zielyna Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Witam. Pisze ponieważ przewertowalem już wiele tematów i nie znalazłem odpowiedzi na moje problemy. Posiadam audi a4 z silnikiem 3.0 asn z instalacja LPG i w ostatnim czasie zaczęły się pojawiać 2 problemy. Pierwszy dotyczy spadków obrotów przy przyspieszaniu. Konkretniej wygląda to tak że jak wcisne mu gaz do spodu to obroty w nie rosną równomiernie tylko w różnych momentach nieco spadają lub się zatrzymują po czym wzrastają dalej. Drugi dotyczy wspomagania. Na wstępie dodam że około września została wymieniona pompa i regenerowana maglownica. Przez jakiś czas było ok lecz teraz dalej przy skrecaniu wydaje dziwne odgłosy. A jeszcze gorzej jest przy niskich temperaturach. Wtedy zaczyna strasznie buczec przy skrecaniu oraz przy około 1500 obrotów. Miał ktoś podobne dolegliwości? W czym może być problem? Aha jeszcze dodam że po podpieciu pod komputer błędy jakie mam to sondy lambda - odpowiedź jest zbyt niska. 1
marek990 Opublikowano 11 Lutego 2020 Opublikowano 11 Lutego 2020 Z tego co piszesz za mało danych. Obroty to jest na gazie i tak samo na benzynie ? Co do wspomagania sprawdź zbiorniczek czy płyn się nie pieni ? Jak się pieni sprawdź czy sitko w zbiorniczku jest całe. jak nie do wymiany zbiorniczek od wspomagania.
zielyna Opublikowano 11 Lutego 2020 Autor Opublikowano 11 Lutego 2020 (edytowane) Dokładnie, tak samo się dzieje na gazie jak i na benzynie. Nie zauwazylem żeby się pienil ale jutro to sprawdzę. Po małej przejazdzce sprawdziłem płyn i było trochę piany na brzegach ale były to śladowe ilości. Rozumiem że nie powinno być jej w ogóle tak? A co do spadków to zauważyłem jeszcze że dzieje się to przy gwałtownym wciśnięciu pedala w podłogę. Nie jest to bardzo odczuwalne ale jak dla mnie dosc irytujace. Przy delikatniejszym przyspieszaniu auto idzie równo. Edytowane 11 Lutego 2020 przez zielyna
zielyna Opublikowano 12 Lutego 2020 Autor Opublikowano 12 Lutego 2020 Streamable - free video publishing STREAMABLE.COM Check out this video on Streamable using your phone, tablet or desktop. Tu macie to o co mi chodzi. 4 bieg, padał wcisniety w podłogę. Od czego w ogóle zacząć? Bo rozmawiałem z wieloma osobami i nikt nie potrafił mi wyjaśnić dlaczego tak się dzieje.
Robero321 Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 Jeśli chodzi o wycie wspomagania to poza spienieniem ważne aby pompa miała właściwy płyn. Zalej taki jaki producent przewidział. Kiedyś wymieniałem i wymieniłem zdaje się na febi dwa tygodnie i zaczęło wyć jak by miało się rozpaść. Po przeczytaniu paru tematów na forum zmieniłem płyn jeszcze raz na ori i do tej pory spokój. Co do spadku mocy to może być wiele powodów. Najlepiej jak byś zczytał wszystkie błędy i je wkleił. Poza tym dobrze by było zrobić logi podczas jazdy pod obciążeniem. Możliwe że np przepływa nie wyrabia.. ale to będzie widać po logach zrób logi z grup odpowiedzialnych za przepływke wypadanie zapłonów, sprawdź jak masz ustawiony rozrząd w grupach zdaje się 93. Bez konkretnych logów możesz szukać i szukać.. Zrób logi i wklej link do nich wtedy ktoś Ci pewnie pomoże..
darox5 Opublikowano 18 Lutego 2020 Opublikowano 18 Lutego 2020 Jeśli chodzi o wspomaganie to mechanik zrobił Cię na szaro , ani pompa ani maglownica. Mnie też tak chcieli załatwić z wymianą pompy na początek potem maglownicy. Nie ustąpiłem bo nie wierzyłem, że to jest to - auto wziąłem do domu i zacząłem szukać. W zbiorniczku na płyn do wspomagania kierownicy jest siteczko które oczyszcza płyn i zapobiega większemu rozbryzgowi o zbiorniczek ono wypada ze swojego miejsca i płyn pod ciśnieniem rozbija się o wnętrze zbiorniczka spieniając się a piana to nic innego jak płyn z powietrzem. Pompa zaciąga płyn z powietrzem i wyje przy każdym skręcie (ma pompować płyn a nie powietrze) dłuższe bagatelizowanie pewnie zatrze pompę, ale spokojnie 40 kilometrów można na tym zrobić , przy skrętach czuć opór obroty lekko spadają. Kup w aptece największą strzykawkę wąż gumowy na nią- wyciąg płyn, zobaczysz sitko które będzie luzem musisz je włożyć w rowki po lewej i prawej str zbiorniczka wciskając do spodu aż kliknie. Weż drut z 10 cm i na jednym końcu zagnij z 1cm, raczej jakiś grubszy , sztywny aby wyciągnąć siteczko ze spodu i wcisnąć. Lekko nie jest zapowiadam . mi to zajmuje 5 minut. O mechanikach się nie wypowiem, 70 % to debile. No chyba ,że faktycznie ktoś ma zajechaną pompę czy maglownicę. Ps siteczko wypada raz na rok ten typ tak ma. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się