -35/-35 ale siadły grubo niżej. Może sklepane były. Teraz na prokicie jak dla mnie jest kompromis Edytowane 10 Kwietnia 2021 przez kristof91
liquid8p Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Od razu lepiej auto wygląda i jak zadowolony jesteś z prokita?
kris_91 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 18 minut temu, liquid8p napisał: Od razu lepiej auto wygląda i jak zadowolony jesteś z prokita? Tak jest liga jak dla mnie. 1
kris_91 Opublikowano 10 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 10 Kwietnia 2021 I się nacieszyłem dystansami. Mam problem. Podczas jazdy przy 100 /140 /160 nic nie bije i jest igła. Problem pojawia się przy mocniejszym hamowaniu. Zaczyna dudnić coś z tyły. Kierownica nie wpada w drgania także podejrzewam tył. Myślalem że to przez luz dystansów na piaście, ale z przodu jest tak samo. A na kierze tego nie czuć. Wykonane ok. Dystanse Dystom więc spoko jakość. Pozatym centrowanie i taķ jest na kolnierzu piasty którego wystaje prawie 10mm, a felga ma płytką fazę. Więc jest wycentrowana. Może coś z zawieszeniem lub hamulcami ale przed załozeniem tego nie zauważyłem? Zreszta chyba 5mm dystansu nie powinno robic takich mocnych zmian. Poniżej filmiki jak to wygląda i foto felgi. 20210410_163334_001.mp4 20210410_163257_001.mp4 20210410_163257_001.mp4 20210410_163257_001.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się