Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A5 Sportback S5 Black Edition Daytona Grey


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 minuty temu, kamelus_ napisał:

8T8 827 933

:hi:dzięki

Opublikowano

Widzę sprężyny na sprzedaż. Zabawa ze sprężynami mija się z celem. To za nisko to za wysoko a to krzywo itd. 

Ładujesz gwint?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, kamelus_ napisał:

Widzę sprężyny na sprzedaż. Zabawa ze sprężynami mija się z celem. To za nisko to za wysoko a to krzywo itd. 

Ładujesz gwint?

Za nisko za sztywno za mało wygodnie, auto podskakuje jak ping pong na nierownościach. Wrzucam pro-kit.

20210326_101607.jpg

Edytowane przez kristof91
Opublikowano
9 godzin temu, kristof91 napisał:

Za nisko za sztywno za mało wygodnie, auto podskakuje jak ping pong na nierownościach. Wrzucam pro-kit.

20210326_101607.jpg

Pewnie siadł na odbojach. Zainwestuj w markowy gwint. Będziesz mega zadowolony, ustawisz wysokość jak chcesz a i komfort porównywalny z fabrycznym 1 BV

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Pro Kit siedzi. Podniósł sie o jakieś 1.8cm ale jeszcze coś się uklepie. Ale teraz to jazda to bajka. Nawet na 20". Na H&R zrobił się spory negatyw z przodu i dziwnie się jeździło. Coś kosztem czegoś?20210327_125917.jpg

Opublikowano

jeszcze trochę siądzie i będzie ok, eibach daje radę

Opublikowano

Tylko ten tył jakoś tak wyje. Eibach coś ma z tym problem. Jak do B6 zakładałem to tył był cm wyżej jak przód i się nie ułożył z czasem. W Leonie Ojca idento sytuacja. Dlatego tylko dobry gwint.

Opublikowano
17 minut temu, marcin_o23 napisał:

jeszcze trochę siądzie i będzie ok, eibach daje radę

Tobie chyba też tył słabo siadł z tego co pamiętam

Opublikowano
22 minuty temu, kamelus_ napisał:

Tylko ten tył jakoś tak wyje. Eibach coś ma z tym problem. Jak do B6 zakładałem to tył był cm wyżej jak przód i się nie ułożył z czasem. W Leonie Ojca idento sytuacja. Dlatego tylko dobry gwint.

Jak mierzyłem to jest ok 0.5cm roznicy miedzy przodem a tyłem. Prawie pusty bak też robi różnice. Jak cos to wrzuce gumy te podtoczone na tył bo w tych H&R to wogule roznica była prawie 2cm. Ale wygodnie sie jeździ teraz. Starzeję się? Dystanse kiepsko wyszły bo ok 8mm trzeba będzie dać?20210327_160006.jpg

Opublikowano
9 minut temu, kristof91 napisał:

Jak mierzyłem to jest ok 0.5cm roznicy miedzy przodem a tyłem. Prawie pusty bak też robi różnice. Jak cos to wrzuce gumy te podtoczone na tył bo w tych H&R to wogule roznica była prawie 2cm. Ale wygodnie sie jeździ teraz. Starzeję się? Dystanse kiepsko wyszły bo ok 8mm trzeba będzie dać?20210327_160006.jpg

Ja też się starzeje ale dla mnie za wysoko :polew:

Za twardo być nie może ale nisko obowiązkowo. Jak miałem kiedyś w A4 gwint H&R to nie powiem było twardo ale na gwincie Eibach jest bajka.

Opublikowano
34 minuty temu, kamelus_ napisał:

Tobie chyba też tył słabo siadł z tego co pamiętam

po założeniu tak było ale się to fajnie wyrównało, jest ok, tył na pusto musi być ciut wyżej

Opublikowano

Jeszcze się ugniecie kilka mm, ale cudu nie bedzie. Zasadniczo dobrze się prezentuje chociaż mógłby jeszcze kucnąć.  :guma:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
Godzinę temu, kamelus_ napisał:

 

Za twardo być nie może ale nisko obowiązkowo. Jak miałem kiedyś w A4 gwint H&R to nie powiem było twardo ale na gwincie Eibach jest bajka.

Eibach Pro Street jest mega:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wleciały dystanse 5mm na wszystkie koła.

20210409_174546.jpg20210409_174607.jpg

 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ile te H&R miały na minusie że tak kiepsko współpracowały z amorkami 45/50? Na pro kicie fajnie się jeździ ale wizualnie ciągle mało

Opublikowano (edytowane)
59 minut temu, qlimazz napisał:

Ile te H&R miały na minusie że tak kiepsko współpracowały z amorkami 45/50? Na pro kicie fajnie się jeździ ale wizualnie ciągle mało

Miały niby -35/-35 ale siadły grubo niżej. Może sklepane były. Teraz na prokicie jak dla mnie jest kompromis

Edytowane przez kristof91
Opublikowano

Od razu lepiej auto wygląda i jak zadowolony jesteś z prokita?

Opublikowano
18 minut temu, liquid8p napisał:

Od razu lepiej auto wygląda i jak zadowolony jesteś z prokita?

Tak jest liga jak dla mnie.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

I się nacieszyłem dystansami. Mam problem. Podczas jazdy przy 100 /140 /160 nic nie bije i jest igła. Problem pojawia się przy mocniejszym hamowaniu. Zaczyna dudnić coś z tyły. Kierownica nie wpada w drgania także podejrzewam tył. 

Myślalem że to przez luz dystansów na piaście, ale z przodu jest tak samo. A na kierze tego nie czuć. Wykonane ok. Dystanse Dystom więc spoko jakość.

Pozatym centrowanie i taķ jest na kolnierzu piasty którego wystaje prawie 10mm, a felga ma płytką fazę.

Więc jest wycentrowana. Może coś z zawieszeniem lub hamulcami ale przed załozeniem tego nie zauważyłem? Zreszta chyba 5mm dystansu nie powinno robic takich mocnych zmian. 

Poniżej filmiki jak to wygląda i foto felgi.

20210410_170644.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...