Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

A5 Sportback S5 Black Edition Daytona Grey


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Lotka na klape siedzi, kolor pasuje igła. Lakiernik się postarał.20210421_175624.jpg

20210421_175627.jpg

Dystansów musiałem się pozbyć nie dało się rozwiązać problemu z dudnieniem przy hamowaniu. Wygląd na minus ale co zrobić.

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano

nie pozostaje nic tylko wywalić dystanse i upewnić się w przekonaniu czy to przez dystanse czy też nie :guma:

chyba, że już doszedłeś do tego co jest nie halo? 

Opublikowano
8 minut temu, raaf napisał:

nie pozostaje nic tylko wywalić dystanse i upewnić się w przekonaniu czy to przez dystanse czy też nie :guma:

chyba, że już doszedłeś do tego co jest nie halo? 

Bez jest spokój

Opublikowano
2 minuty temu, kristof91 napisał:

Bez jest spokój

nie zauważyłem pod zdjęciem w poście wyżej komentarza :D

koło przykładając do piasty nie może mieć luzu góra dół, o ile bez dystansu tego luzu nie ma tak z dystansem 5mm luz się pojawia:(  zaczyna się już przetłoczenie w feldze i nie styka jak należy , skręcisz tak koło i potem nie jest idealnie wycentrowane i u mnie pojawiały się drgania budy  ale to powyżej 100 a u Ciebie przy hamowaniu :eusathink:

tak przynajmniej mi się wydaje, że w tym tkwi problem ale  mogę się mylić, u mnie tak było :D

bez dystansów problemu nie ma, ewentualnie z kołnierzem ale to już nie zawsze błotnik puści :D 

Opublikowano
11 godzin temu, raaf napisał:

bez dystansów problemu nie ma, ewentualnie z kołnierzem ale to już nie zawsze błotnik puści :D

Z kołnierzem to 13mm minimum a z tyłu niema szans na tyle...

Opublikowano
11 godzin temu, kristof91 napisał:

Z kołnierzem to 13mm minimum a z tyłu niema szans na tyle...

DYSTOM dorobi na zamówienie do A5 10 mm z kołnierzem. Jaki jest parametr tej felgi? Szerokość i ET?

Opublikowano
59 minut temu, kamelus_ napisał:

DYSTOM dorobi na zamówienie do A5 10 mm z kołnierzem. Jaki jest parametr tej felgi? Szerokość i ET?

10j et40

Opublikowano

10 mm wejdzie. Pisz do Dystomu to Ci zrobią z kołnierzem pod A5

Opublikowano
22 godziny temu, kamelus_ napisał:

10 mm wejdzie. Pisz do Dystomu to Ci zrobią z kołnierzem pod A5

Srał pies. Niewiem czy po sezonie nie wróce do 9j 20".

Eibach jakoś się ułożył może jeszcze siądzie trochę.20210423_184204.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie za wysoko ale jak tobie się podoba to :thumbup1:

Opublikowano

Jednak co gwint to gwint:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
23 godziny temu, kristof91 napisał:

10j et40

W twojej budzie przy 20 10j idealne et żeby nic nie tarło to 32-34 ;-)

Opublikowano
Godzinę temu, kristof91 napisał:

Srał pies. Niewiem czy po sezonie nie wróce do 9j 20".

Eibach jakoś się ułożył może jeszcze siądzie trochę.20210423_184204.jpg

Czemu chcesz wrócić na 9j ?

Opublikowano (edytowane)
15 minut temu, egon47 napisał:

W twojej budzie przy 20 10j idealne et żeby nic nie tarło to 32-34 ;-)

Przy 10j nawet ET 29 bez przycierania. Ale to max.

Edytowane przez kamelus_
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
15 minut temu, egon47 napisał:

Czemu chcesz wrócić na 9j ?

Spalanie

Opublikowano
W dniu 23.04.2021 o 21:27, kamelus_ napisał:

Przy 10j nawet ET 29 bez przycierania. Ale to max.

13mm wejdzie z tyłu na piaste?

Opublikowano
3 godziny temu, kristof91 napisał:

13mm wejdzie z tyłu na piaste?

Tak 13 mm dystomu wchodzi bez problemu ale przy twojej feldze będzie tarło

Opublikowano
2 godziny temu, kamelus_ napisał:

Tak 13 mm dystomu wchodzi bez problemu ale przy twojej feldze będzie tarło

 Z lekkim naciagiem?

Opublikowano
3 godziny temu, kamelus_ napisał:

Tak 13 mm dystomu wchodzi bez problemu ale przy twojej feldze będzie tarło

Szczerze wątpię. Na twoim setupie już dając 10 mm wypadało by pochylenie kół ustawić w dolnej granicy tolerancji żeby nie tarło na większym bujnięciu. U Ciebie auto jest w miarę wysoko ale 13 mm to już będzie za dużo raczej. Ja mam 20×9j ET29 + 13 mm dystans czyli tak jak by u Ciebie dołożyć 10 mm dystansu. To jest max co można upchnąć, testowałem. Problemem jest fabryczne zgrubienie tylnego błotnika od wewnętrznej strony w miejscu gdzie łączy się ze zderzakiem.

Opublikowano

Małe zakupy:

20210428_165456.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...